FTM Forum

Full Version: Zagreb, Joburg en Santiago
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dat is dus zeker managen, dat hoef ik jou toch niet uit te leggen, CC?

Lacko was dus al door? Dat kon ik me even niet meer herinneren. Zeker managen kun je doen als kleine spelertjes al rendabel zijn of mss worden. Hier was 20 pnt voor Lacko imo echt zijn max, dan steek ik 't geld toch liever ergens anders in.
Hij was door ja. En GGL is ook niet de grootste zekerheid.

Los daarvan zie ik zovaak spelers veel gekozen worden die al door zijn, maar een onmogelijke 2e ronde hebben, ook door jou...

Dan zal hier mijn vertrouwen in GGL wel een rol hebben gespeeld. Die vind ik echt heel goed en constant spelen ruim een jaar lang al.
Ik ook, vandaar dat ik hem ook heb! Hopen dat Ljubo een keer niet goed is hier.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dat is dus zeker managen, dat hoef ik jou toch niet uit te leggen, CC?

Lacko was dus al door? Dat kon ik me even niet meer herinneren. Zeker managen kun je doen als kleine spelertjes al rendabel zijn of mss worden. Hier was 20 pnt voor Lacko imo echt zijn max, dan steek ik 't geld toch liever ergens anders in.
Hij was door ja. En GGL is ook niet de grootste zekerheid.

Los daarvan zie ik zovaak spelers veel gekozen worden die al door zijn, maar een onmogelijke 2e ronde hebben, ook door jou...

Dan zal hier mijn vertrouwen in GGL wel een rol hebben gespeeld. Die vind ik echt heel goed en constant spelen ruim een jaar lang al.

Al ruim een jaar :lol:

Ik dacht dat je het tennis beter had gevolgd...
niet voor 17.00uur baan 2 op Twittert Jesse. Dat zal Zuid Afrika tijd zijn dus met een beetje geluk spelen ze met een kwartiertje...
Lopez alweer begonnen en goed ook!

Maar mist twee bps op rij...
Dan maar de tb halen en dan eens overtuigen
buurs Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, dat is dus zeker managen, dat hoef ik jou toch niet uit te leggen, CC?

Lacko was dus al door? Dat kon ik me even niet meer herinneren. Zeker managen kun je doen als kleine spelertjes al rendabel zijn of mss worden. Hier was 20 pnt voor Lacko imo echt zijn max, dan steek ik 't geld toch liever ergens anders in.
Hij was door ja. En GGL is ook niet de grootste zekerheid.

Los daarvan zie ik zovaak spelers veel gekozen worden die al door zijn, maar een onmogelijke 2e ronde hebben, ook door jou...

Dan zal hier mijn vertrouwen in GGL wel een rol hebben gespeeld. Die vind ik echt heel goed en constant spelen ruim een jaar lang al.

Al ruim een jaar :lol:

Ik dacht dat je het tennis beter had gevolgd...

Vanaf Indian Wells vorig jaar is 't redelijk gaan lopen bij hem, een klein jaar dus.
4-3 Franky D. Beide al boven de 20 aces nu.
Lekker Rik, door!
Ai. Prz meteen gebroken door de Voest. Dat mag niet tegen een only-serve-player, zeker niet omdat 't nog een matige speler binnen deze categorie ook.
Pfff Lopez met moeite naar 4-4 ebn mijn Poolse vriend begint zwak...0-2...Kom op beide!
GGL daarvan heb ik nog steeds het gevoel dat hij een goede periode had, en dus nu qua ranking boven zijn stand leeft. Zoals ik dat vaak heb met gasten die een jump op de ranking maken. Bij GGL heb ik het gevoel dat hij terug gaat zakken naar een positie 50-70. Dan betaal je dus teveel voor hem. Zo'n partij GGL-Lacko kan in deze rare kuttoernooien zomaar de kant van Lacko opvallen, dus een obvious keuze voor hem imo omdat hij al 20 punten waard was. Idd een gevalletje 'zeker managen'.
Ook een livestreampje te pakken van Lopez-Dancevic. Dancevic op love naar 5-4!
Wat een banen daar in Z-A. Bij Prz zit de umpire gewoon maar een metertje boven 't net. Het ziet er allemaal niet uit.
_Tampie Wrote:GGL daarvan heb ik nog steeds het gevoel dat hij een goede periode had, en dus nu qua ranking boven zijn stand leeft. Zoals ik dat vaak heb met gasten die een jump op de ranking maken. Bij GGL heb ik het gevoel dat hij terug gaat zakken naar een positie 50-70. Dan betaal je dus teveel voor hem. Zo'n partij GGL-Lacko kan in deze rare kuttoernooien zomaar de kant van Lacko opvallen, dus een obvious keuze voor hem imo omdat hij al 20 punten waard was. Idd een gevalletje 'zeker managen'.
Zou kunnen, maar ik denk dat het een steady top 30-40 speler is. Hij kan op alle banen uit de voeten en is vrij constant. Eind vorig jaar had ie een geweldige run, dat zal ie niet snel herhalen, maar hij presteert toch constant genoeg om in die top 30/40 te kunnen blijven staan.
centre court Wrote:Wat een banen daar in Z-A. Bij Prz zit de umpire gewoon maar een metertje boven 't net. Het ziet er allemaal niet uit.
Prz presteert ook dramatisch momenteel.

Lopez 3-1 voor...kom op!
3-3 in de wissel bij lopez-dancevic. erg schraal niveau. die Pool bakt er ook al niets van.
5-4 Dancevic! Pak 1 punt nu.
2 MPS!
Kut Lopez...Had ik nou maar Mannarino genomen ](*,)
mp eigen serve nu!
Lekker Huta! =D>
Godver, 2 mps gemist?!
1e MP Lopez nu! =D>
Knap Lopez alles op zn tweede service...
Huta doet het uitstekend....

MP again voor Dancevic
weer mp voor Dancevic, nr 3 (tegen 1 voor Lopez)
Hop! De Ad-week krijgt steeds meer vorm.
Kut Lopez...Wat een drol...Zonde van mijn 1300 punten zeg...
Yesssss lekker hoor Lopez eruit. Des te jammer dat Sijsling het niet af kon maken.
haha wat een gepruts. Die Lopez miste ook een enorme kans aan 't net op zijn enige mp. hij smeet woest z'n racket op de grond. Toch mooi dat nr.1 seed Lopez out is!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30