FTM Forum

Full Version: Moskou / Stockholm
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
De DB is open!
Ik neem aan ten overvloede, maar itt wat in de mail staat sluit de db deze week gewoon op maandag 22:00.
Best lastig weekje nu er zo weinig gespeeld wordt voor de deadline. Veel lastige kwarten.
Weer zo'n week waarin ik ruim 3000 euro over houdt. Maar paar prutsers aanklikken dus.
Iedereen tussen de 1000 en 2000 euro is ook gewoon onzeker, Monfils is te duur. Rare week.
Niet zo'n lastige week toch? Die 2 prutstoernooitjes.
kleine opmerking:
Zopp is onder het schema waar de qualies staan wel te kiezen maar in het schema waar hij tegen Tomic speelt niet.
Thx Kraai voor de oplettendheid, hij is nu wel te kiezen.
Sterk overwogen maar toch gepasseerd: Waw, Dolgo, Bagh, Benne, Kohl, Anderson, Tomic. Als die weinig halen dan ben ik tevreden want de rest is echt niks op voorhand. Verder tevreden met helaas wel 79 over.
8 T. Gabashvili Moskou 20 in 432
9 A. Seppi Moskou 20 in 945
10 J. Chardy Moskou 0 in 528
11 V. Troicki Moskou 0 in 1980

vs.

8 J. Benneteau Moskou 0 in 753
9 G. Muller Moskou 0 in 945
10 K. Anderson Stockholm 0 in 1245
11 M. Baghdatis Stockholm 0 in 830

Benne, Anderson en Bagh dus begrijpelijk, ik denk dat Muller momenteel toch wel wat te duur is voor zijn kwaliteiten.
Poeh, ik dacht dat ik weer eens niet goed had gekeken toen ik mijn Seppi (1x) tegenover Andreev (4x) zag staan, maar Seppi heeft toch echt gewonnen. Kunitsyn mag deze week op eigen bodem gaan stunten, alsook Gabashvili en Riba (op vreemde bodem dan).
Ohh wacht, er gaat iets mis met de statistieken. Ik vond mezelf al helemaal een koningsteam hebben...
Bogomolov nauwelijks gekozen in de top, terwijl hij redelijk in vorm is en Troicki totaal ruk.
_Tampie Wrote:8 T. Gabashvili Moskou 20 in 432
9 A. Seppi Moskou 20 in 945
10 J. Chardy Moskou 0 in 528
11 V. Troicki Moskou 0 in 1980

vs.

8 J. Benneteau Moskou 0 in 753
9 G. Muller Moskou 0 in 945
10 K. Anderson Stockholm 0 in 1245
11 M. Baghdatis Stockholm 0 in 830

Benne, Anderson en Bagh dus begrijpelijk, ik denk dat Muller momenteel toch wel wat te duur is voor zijn kwaliteiten.
Dat gaat dre dik winnen.
Er gaat inderdaad iets niet helemaal goed met de statistieken van aantal keer gekozen. Hier ga ik vanavond naar kijken
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:8 T. Gabashvili Moskou 20 in 432
9 A. Seppi Moskou 20 in 945
10 J. Chardy Moskou 0 in 528
11 V. Troicki Moskou 0 in 1980

vs.

8 J. Benneteau Moskou 0 in 753
9 G. Muller Moskou 0 in 945
10 K. Anderson Stockholm 0 in 1245
11 M. Baghdatis Stockholm 0 in 830

Benne, Anderson en Bagh dus begrijpelijk, ik denk dat Muller momenteel toch wel wat te duur is voor zijn kwaliteiten.
Dat gaat dre dik winnen.

Ik dacht aan een verschilletje +/- 50, maar als jij zegt dat dre dik wint dan krijg ik wel vertrouwen Wink
Even snel berekend kom ik op 117 tegen 375. Iets meer dan 50...
Bedankt voor het vertrouwen Ad Wim, maar de laatste weken van het jaar kun je nergens meer van uitgaan. De verrassingen komen uit de lucht vallen. Troicki bv zou zomaar weer de finale kunnen halen en een speler als Gabashvili zou ook een eind kunnen komen. Maar het kan natuurlijk ook zoals jij zegt, in ieder geval leuk (voor mij) dat er verschillen zijn.
Gaba 20
Seppi 45
Chardy 32
Troicki 150

Benne 20
Muller 45
Anderson 45
Bagh 0

Waar zitten jouw missers Ad?
In je moeder.

We zullen het allemaal wel zien, heeft nu nog weinig zin.
_Tampie Wrote:Gaba 20
Seppi 45
Chardy 32
Troicki 150

Benne 20
Muller 45
Anderson 45
Bagh 0

Waar zitten jouw missers Ad?

Ik denk dat Benneteau een misser van jou is. Verder is Troicki vooral wishful thinking, je hebt hem regelmatig de laatste tijd en heb meer het idee dat je hem nu geforceerd laat staan totdat hij een keer wat presteert. Vorig jaar hier finale, maar nu hopeloos uit vorm.

Gabashvili is denk ik een misser van André. Davydenko is dramatisch, zelfs in Moskou de laatste jaren. Gabashvili al door en voor dat geld mag je hem toch niet laten liggen? Zelfde geldt voor Seppi. André alles op Davy in dat kwart, dat vind ik een behoorlijke gok. Maar goed, wie weet kan hij wat forceren en zo niet dan zal het niet veel punten kosten.
Troef Anderson mist even een 0-40 op 4-3...
Federer miste een 40-15 bij 5*-3 in de 5e set....
:cry:
cry
Hij wint gelukkig toch nog de set. Het moet ook niet gekker worden.

Nu Stakhovsky nog.
Ad-jaar!
Ad heeft Stakhovsky :eeeek: Undecided
Waar de fuck gaat dit over? Bogo die nu ook al een set verliest...
Ad Wim Wrote:Waar de fuck gaat dit over? Bogo die nu ook al een set verliest...

Vind je dat verrassend?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7