FTM Forum

Full Version: Bangkok / Kuala Lumpur
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
In Kuala Lumpur heeft Wan Abdul Muil Wan Abdul Aziz zijn wildcard voor de kwalificaties niet waargemaakt: met 1 en 0 eraf.
Ik zou haast weer zeggen 'dat is toch wel verrassend', maar wrs heeft Stille wel info over hem die deze score verklaart. :razz:
:8:
De Thaiën in Bangkok doen het nauwelijks beter. Weerapat Doakmaiklee en Wishaya Trongcharoenchaikul gaven zonder te spelen op. Pongsiri Niroj, Warut Korkiatthaworn en Warit Sornbutnark gingen er kansloos af en Kong Pop Lertchai ging er iets minder kansloos af. Alleen Aviruth Phaphui en Dane Chuntraruk zitten dankzij opgave van hun tegenstander nog in de kwalificaties. Waar zijn de tijden van Paradorn Srichaphan gebleven?
De database is open. Succes met het maken van de teams.
Eve voor de tweede week op rij geen team. Na zoveel gewaagde teams netjes in de top 10 staan en er dan ineens de brui aan geven, dat is toch wel raar.

Verder trouwens nul reacties nadat de db sloot, het leeft niet echt zo'n weekje.
T.o.v. Tampie omgekeerd aan vorige week. Toen had ik 2 'toppers' (Chela en Tsonga) t.o.v. een stel kleintjes, nu heeft Tampie de 'toppers' (Troicki en Melzer) t.o.v. een paar kleintjes. Wat vertrouwen geeft is dat mijn tactiek overeen komt aan Ad Wim, al heeft hij een stel andere kleintjes en kunnen de punten dus verschillend zijn.
De enige met Beck, hop!

Ook weinigen met Kuku, en die loopt ook te kloten. Bachinger wel prima door, met Udomchoke in de volgende ronde.
Hij geeft op. Dat is dan ook de enige reden dat ie van Ramos kon verliezen. Hier is niet tegen te managen.
Geen goede research, Ad.
andre Wrote:T.o.v. Tampie omgekeerd aan vorige week. Toen had ik 2 'toppers' (Chela en Tsonga) t.o.v. een stel kleintjes, nu heeft Tampie de 'toppers' (Troicki en Melzer) t.o.v. een paar kleintjes. Wat vertrouwen geeft is dat mijn tactiek overeen komt aan Ad Wim, al heeft hij een stel andere kleintjes en kunnen de punten dus verschillend zijn.

Stevig getwijfeld aan Melzer, maar ik denk/hoop dat hij nu wel weer een prijskaartje heeft wat hij waard is. SF Melzer-Troicki is het doel. Van het grut dat jij hebt heb ik ook De Voest, Bolelli, Nishikori en Davy overwogen. Tijd voor weer eens een week waarin de keuzes goed blijken, anders moet ik het even met de 2e plaats gaan doen.
Melzer kan nog, al vind ik dat ook een flinke gok. Maar gezien z'n loting en dat dit heel snel is, kan het nog wel. Maar ik weet niet waar je het vertrouwen in Troicki (en zijn hoge prijs) vandaan haalt. Man is onwijs uit vorm...

Sowieso opmerkelijk dat je nu wel voor die grote jongens gaat en vorige week niet, waar de favorieten duidelijker waren.
Desalniettemin weet je dat ik van deze tactiek houd, dus nu gun ik jou de winst op andre.
Maar de loting van Troicki is zeker wel te doen.

Istomin al weken achter elkaar veel gespeeld.

Tursunov had 3 sets nodig tegen Capdeville...
Maar Istomin is wel on fire. Heeft zaterdag al finale gespeeld en van Oezbekistan naar het Midden-Oosten is niet al te ver. En hij hoeft morgen pas te spelen.
Tursunov is nog niet echt in vorm, maar wel een man voor deze banen.

Troicki is helemaal uit vorm. Laatste 3 partijen verloren van drollen, waaronder van Fognini en Falla op HC, en is nu veel te duur voor zijn huidige kwaliteiten.
Overdune Wrote:Eve voor de tweede week op rij geen team. Na zoveel gewaagde teams netjes in de top 10 staan en er dan ineens de brui aan geven, dat is toch wel raar.

Verder trouwens nul reacties nadat de db sloot, het leeft niet echt zo'n weekje.

Het leeft sowieso allemaal wat minder, leid ik af uit het aantal berichten op het forum.
Typisch voor na de US Open, waar een hoop gasten kansloos zijn voor een goede positie en dus vanzelf de interesse afneemt.
Ad Wim Wrote:Maar Istomin is wel on fire. Heeft zaterdag al finale gespeeld en van Oezbekistan naar het Midden-Oosten is niet al te ver. En hij hoeft morgen pas te spelen.
Tursunov is nog niet echt in vorm, maar wel een man voor deze banen.

Troicki is helemaal uit vorm. Laatste 3 partijen verloren van drollen, waaronder van Fognini en Falla op HC, en is nu veel te duur voor zijn huidige kwaliteiten.

Ik ben het met je eens dat Troicki aardig duur is voor zijn vorm, maar samen met Tipsa en wellicht Baghdatis/Melzer lijkt hij mij wel favoriet voor de titel.
Ik zie geen andere gegadigden.
Vond het budget wel erg groot. Wist niet wat ik met m'n laatste 3000 euro moet doen, toen uit ellende maar die puta van een Almagro genomen.
Lekker trouwens dat Kuku net opgaf en nu fijn staat te dubbelen, nog geen 2 uur later...
Hij gaat deze week voor de dubbel en wou zich sparen bij zijn kansloze achterstand.
Gulbis verkloot even een 4-1 voorsprong en verkloot nu ook de TB...
Klasse Bolelli
Voest maakt gelukkig wel een mooie comeback en Lu gaat goed. Hup Kei!
Davai Igor!
Young mag het verdomme eens gaan waarmaken. Best lang over hem getwijfeld, maar toch maar als back-up voor GGL.

Kei gaat prima gelukkig.
Young heeft in Amerika 2x aardig getennist en dan zou hij dat niveau zo ineens moeten gaan vasthouden aan de andere kant van de wereld...
buurs Wrote:Young heeft in Amerika 2x aardig getennist en dan zou hij dat niveau zo ineens moeten gaan vasthouden aan de andere kant van de wereld...
Andreev doet het nergens op de wereld goed, dus Young was hier sowieso favoriet.

Klasse Kei, belangrijke.
Het is wel alweer een Ad-week.

Andreev serveert 2x voor de set en stond met 4-1 voor in de tb....
Prima Don.
En de winst. Prima 1e dag zo.
Pages: 1 2 3 4