FTM Forum

Full Version: Basel Valencia
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ad Wim Wrote:De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.

Dat zeg ik toch dat dat mijn doel is. En het gaat er maar om op hoeveel punten je Fedex in schat. Jij zet 'm op 500, ik op 180 en hooguit 300. Als dat zo is dan eindig ik boven jou deze week.
Vergeten team te maken! Het seizoen duurt los van vorig jaar altijd 3 maanden te lang voor mij.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.

Dat zeg ik toch dat dat mijn doel is. En het gaat er maar om op hoeveel punten je Fedex in schat. Jij zet 'm op 500, ik op 180 en hooguit 300. Als dat zo is dan eindig ik boven jou deze week.
Met zo'n team speel je nooit om iemand in te halen, hooguit om iemand boven je te houden.
Prima natuurlijk, maar zeg dan niet dat je me in wilt halen.
Baal ook van Muller. Had hem er constant in staan, maar toen Baghdatis won, voor hem gegaan.
Davy door, Mahut door familieproblemen naar huis.
djoko komt met masker van de joker op
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.

Dat zeg ik toch dat dat mijn doel is. En het gaat er maar om op hoeveel punten je Fedex in schat. Jij zet 'm op 500, ik op 180 en hooguit 300. Als dat zo is dan eindig ik boven jou deze week.
Met zo'n team speel je nooit om iemand in te halen, hooguit om iemand boven je te houden.
Prima natuurlijk, maar zeg dan niet dat je me in wilt halen.

Wat een onzin. Ik probeer deze week gewoon in te lopen op jou om je vervolgens uiteindelijk nog in te halen. We zullen aan het eind van de week zien wie er goed zit.
Ik zie weinig in Fedex, jij blijkbaar heel veel. We gaan 't zien. En Beest zie ik ook niet als topfavoriet op deze ondergrond.

Tsonga, Monfils, Cilic kunnen toch net zo makkelijk winnen in Valencia als Federer in Basel?
Doet ie elk jaar, blijft mooi.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.

Dat zeg ik toch dat dat mijn doel is. En het gaat er maar om op hoeveel punten je Fedex in schat. Jij zet 'm op 500, ik op 180 en hooguit 300. Als dat zo is dan eindig ik boven jou deze week.
Met zo'n team speel je nooit om iemand in te halen, hooguit om iemand boven je te houden.
Prima natuurlijk, maar zeg dan niet dat je me in wilt halen.

Wat een onzin. Ik probeer deze week gewoon in te lopen op jou om je vervolgens uiteindelijk nog in te halen. We zullen aan het eind van de week zien wie er goed zit.
Ik zie weinig in Fedex, jij blijkbaar heel veel. We gaan 't zien. En Beest zie ik ook niet als topfavoriet op deze ondergrond.

Tsonga, Monfils, Cilic kunnen toch net zo makkelijk winnen in Valencia als Federer in Basel?
Wist jij dat ik Federer zou nemen dan? Als ik gasten als Tsonga, Monfils en een paar kleintjes had genomen, had je sowieso nooit kunnen winnen.

Los daarvan, je kunt met zo'n team nooit zeggen dat je iemand in wilt halen.

En ik heb al gezegd dat ik denk dat Tsonga en Monfils zich sparen. En Cilic is moe.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.

Dat zeg ik toch dat dat mijn doel is. En het gaat er maar om op hoeveel punten je Fedex in schat. Jij zet 'm op 500, ik op 180 en hooguit 300. Als dat zo is dan eindig ik boven jou deze week.
Met zo'n team speel je nooit om iemand in te halen, hooguit om iemand boven je te houden.
Prima natuurlijk, maar zeg dan niet dat je me in wilt halen.

Ik wist dat je Fedex of Murray zou nemen ja omdat je al had aangegeven voor goud te gaan. Easy beslissing dus om het zo te spelen. En ik heb er een goed gevoel bij. Dat sparen van Tsonga, Monfils en Cilic moet ik nog zien.



Wat een onzin. Ik probeer deze week gewoon in te lopen op jou om je vervolgens uiteindelijk nog in te halen. We zullen aan het eind van de week zien wie er goed zit.
Ik zie weinig in Fedex, jij blijkbaar heel veel. We gaan 't zien. En Beest zie ik ook niet als topfavoriet op deze ondergrond.

Tsonga, Monfils, Cilic kunnen toch net zo makkelijk winnen in Valencia als Federer in Basel?
Wist jij dat ik Federer zou nemen dan? Als ik gasten als Tsonga, Monfils en een paar kleintjes had genomen, had je sowieso nooit kunnen winnen.

En ik heb al gezegd dat ik denk dat Tsonga en Monfils zich sparen. En Cilic is moe.
Break hem eens, JCF.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:De laatste zin slaat nergens op.

Middelste gedeelte klopt nog wel, maar ik dacht dat je als doel had boven me te eindigen. Dat gaat je me zo'n team in principe niet lukken natuurlijk.

Dat zeg ik toch dat dat mijn doel is. En het gaat er maar om op hoeveel punten je Fedex in schat. Jij zet 'm op 500, ik op 180 en hooguit 300. Als dat zo is dan eindig ik boven jou deze week.
Met zo'n team speel je nooit om iemand in te halen, hooguit om iemand boven je te houden.
Prima natuurlijk, maar zeg dan niet dat je me in wilt halen.

Ik wist dat je Fedex of Murray zou nemen ja omdat je al had aangegeven voor goud te gaan. Easy beslissing dus om het zo te spelen. En ik heb er een goed gevoel bij. Dat sparen van Tsonga, Monfils en Cilic moet ik nog zien.



Wat een onzin. Ik probeer deze week gewoon in te lopen op jou om je vervolgens uiteindelijk nog in te halen. We zullen aan het eind van de week zien wie er goed zit.
Ik zie weinig in Fedex, jij blijkbaar heel veel. We gaan 't zien. En Beest zie ik ook niet als topfavoriet op deze ondergrond.

Tsonga, Monfils, Cilic kunnen toch net zo makkelijk winnen in Valencia als Federer in Basel?
Wist jij dat ik Federer zou nemen dan? Als ik gasten als Tsonga, Monfils en een paar kleintjes had genomen, had je sowieso nooit kunnen winnen.

En ik heb al gezegd dat ik denk dat Tsonga en Monfils zich sparen. En Cilic is moe.
Nogmaals, ik vind het allemaal prima. Maar ook al weet je dat ik Federer of Murray neem, maak dan keuzes als je me in wilt halen.
Djoko is scherp. =D>
centre court Wrote:Ik kan toch ook spelen om niet te verliezen. Kan hooguit nog 4e worden, sta nu 5e. Ad staat iets boven mij en gaat forceren om goud te halen, de rest staat onder mij en houd ik met dit team ook onder me. Winnaar van Cilic/Raonic moet je in deze draw hebben, Kamke en Kubot beide een mustpick als ze winnen, Mahut en Davy net zo.

Knap dat je dat nu al weet :roll: ....beetje erg voorbarig naar mijn mening maar we zullen zien :8:
Kraai Wrote:
centre court Wrote:Ik kan toch ook spelen om niet te verliezen. Kan hooguit nog 4e worden, sta nu 5e. Ad staat iets boven mij en gaat forceren om goud te halen, de rest staat onder mij en houd ik met dit team ook onder me. Winnaar van Cilic/Raonic moet je in deze draw hebben, Kamke en Kubot beide een mustpick als ze winnen, Mahut en Davy net zo.

Knap dat je dat nu al weet :roll: ....beetje erg voorbarig naar mijn mening maar we zullen zien :8:

Nou ja, dan moeten Ferrer en Berdych beide het toernooi winnen en de rest van mijn spelers hun volgende wedstrijd verliezen. Dan komt het in de buurt.
Heb je Seppi ook nog overwogen Ad?
Ad heeft Muller overwogen.

Dat zei hij, toen Muller 4-1 voorstond :lol:

Zo gaat het altijd bij Ad.
centre court Wrote:Heb je Seppi ook nog overwogen Ad?
Nee, hoezo?

Had jij niet ook Montanes nog moeten nemen?
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Heb je Seppi ook nog overwogen Ad?
Nee, hoezo?

Had jij niet ook Montanes nog moeten nemen?

Nou omdat Seppi nú voor staat. Het was een 50-50 pot tussen 2 even dure kneuzen dus als je Muller overweegt, dan vast Seppi ook wel.

En nee Montanes niet. Was nog niet door en een moeilijke 1e ronde. Maar Monty is en blijft een held.
Seppi overweeg ik nooit indoor. Muller kan het gewoon op deze ondergrond, en dat heb je nodig als je goud wilt halen.
Heeft Ad wel een leven? Die zit echt de hele dag op het forum
Ik kan de redenering van CC wel goed volgen. Mahut en Davy is een lock voor 155 punten, 10,6 e/p. Federer is bij toernooiwinst, dus in het gunstigste geval, 15,1 e/p.
Kubot/Kamke zijn samen 15,6 in het slechtste geval. Cilic/Raonic is een 50/50 1R, winnaar kan diep komen. Als CC inschat dat jij gokt, loopt hij flink in als hij zelf safe speelt en jij verkeerd gokt. Nou is je gok met FedEx in mijn ogen -EV (kan in dit unieke geval wel +EV uitpakken, die gok neem je vanwege het medailleklassement).

Niet nemen van Ferrer is een gok van CC, i.m.o. -EV maar niet zo -EV als FedEx. Stel dat Ferrer er tegen Davy afgaat pakt CC daar winst, als FedEx er SF afgaat dan daar nog eens.
Clownfils al 8 aces, maar toch bp tegen.
_Tampie Wrote:Ik kan de redenering van CC wel goed volgen. Mahut en Davy is een lock voor 155 punten, 10,6 e/p. Federer is bij toernooiwinst, dus in het gunstigste geval, 15,1 e/p.
Kubot/Kamke zijn samen 15,6 in het slechtste geval. Cilic/Raonic is een 50/50 1R, winnaar kan diep komen. Als CC inschat dat jij gokt, loopt hij flink in als hij zelf safe speelt en jij verkeerd gokt. Nou is je gok met FedEx in mijn ogen -EV (kan in dit unieke geval wel +EV uitpakken, die gok neem je vanwege het medailleklassement).

Niet nemen van Ferrer is een gok van CC, i.m.o. -EV maar niet zo -EV als FedEx. Stel dat Ferrer er tegen Davy afgaat pakt CC daar winst, als FedEx er SF afgaat dan daar nog eens.
Tja, Mahut-Davy heb ik natuurlijk ook. En het gaat erom dat je imo juist keuzes moet maken om echte klappers te maken en mij in te halen. Dat lukt je toch een stuk moeilijker door alles te ondervangen.
centre court Wrote:Djoko is scherp. =D>
Niet echt meer...
Ad Wim Wrote:Tja, Mahut-Davy heb ik natuurlijk ook. En het gaat erom dat je imo juist keuzes moet maken om echte klappers te maken en mij in te halen. Dat

Klopt, Davy + Mahut was een nobrainer. Niet kiezen tussen Cilic en Raonic daar heb ik ook wel m'n twijfels bij. Maar nogmaals, CC speelt niet om klappers te maken deze week, hij beoogt imo een bovengemiddelde week en rekent op een 'gokteam' bij jou dat verkeerd uitpakt waardoor hij 200-400 punten kan pakken. Die aanpak begrijp ik wel. Als het echt misloopt bij jou kan het zelfs 500+ worden in zijn voordeel (en dan heb ik het over een niet heel onrealistisch scenario; Fed out in SF en Ferrer out in QF, met Blake, Lopez, Cilic, Monfils en Tsonga die redelijk ver komen (QF, SF, QF, SF, F). Bij FedEx zou het me niet verbazen dat hij SF verliest, Ferrer daar heb ik meer vertrouwen in (en daarom uiteraard in mijn team).
Allez, Gael! Djoko gaat hem nog winnen maar zal in het zand bijten tegen Kubot ( Undecided )
_Tampie Wrote:Ik kan de redenering van CC wel goed volgen. Mahut en Davy is een lock voor 155 punten, 10,6 e/p. Federer is bij toernooiwinst, dus in het gunstigste geval, 15,1 e/p.
Kubot/Kamke zijn samen 15,6 in het slechtste geval. Cilic/Raonic is een 50/50 1R, winnaar kan diep komen. Als CC inschat dat jij gokt, loopt hij flink in als hij zelf safe speelt en jij verkeerd gokt. Nou is je gok met FedEx in mijn ogen -EV (kan in dit unieke geval wel +EV uitpakken, die gok neem je vanwege het medailleklassement).

Niet nemen van Ferrer is een gok van CC, i.m.o. -EV maar niet zo -EV als FedEx. Stel dat Ferrer er tegen Davy afgaat pakt CC daar winst, als FedEx er SF afgaat dan daar nog eens.

Het gaat mij uiteraard niet om gelijk te krijgen, maar als ik 't dan krijg dan is het wel prettig dat het vaak van de koploper is.
Zo, zit eens door die uitslagen te neuzen, en Blake Notworthy valt direct op. Die bolle die weer eens een potje wint is ook mooi. Minpunt van de dag is het falen van Youzhny.
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:Ik kan de redenering van CC wel goed volgen. Mahut en Davy is een lock voor 155 punten, 10,6 e/p. Federer is bij toernooiwinst, dus in het gunstigste geval, 15,1 e/p.
Kubot/Kamke zijn samen 15,6 in het slechtste geval. Cilic/Raonic is een 50/50 1R, winnaar kan diep komen. Als CC inschat dat jij gokt, loopt hij flink in als hij zelf safe speelt en jij verkeerd gokt. Nou is je gok met FedEx in mijn ogen -EV (kan in dit unieke geval wel +EV uitpakken, die gok neem je vanwege het medailleklassement).

Niet nemen van Ferrer is een gok van CC, i.m.o. -EV maar niet zo -EV als FedEx. Stel dat Ferrer er tegen Davy afgaat pakt CC daar winst, als FedEx er SF afgaat dan daar nog eens.

Het gaat mij uiteraard niet om gelijk te krijgen, maar als ik 't dan krijg dan is het wel prettig dat het vaak van de koploper is.
Zo voorspelbaar dit. En ook nog eens onzin en irrelevant, maar dat zul je zelf ook wel begrijpen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8