FTM Forum

Full Version: FC Twente - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Nog meer dan een week, maar het kriebelt al. Wedstrijd van het seizoen natuurlijk.

Ik verwacht net als in de bekerpot een zeer defensief FC Twente, zij weten immers ook wel dat PSV op zn best is tegen voetballende ploegen. En ze zullen sowieso bang zijn vol op de aanval te gaan omdat ze weten dat PSV bij een overwinning bijna kampioen is. Daarom zeer hoopvol op minimaal een punt en ook een gelijkspel is in mijn ogen een prima resultaat voor PSV.

Benieuwd of Preudhomme Ruiz vanaf minuut 1 laat spelen (in de hoop dat hij zo lang mogelijk mee kan doen) of dat hij hem als breekijzer op de bank houdt. Janssen ook twijfelachtig zogenaamd, maar daar geloof ik niets van, die speelt gewoon 90 minuten.

Ben wel blij dat de wedstrijd bij daglicht gespeeld wordt (18.45 uur) en niet in het donker. Geeft toch een hele andere sfeer zo'n avondwedstrijd (20.45 uur).

Al met al: winnaar van deze pot wordt kampioen, bij een gelijkspel kan het zeker ook Ajax nog worden!
Als PSV wint worden ze wss kampioen. Wanneer FCT wint, is er nog niets gespeeld.
Ik verwacht een gelijkspel, door de angst die beiden zullen hebben om te verliezen. Bij winst van een van beide ploegen is het nog niet gedaan natuurlijk. Beide kunnen nog voldoende punten verspelen gezien de resterende wedstrijden en de problemen die ze de laatste tijd hebben om mindere ploegen opzij te zetten.
_Tampie Wrote:Ik verwacht een gelijkspel, door de angst die beiden zullen hebben om te verliezen. Bij winst van een van beide ploegen is het nog niet gedaan natuurlijk. Beide kunnen nog voldoende punten verspelen gezien de resterende wedstrijden en de problemen die ze de laatste tijd hebben om mindere ploegen opzij te zetten.

Verwacht ik niet. Als PSV van Twente wint is het gat 4 punten+veel beter doelsaldo met nog 5 duels te gaan. Heerenveen-thuis en Vitesse-thuis wint PSV naar mijn mening zeker als ze de titel ruiken. Houdt je 3 duels over waarin je 5 punten moet halen om zeker kampioen te worden en als Twente Ajax-uit of ADO-uit mocht verliezen is 2 punten uit 3 duels zelfs genoeg.

Winst in Enschede = kampioen.
Dat wordt vrijwel zeker een gelijkspel.
Wat verwacht je niet? Dat het nog niet gedaan is als PSV wint?
Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat Twe deze wint. Twe aat scoren. PSV krijgt kansen, maar ontbreekt aan kwaliteit voorin (wellicht dat zitzak een goede dag heeft)
professionele tackle van v.d. Wiel waardoor Dzudzak er voor een weekje of 4 langs de kant staat [-o< :wink:
Box Brother Wrote:professionele tackle van v.d. Wiel waardoor Dzudzak er voor een weekje of 4 langs de kant staat [-o< :wink:

Vd Wiel speelt bij Ajax vriend. Xtragaap4de
EJR Wrote:
Box Brother Wrote:professionele tackle van v.d. Wiel waardoor Dzudzak er voor een weekje of 4 langs de kant staat [-o< :wink:

Vd Wiel speelt bij Ajax vriend. Xtragaap4de

Komen elkaar vanavond tegen EJR Calimero
cruijff Wrote:
EJR Wrote:
Box Brother Wrote:professionele tackle van v.d. Wiel waardoor Dzudzak er voor een weekje of 4 langs de kant staat [-o< :wink:

Vd Wiel speelt bij Ajax vriend. Xtragaap4de

Komen elkaar vanavond tegen EJR Calimero

Gdv scherp Johan! Jij zou wat bij Ajax moeten gaan doen! Wink
Ekslem Wrote:Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat Twe deze wint. Twe aat scoren. PSV krijgt kansen, maar ontbreekt aan kwaliteit voorin (wellicht dat zitzak een goede dag heeft)

Jij bent mi. structureel té negatief over PSV, zoals Gitter structureel té positief is over Ajax.

Volgens mij ken ik jou goed genoeg om te weten dat je ook bij Heracles, Feyenoord en Groningen geen overwinningen verwacht. :razz:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat Twe deze wint. Twe aat scoren. PSV krijgt kansen, maar ontbreekt aan kwaliteit voorin (wellicht dat zitzak een goede dag heeft)

Jij bent mi. structureel té negatief over PSV, zoals Gitter structureel té positief is over Ajax.

Volgens mij ken ik jou goed genoeg om te weten dat je ook bij Heracles, Feyenoord en Groningen geen overwinningen verwacht. :razz:

En terecht. PSV heeft verreweg het zwaarste programma.
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat Twe deze wint. Twe aat scoren. PSV krijgt kansen, maar ontbreekt aan kwaliteit voorin (wellicht dat zitzak een goede dag heeft)

Jij bent mi. structureel té negatief over PSV, zoals Gitter structureel té positief is over Ajax.

Volgens mij ken ik jou goed genoeg om te weten dat je ook bij Heracles, Feyenoord en Groningen geen overwinningen verwacht. :razz:

Omdat je dat weet ben ik ook met de TTT gestopt!
Je hebt denk ik wel een punt dat ik PSV mss te negatief benader, is geen indekken want dat heb ik niet nodig, maar mss meer met het idee dan kan het alleen maar meevallen en dat is beter voor mijn gemoedstoestand :razz:

OT: bestel jij btw wel eens kaarten online. Lukte me deze week niet met dat kut sytseem van PSV
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat Twe deze wint. Twe aat scoren. PSV krijgt kansen, maar ontbreekt aan kwaliteit voorin (wellicht dat zitzak een goede dag heeft)

Jij bent mi. structureel té negatief over PSV, zoals Gitter structureel té positief is over Ajax.

Volgens mij ken ik jou goed genoeg om te weten dat je ook bij Heracles, Feyenoord en Groningen geen overwinningen verwacht. :razz:

:razz: inderdaad, behalve als ik jullie feliciteer met het kampioenschap, dan ben ik te negatief....
Ekslem Wrote:is geen indekken want dat heb ik niet nodig, maar mss meer met het idee dan kan het alleen maar meevallen

Is dit niet juist de definitie van indekken?
EJR Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat Twe deze wint. Twe aat scoren. PSV krijgt kansen, maar ontbreekt aan kwaliteit voorin (wellicht dat zitzak een goede dag heeft)

Jij bent mi. structureel té negatief over PSV, zoals Gitter structureel té positief is over Ajax.

Volgens mij ken ik jou goed genoeg om te weten dat je ook bij Heracles, Feyenoord en Groningen geen overwinningen verwacht. :razz:

En terecht. PSV heeft verreweg het zwaarste programma.

PSV krijgt het altijd Spaans benauwd in Almelo. Ook in Enschede weten ze er alles van, zij snappen natuurlijk ook wel dat het aan de wedstrijd tegen 10 Heraclieden in het Polman Stadion ligt dat ze niet aan kop staan. Als fct het kampioenschap daadwerkelijk op 1 punt gaat mislopen wordt er in deze stad nogmaals geproost op 19-09-2010. Almelo is onze trots en iedereen schijt op het twentse ros!
Overdune Wrote:
Ekslem Wrote:is geen indekken want dat heb ik niet nodig, maar mss meer met het idee dan kan het alleen maar meevallen

Is dit niet juist de definitie van indekken?

Indekken is naar derden imo, ik heb het hier over mijn eigen gemoedstoestand
EJR Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Ik wil wel een weddenschapje aangaan dat Twe deze wint. Twe aat scoren. PSV krijgt kansen, maar ontbreekt aan kwaliteit voorin (wellicht dat zitzak een goede dag heeft)

Jij bent mi. structureel té negatief over PSV, zoals Gitter structureel té positief is over Ajax.

Volgens mij ken ik jou goed genoeg om te weten dat je ook bij Heracles, Feyenoord en Groningen geen overwinningen verwacht. :razz:

En terecht. PSV heeft verreweg het zwaarste programma.

Mwah.

ADO-uit is even zwaar als Groningen-uit.
Ajax-uit is iets zwaarder dan Feyenoord-uit.
Heracles-uit is iets zwaarder dan Graafschap-uit.
Roda-thuis is iets zwaarder dan Heerenveen-thuis.
Vitess-thuis is iets zwaarder dan Willem II-thuis.

En dan nog de onderlinge pot, wel met thuisvoordeel voor de Tukkers natuurlijk. Maar PSV heeft nu een puntje meer en een veel beter doelsaldo. Als PSV niet verliest in Enschede is er een zeer grote kans dat het op de laatste dag aankomt. Vraag wordt dan evt. wie Ajax de titel 'gunt'.

Twente niet veel makkelijker dus! Ajax wel. Maar die moeten ook minstens 2x meer winnen.
Ekslem Wrote:OT: bestel jij btw wel eens kaarten online. Lukte me deze week niet met dat kut sytseem van PSV

Niet recentelijk, maar in het verleden vaak problemen gehad met <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psvuitwedstrijd.nl">www.psvuitwedstrijd.nl</a><!-- w --> (weet niet of je via die site wilde kopen).
Kan dus goed dat t van de week ook niet werkte.
EJR Wrote:
cruijff Wrote:
EJR Wrote:
Box Brother Wrote:professionele tackle van v.d. Wiel waardoor Dzudzak er voor een weekje of 4 langs de kant staat [-o< :wink:

Vd Wiel speelt bij Ajax vriend. Xtragaap4de

Komen elkaar vanavond tegen EJR Calimero

Gdv scherp Johan! Jij zou wat bij Ajax moeten gaan doen! Wink

Ben ermee bezig, maar ze werken niet echt mee daar.. Wink Er werkt mij 1 iemand behoorlijk tegen. Maar neem van mij aan. Voor eind april is Boogje weg ... :8:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:OT: bestel jij btw wel eens kaarten online. Lukte me deze week niet met dat kut sytseem van PSV

Niet recentelijk, maar in het verleden vaak problemen gehad met <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psvuitwedstrijd.nl">http://www.psvuitwedstrijd.nl</a><!-- m --> (weet niet of je via die site wilde kopen).
Kan dus goed dat t van de week ook niet werkte.

Nee dat systeem is er al heel lang. Nooit problemen mee.
Dit is nieuw voor ook thuiswedstrijden. Inmiddels maar gewoon bij de sigarenboer gehaald.
Voetbalprimeur.nl Wrote:FC Twente heeft Mihaylov eerder terug
FC Twente heeft Nikolay Mihaylov eerder terug van interlandverplichtingen, omdat bondscoach Lothar Matthäus hem vrijaf geeft. De doelman kan zich daardoor met zijn werkgever voorbereiden op de topper tegen PSV van zaterdag.


De Duitse bondscoach van Bulgarije doet in de oefeninterland tegen Cyprus geen beroep op de eerste keeper van FC Twente, weet Voetbal International. Ook enkele andere basisspelers konden gaan. Mihaylov stond in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Zwitserland (0-0) wel onder de lat.

Voor FC Twente is de eerdere terugkeer gunstig. De club heeft nu minder kans dat Mihaylov een blessure oploopt. De nummer twee van de Eredivisie ontvangt zaterdag koploper PSV in eigen huis. Overigens is PSV-verdediger Stanislav Manolev wel met de selectie mee naar Cyprus.

Zelfs matthaus wil niet dat PSV kampioen wordt?
En onze Ajax vriend Blom fluit...
Ekslem Wrote:En onze Ajax vriend Blom fluit...

Yes!!!! Das 1-1 en een paar rode kaarten voor de sleutelspelers!
'Niet verliezen, al valt tegen PSV de beslissing nog niet'

Peter Wisgerhof bereidt zich dezer dagen met FC Twente voor op de confrontatie met PSV. De Tukkers staan één punt achter op de koploper uit Eindhoven; bij winst in de Grolsch Veste doet de regerend kampioen dan ook zeer goede zaken. Aanvoerder Wisgerhof zegt tegen Novum Nieuws dat het lastig wordt de titel te prolongeren, wanneer FC Twente onderuit gaat in Enschede.

“We zullen dus in ieder geval niet moeten verliezen”, luidt de heldere analyse van de verdediger. Hij beseft dat de wedstrijd van zaterdag van cruciaal belang kan zijn in de strijd om de landstitel. “Al valt de beslissing dit weekeinde nog niet. Er zijn daarna nog zoveel lastige wedstrijden. Niet alleen voor ons, maar ook voor PSV en Ajax. Het is dus misschien nog niet bepalend, maar het wordt wel een cruciaal duel.”

Volgens Wisgerhof kan het publiek zaterdag een spannende wedstrijd verwachten. “De verschillen zijn heel klein. Het zal op details beslist gaan worden, hopelijk in het voordeel van ons”, meent de Oranje-international. Zijn werkgever kan in ieder geval weer beschikken over Bryan Ruiz, die terugkeert na een blessure. “Hij is een jongen met veel kwaliteit. Het is belangrijk dat hij terugkeert”, laat Wisgerhof weten.

---
PSV vind een punt natuurlijk evengoed prima. Dat wordt dus een schaakpot. 0-0, 0-1, 1-0 of hooguit 1-1. Xtragaap4de
Iets zegt 3-0.................Ruiz, De Jong en Dikke Theo.
Ruiz gaat de 1e niet maken want die begint op de bank.

Mihaylov, Rosales, Wisgerhof, Bengtsson, Buysse, Brama, Landzaat, Janssen, Bajrami, De Jong, Chadli

Isaksson, Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters, Hutchinson, Engelaar, Bakkal, Lens, Berg, Dzsudzsak
Jahoor, gewoon 2-0 verliezen. #-o
Dikverdiend. Weergaloos Twente in de 2e helft. Die worden al voor Ajax-uit kampioen als ze zo blijven spelen.
Pages: 1 2