FTM Forum

Full Version: Basel Valencia
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ad Wim Wrote:Tuurlijk!

Het geluk houdt niet op voor jou... :lol:
Ad Wim Wrote:Zo belangrijk deze pot. En zo NID dat Monfils en Tsonga zouden tanken voor hun thuistoernooi.

dit is natuurlijk geen tank.
centre court Wrote:Nog kans op de Masters hebben en dan zo spelen.
Hij had waarsch ook gelezen dat Fish toch fit is en Londen kan spelen, en dat hij dus toch al geen kans meer had.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk!

Het geluk houdt niet op voor jou... :lol:
Idd weer ontzettend veel geluk als hij zelf al 5-2 voor stond deze set. Je gelooft het waarsch nog zelf ook, grapjas.
Ad Wim Wrote:Zo belangrijk deze pot. En zo NID dat Monfils en Tsonga zouden tanken voor hun thuistoernooi.

Was het maar tanken van Monfils....
Jawel joh. Je zult zien dat ie volgende week opeens weer top 5-waardig speelt.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tuurlijk!

Het geluk houdt niet op voor jou... :lol:
Idd weer ontzettend veel geluk als hij zelf al 5-2 voor stond deze set. Je gelooft het waarsch nog zelf ook, grapjas.

begin bij het begin zou ik zeggen.

5*-4 voor 1e set en 4 sp gemist in de tb.
Ad : heeft er sinds augustus 1 partij voor je tegen gezeten dit jaar? Misschien dwing je het af maar het is echt ongelooflijk
Stille Wrote:Ad : heeft er sinds augustus 1 partij voor je tegen gezeten dit jaar? Misschien dwing je het af maar het is echt ongelooflijk
Uiteraard, maar het gaat wel goed ja. Tja, afdwingen weet ik niet, maar week in week uit geluk kan natuurlijk niet.

Volgens mij hoeven er nog maar een paar potjes goed te vallen voor een gouden plak.
Elke keer gaat het op vrijdag fout. Dat is nu al de 4e week achter elkaar
Ferrer moet het toernooi wel effe gaan winnen. Dan ga ik Omyaca voorbij. Dat is het enige doel nog voor dit jaar
En sparen voor mijn kaartje voor Ahoy.
Dat heb ik al weken geleden opzij gelegd :Big Grin Goed gemanaged van jou, ik heb gefaald al heb ik nog geen eens een heel slecht jaar (qua ftm dan)
Nu komen in Valencia achter elkaar de 2 partijen van de dag voor me, en 2 stuks cruciaal voor de medailles. Alleen Querrey kan me nog pijn doen en Ferrer moet iig de finale halen.
Overigens ben ik er wel weer voorstander van om op woensdag naar Ahoy te gaan. Dat is toch de mooiste dag van de week met de meeste partijen in de dagsessie
Stille Wrote:Overigens ben ik er wel weer voorstander van om op woensdag naar Ahoy te gaan. Dat is toch de mooiste dag van de week met de meeste partijen in de dagsessie
Donderdag toch juist? Vorige keer waren we toch op woensdag?
Stille Wrote:Dat heb ik al weken geleden opzij gelegd :Big Grin Goed gemanaged van jou, ik heb gefaald al heb ik nog geen eens een heel slecht jaar (qua ftm dan)
Misschien heb jij er wel een grote hand in gehad. Door jou heb ik iig wel weer flink m'n best gedaan de laatste maanden en dat leidt waarschijnlijk tot een goede klassering. Krijg je een biertje van me in Ahoy.
Ik hoop dat ik dan weer alcohol mag. Sta al sinds half augustus droog. Maar een spaatje blauw mag ook wel hoor :Big Grin
Dan loop je maar naar de wc! Colaatje kun je krijgen.
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Dat heb ik al weken geleden opzij gelegd :Big Grin Goed gemanaged van jou, ik heb gefaald al heb ik nog geen eens een heel slecht jaar (qua ftm dan)
Misschien heb jij er wel een grote hand in gehad. Door jou heb ik iig wel weer flink m'n best gedaan de laatste maanden en dat leidt waarschijnlijk tot een goede klassering. Krijg je een biertje van me in Ahoy.

Ik heb me er minder in verdiept en zeker de laatste 2 maanden maar dat had een andere reden. Volgend jaar gaan we gewoon weer knallen! :-({|=
Ad Wim Wrote:Dan loop je maar naar de wc! Colaatje kun je krijgen.

:excited:
Denk dat ik wel weer de kaarten voor iedereen ga halen. Tribune van vorig jaar beviel me goed. Kan je tenminste ouwehoeren en gokken hoe hard de 1e service wordt geslagen
Potro gaat Kwerrie een flink potje smeer geven.
Volgens mij heeft Ad het goud al te pakken als Ferrer van Davy wint en Federer van Roddick? Enige wat dan niet mag gebeuren is toernooiwinst voor Granollers of Wawje.
Hup dikke Cyprioot! Speel de pot van je leven!
centre court Wrote:Volgens mij heeft Ad het goud al te pakken als Ferrer van Davy wint en Federer van Roddick? Enige wat dan niet mag gebeuren is toernooiwinst voor Granollers of Wawje.
Volgens mij moet Federer wel de finale halen om echt zeker te zijn, en dan Ferrer van Davy winnen.
Gaat lekker Djoko.
Hehe 2-6 zelfs. Dat zou helemaal mooi zijn voor Federer.
Klasse Djoko.
Tuurlijk Beest!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8