FTM Forum

Full Version: LTM 2011 teams en standen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Stille Wrote:Wissel van CC mag idd niet. Hij mag Davy alleen vervangen door een 11-25 speler. Het geldt alleen voor spelers die eerst een 4'tje waren en nu bijv een 3'tje zijn. Voorbeeld Nalbi was een 4'tje en is nu een 3'tje. Dan mag je wel iemand nemen uit de cat 3 (11-25) maar telt je waarde wel 3x ipv 4x

Dit heeft Stille fout! Deze wissel mag wel. Kijk gewoon even naar mijn uitleg en die van OD en het komt allemaal goed!!
Overdune Wrote:Als iemand de ranking van het begin van het spel heeft, dan kun je de wissels controleren.

Het gaat toch niet meer op de ranking van het begin. Het gaat om de ranking van dit moment. Die is nu bepalend. Als jou spelers gezakt/gestegen zijn, kun je hier strategisch mee omspringen.
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Als iemand de ranking van het begin van het spel heeft, dan kun je de wissels controleren.

Het gaat toch niet meer op de ranking van het begin. Het gaat om de ranking van dit moment. Die is nu bepalend. Als jou spelers gezakt/gestegen zijn, kun je hier strategisch mee omspringen.

Denkfoutje idd, ik dacht dat ik het allemaal op een rijtje had! Wink Helemaal een eitje dan.
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Als iemand de ranking van het begin van het spel heeft, dan kun je de wissels controleren.

Het gaat toch niet meer op de ranking van het begin. Het gaat om de ranking van dit moment. Die is nu bepalend. Als jou spelers gezakt/gestegen zijn, kun je hier strategisch mee omspringen.

Denkfoutje idd, ik dacht dat ik het allemaal op een rijtje had! Wink Helemaal een eitje dan.

Als iedereen nu onze posts eerst doorleest, voordat ze reageren op wat ze niet snappen komt het helemaal goed :8:
Tot zover:

Stille:
Davy - Raonic
Karlovic - Karlovic

Haggie:
Baghdatis ---> Cilic
Monaco ---> Raonic


Mitch:
Nadal --> Federer
Davydenko --> Cilic

CC:
Nadal -> Djokovic
Davydenko -> Raonic

MAC:
Nadal -> Federer
Monaco -> Raonic

Omyaca:
Nadal-> Murray
Bellucci -> Raonic

Kraai:
Nadal ==> Djoko
Nalbi ==> Raonic
Buurs:
Davy ==> Raonic
Hewitt==> Hewitt

Tampie:
Nadal --> Djoko
De categoriën
Top 1-5 : 1 speler (x1)
Top 6-10 : 1 speler (x2)
Top 11-25 : 2 spelers (x3)
Top 26-50 : 2 spelers x4)
Top 51-100 : 2 spelers (x5)
Top 101-150 : 2 spelers (x6)

De wissels tot nu toe

Mac
Federer voor Nadal
Raonic voor Monaco

Omyaca
Murray voor Nadal
Raonic voor Bellucci

Centre Court
Djokovic voor Nadal
Raonic voor Davydenko

Haggie
Cilic voor Baghdatis
Raonic voor Monaco

Stille
Raonic voor Davydenko
Wawrinka voor Nalbandian

Mitch
Federer voor Nadal
Cilic voor Davydenko

Kraai
Djokovic voor Nadal
Raonic voor Davydenko

Buurs
Raonic voor Davydenko
Hewitt voor Hewitt

Tampie
Djokovic voor Nadal
Davydenko voor Davydenko

Cruijff
Federer voor Soderling

Scholten
Djokovic voor Nadal
Wawrinka voor Nalbandian

Mist
Djokovic voor Nadal
Nishikori voor Berankis

André
Raonic voor Davydenko

Wissels evt nog doorgeven
Roffaboy
Kooltje
Tennisgido
Ad Wim
Triplexxx
The Player
Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Smile Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie.

Edit: ok, zie nu dat je Tsonga voor Cilic vervangen hebt.
Overdune Wrote:Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Smile Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie.

Edit: ok, zie nu dat je Tsonga voor Cilic vervangen hebt.

:Big Grin
heb al contact met stille over zijn foute wissels! :wink:

Haha en idd.. beetje dubbelop! alleen kraai nu nog een foutje!
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Smile Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie.

Edit: ok, zie nu dat je Tsonga voor Cilic vervangen hebt.

:Big Grin
heb al contact met stille! :wink:

Hehe, ik zag het. Ik werk mijn overzicht ook nog wel even bij om geen verwarring te krijgen. Alleen Kraai moet dus nog een andere wissel voor Nalbandian verzinnen, voor de rest gaat het goed.
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Ok, dit hadden we mss ff moeten kortsluiten. Smile Maar volgens mij ga je zelf ook de fout in Haggie.

Edit: ok, zie nu dat je Tsonga voor Cilic vervangen hebt.

:Big Grin
heb al contact met stille! :wink:

Hehe, ik zag het. Ik werk mijn overzicht ook nog wel even bij om geen verwarring te krijgen. Alleen Kraai moet dus nog een andere wissel voor Nalbandian verzinnen, voor de rest gaat het goed.

Top!
Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet.
Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet.

Aan de telefoon zei die dat hij ook Davy in zijn team had, die hij eerst wilde laten staan.

Nu laat hij Nalbi staan en het wordt Davy OUT ---> Raonic IN

(ik heb zijn team niet gecheckt)
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Volgens mij zeg ik hetzelfde als Haggie.

Idd! Smile

Ik zeg ook hetzelfde.

Zo moeilijk is het ook allemaal niet.
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet.

Aan de telefoon zei die dat hij ook Davy in zijn team had, die hij eerst wilde laten staan.

Nu laat hij Nalbi staan en het wordt Davy OUT ---> Raonic IN

(ik heb zijn team niet gecheckt)

Klopt, ik check zn team net en hij had idd ook Davy, die hij eruit haalt voor Raonic. Nalbi blijft dus gewoon staan.
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet.

Aan de telefoon zei die dat hij ook Davy in zijn team had, die hij eerst wilde laten staan.

Nu laat hij Nalbi staan en het wordt Davy OUT ---> Raonic IN

(ik heb zijn team niet gecheckt)

Grappig dit.

Hij stuurt mij een sms dat davy out en raonic in niet kan en dat ik dat nog even moet aanpassen.

Nu doet hij dezelfde wissel :lol:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet.

Aan de telefoon zei die dat hij ook Davy in zijn team had, die hij eerst wilde laten staan.

Nu laat hij Nalbi staan en het wordt Davy OUT ---> Raonic IN

(ik heb zijn team niet gecheckt)

Grappig dit.

Hij stuurt mij een sms dat davy out en raonic in niet kan en dat ik dat nog even moet aanpassen.

Nu doet hij dezelfde wissel :lol:

Omdat het wel kan, niet zo zeuren Buurs. Wink
:wink:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Stille had toch Nalbandian? Dan kan Davy namelijk ook niet.

Aan de telefoon zei die dat hij ook Davy in zijn team had, die hij eerst wilde laten staan.

Nu laat hij Nalbi staan en het wordt Davy OUT ---> Raonic IN

(ik heb zijn team niet gecheckt)

Grappig dit.

Hij stuurt mij een sms dat davy out en raonic in niet kan en dat ik dat nog even moet aanpassen.

Nu doet hij dezelfde wissel :lol:

Hij heeft teveel dingen aan zijn hoofd en had dit verkeerd in zijn hoofd zitten. Aangezien hij zelf de fouten maakte. Maar het is allemaal prima nu!
Ik zal het gaan verwerken!
Als het kan dan Davy out - Raonic in :Big Grin
Nadal-Djoko
Nalbi-Isner
Scholten! Wrote:Nadal-Djoko
Nalbi-Isner

Die tweede wissel kan niet dus, als je Nalbi eruit wilt halen moet je ook iemand uit de top 11-25 ervoor terugzetten.
Ok, bedankt. Had geen zin om alle spelregels te lezen.

Nadal-Djoko
Nalbi-Waw
Hag het wordt nu als volgt voor mij:

Nalbi out - Wawrinka in
Davy out - Raonic in
Nadal -> Djokovic
Berankis -> Nishikori
Ik ben te laat met plaatsen, maar weet niet hoe strict hier de deadline gehanteerd wordt. Ik heb in ieder geval geen extra info.
Als het nog kan, zou ik de wissel Davydenko->Raonic willen.
Prima lijkt me. Veel mensen met die wissel.
Prima hoor Andre. Logische wissel. Mooi om te zien dat Nadal door vrijwel iedereen eruit wordt geflikkerd.
Ik ga er niet over, maar lijkt mij ook prima, ik had em er al bij gezet. Wink

De volgende mensen missen nog:

Quote:Roffaboy
Kooltje
Tennisgido
Ad Wim
Triplexxx
The Player

Ik ving zoiets op dat bv Ad niet meer mee doet, hoe zit het met de rest?
Als het nog kan, wil ik naast de al gemelde wissel, ook Davy voor Davy wisselen. Dan is hij ipv 3x een 4x volgens mij.
Die lijkt mij vrij logisch idd, hij staat erbij. Stille mag beslissen of het allemaal geoorloofd is zo na de deadline. Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12