FTM Forum

Full Version: Parijs TMS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ik had Kohl wel hoog op de nominatie, net als Seppi en Giraldo. Eigenlijk zijn alle q's dus wel aantrekkelijk deze week. Maar geen enkele combi paste lekker.
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:
Roos Wrote:
Ad Wim Wrote:Die mail was er zaterdag ook al.

Ik weet niet hoor, maar ik heb vandaag mail ontvangen over het feit dat de database langer open zou zijn. Als ik vervolgens een team wil maken voor 10:25, en ik dit om 10:23 op wil slaan en het niet lukt omdat mijn inbox vol begint te raken met domme mailtjes over FTM dat de insluiting ineens weer dicht is om 10:00 uur, tja dan weet ik het ook niet meer.
Ik zeg, iedereen geld terug en volgend seizoen de organisatoren niet meer mee laten spelen.

Laat mij erbuiten aub!
Vooralsnog is het nog niet zeker dat Arco de database geopend heeft en kan het ieder van de organisatoren zijn geweest. Ookal ligt het niet voor de hand, ben je nog wel een verdachte:p

Arco zijn team is toch 2x gewijzigd na de deadline?
Ja, maar dat kan ook door mindlight gedaan zijn om ons op een dwaalspoor te zetten of Arco zwart te maken oid. Iemand zekerheid dat mindlight of iemand anders zijn team niet gewijzigd heeft? Het lijkt me allemaal wel duidelijk maar eigenlijk moeten we eerst even afwachten op de verklaring van Arco voor we conslusies trekken.
Daar wacht ik ook al een tijdje op...

Ik schrik hier wel even van, maar zijn we niet wat te vlug met de reacties? Ik neem aan dat de organisatie dit onderling even bespreekt en met een helder verhaal komt.
Ik quote even willekeurig trouwens, ik zie wat halve verdachtmakingen. Even iedereen onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Dat klopt, en volgens mij wordt er ook alleen hypothetisch beschuldigd.

Maar ik weet niet of we het oordelen aan de organisatie over moeten laten. Dan leg je wel veel in hun handen.
Stel dat zij al kunnen zien wat er daadwerkelijk gebeurd is, is het vervelend dat zij dan de boodschapper moeten zijn.

En volgens mij is er nu al voldoende bewijs dat er met de DB geknoeid is. OD is nergens te bekennen, ML is onschuldig volgens eigen zeggen en Arco reageert voor alsnog niet.
ai, Anderson mist 2 mp.
ha ha en dan breakt Muller totaal onverwachts voor de set :x
Anderson een mp gemist bij 5-3 in de 3e set.
Nu geen gekkigheid.

Hopelijk neem ik gekkigheid niet van Ad over...
Shitzooi. Zie nu pas dat ik Muller had Puke
Mooie clash met Mayer-Steppie. Ad/Stille vs Tamp/Andre/Buurs/Omyaca. Vanwaar het vertrouwen in Steppie?
Inderdaad. Mayer is ook wel een gokje voor die prijs, maar Step is niks de laatste weken.
En net op dat moment krijgt ie z'n eerste bp tegen en wordt meteen gebroken Undecided
Voor mijn gevoel is het een beetje het toernooi van Stepanek.
Heeft volgens mij al een keer finale gehaald.

En Step blijft een goede indoorspeler met zijn meesterlijke volleys.

Daarentegen vond ik Mayer vorige week tenenkrommend slecht tegen Wawrinka.
En dan gaat die aap weer kutten #-o
Het is nu officieel, Kunitsyn vervangt Potro. Waarom ik hem heb, snap ik nu al niet meer. Die gaat nooit van Isner-Wawrinka winnen, ook al zijn die twee zeer wisselvallig.
Snap jij waarom we hem hebben, Tamp?
Kunitsyn al 26 punten, niet kansloos de volgende ronde en is dan gelijk 106 punten. Al had ik hem liever op de spot van Djoko gezien.

Steppie idd goede indoorspeler, maar ik twijfelde wel aan hem, niet in al te beste doen. Zo blijkt.
Tuurlijk Flo! Nu die natte Benneteau nog.
_Tampie Wrote:Kunitsyn al 26 punten, niet kansloos de volgende ronde en is dan gelijk 106 punten. Al had ik hem liever op de spot van Djoko gezien.
O ja, dat was het.
Tuurlijk!
Sinds wanneer wint die Benneteau TB's als 't echt moet?
Sinds het in Frankrijk gespeeld wordt. Twee jaar geleden nog die belachelijke pot tegen Roger.
Ad Wim Wrote:Sinds het in Frankrijk gespeeld wordt. Twee jaar geleden nog die belachelijke pot tegen Roger.


Notworthy
Tuurlijk natte! En Flo! Belangrijke met een niet-fitte Fish en een slechte Simon in dat stuk.
Simon gaat hier weer eens iets laten zien. Die jongen kan indoor wel wat.
Dat heeft ie dan niet echt laten zien de afgelopen weken. Maar het kan natuurlijk best, aangezien dit Frankrijk is.
Lees overal dat het flink trager is geworden dit jaar, maar Raonic klapt er nog steeds bijna 1,5 aces per game uit.
Benneteau tovenaar!!
Moest Arco deze week de organisatie doen? Nog niets is bijgewerkt Sad
Nee ik, en ik zit nog op kantoor.
Bellucci begint prima! Sla die overschatte Bogo er maar uit !
Djoko op betfair naar 8,6; ik denk dat het er niet goed uitziet.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9