FTM Forum

Full Version: Zagreb, Joburg en Santiago
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
lekker, nu Przysiezny nog even verliezen en ik mag het hebben van anderson en greul in johannesburg. Lijkt me een zekerheidje
Prz wint nog wel van de Voest als ik dit zo zie. Ook die kunnen er beide niet veel van maar ik mag aannemen dat Prz nog een tandje bij kan schakelen. Huta is helemaal top!
Jezus wat een drollentoernooi blijft er dan over;

Dancevic - Wolmarans
Gremelmayer - Mannarino
Anderson - Sela
Beck - Soeda
Przyszhny - De Voest
Devvarman - Huta Galung
Brown - Vander Merwe
Greul - Raonic

Undecided Undecided Undecided
Wat een ellende zeg. Van de laatste 6 spelers die op de baan zijn gekomen zijn er 5 uitgeschakeld. Pff
centre court Wrote:haha wat een gepruts. Die Lopez miste ook een enorme kans aan 't net op zijn enige mp. hij smeet woest z'n racket op de grond. Toch mooi dat nr.1 seed Lopez out is!
Nou zeker :x

Lopez en Tipsarevic leken mij toch de onbetwiste toernooiwinnaars van dit uitermate zwakke ATP toernooi. Maar helaas....

In 9 van mijn 10 teams Mannarino gehad maar helaas.
FInale wordt Mannarino tegen Brown
Anderson-Raonic.
Die Pool wordt alleen maar belangrijker zo maar die loopt ook te prutsen...Bah...Ik ga naar huis...
Pool wint nog wel Kool. :8:

Brown next op CC.
yes 1-0 prz
centre court Wrote:Anderson-Raonic.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Anderson-Raonic.
Dat is veel te logisch voor dit toernooi
Prz zet er idd een tandje bij. Prima.
Voor Jesse is het wel een beetje win-win. Wint ie nu, haalt ie voor het eerst een QF op de ATP. Verliest ie, haalt ie de qualis in Rotterdam.
Polska! Come on aspergesteker!
Ai Jesse weer 3-3. Net nog bps voor de dubbele break gemist.
nou Jesse kan zomaar het toernooi winnen hier...Al geeft hij zijn voorsprong uit handen momenteel...Niemand die hij niet kan hebben.

Fijn dat mijn Poolse makker ook wakker is...
Shit Jesse is gebroken. Come on Jesse kick that Bhagwan out
Die vd Merwe tikte Robert er vlotjes af, laat ie nog eens boven zichzelf uitstijgen dan. Brown is inmiddels een gevaarlijke klant geworden.
Christus, wat een belachelijk toernooi. Brown is een gevaarlijke klant geworden.... godbetert.
Jesse zakt ver terug....Vermoeidheid hopelijk niet...
Jesse eerste set eerste service percentage van 17% Undecided .
Denk het niet van die 6 games vanmorgen. Als het maar niet weer die blessure is
Vd Merwe is een kloon van Isner maar dan met minder kwaliteiten. Brown blijft ook een aparte vogel. TB 1e set ligt voor de hand. Brown trouwens onder Duitse nationaliteit. Waarom niet gewoon Jamaica?
Stille Wrote:Wat een ellende zeg. Van de laatste 6 spelers die op de baan zijn gekomen zijn er 5 uitgeschakeld. Pff

das onmogelijk.
Voorlopig zonde voor Huta.. Sad
Hup przy!
Prz had kansen op *5-1 maar nu weer op service.
Het niveau bij Brown is nog slechter dan bij Lopez. Vreselijk wat een tennis.
Tuurlijk Rik! Bij Jesse zie ik het somber in.
0-30 als de voest voor de match serveert. laatste kans Prz.
15-40. doe 't.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30