FTM Forum

Full Version: Parijs TMS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
En dan wordt Lopez op zijn beurt weer gesloopt door Isner. Gebeuren toch gekke dingen.
Slechtste wedstrijd van het jaar van hem, zo slecht.
Niks van gezien maar dat moet haast wel. Ferrer zie ik Isner wel pakken, ten alle tijden. Tegen Lopez in topvorm was het lastiger geweest.
Hoe bevalt sport1, ad?
Djokovic teruggetrokken, NID.
Hakkuh
Waarom ben je blij?
Ik mag wel blij zijn met oog op LTM. Direct 3 man voorbij Hakkuh Als Jo ook van Ferrer/Isner wint zelfs naar plek 4
Ik heb Montanes binnen, en Tsonga staat in de SF!
Montanes? Ik snap er niets van
Murray is dus ook niet fit. He ziet aan het bewegen naar de hoeken. Zou wel eens een retirement kunnen worden
Maar ja het blijft murray :-) go andy
Heeft Mac iedereen behalve mij geblokt Undecided
nee hoor ik ben er zelf ook nog Wink
Ok gelukkig. Ik voelde me behoorlijk Remy 8-[
Hele partij van Berdych gezien. Wat een foutenfestival was dat zeg. Meer dan 100 UE's werden er gemaakt en Andy die zich weer overal aan ergerde (vooral halverwege de 3e set aan de wissel van ballen) Federer niet gezien maar volgens mij wel NID. Nu Ferrer-Isner! Kan een verrassing worden al moet Ferrer het wel winnen aangezien Omyaca anders te goede zaken gaat doen
Daar gaan we al. 3-1 Isner
die Isner joh!
Ja hij speelde fantastisch. In de rally rake klappen en Ferrer wist er geen raad mee. In de 3e set ging zijn service ook nog eens lopen. Ferrer moest zowat springen om die kick-service te retourneren. Pijnlijke uitslag voor mij
Deze uitslag was ook niet best voor mijn weekscore.
Ik ben geen Federer fan maar dit was toch wel heel erg goed... =D>
Blijft mooi om Federer te zien winnen, vooral omdat ie er zelf zo blij mee blijft.
Voor het eerst Parijs gewonnen, op z'n 30e, prachtig.
Federer koning!
Mooi! Hoe lang is het geleden dat Federer een TMS won?
Nu de masters nog! Ik gun het hem als enige!
Ik gun het hem ook wel hoor, jij bent niet de enige.
:wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9