FTM Forum

Full Version: Organisatie 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nadat we de afgelopen jaren een vrij steady team hadden in de organisatie gaan we volgend jaar helaas afscheid nemen van 2 van onze organisatoren. Allereerst heeft mindlight aangegeven dat hij helaas niet meer de tijd heeft om dit volgend jaar ook nog te doen. Tevens lijkt het erop alsof ik er met Arco niet uit ga komen na de problemen van afgelopen week.

Beiden natuurlijk erg jammer en ik wil ze ongelofelijk bedanken voor de tijd en moeite die ze er de afgelopen jaren in hebben gestoken. Zonder hun weet ik zeker dat het spel een stuk minder kwaliteit had gehad. Sterker nog ik weet zeker dat ik het in m'n eentje nooit had gered.

Dit betekent dat ik voor volgend seizoen op zoek ben naar (liefst minstens 2) nieuwe organisatoren. Wat houdt organisatie precies in? Elk weekend (zaterdagmiddag/avond of zondagochtend) zal er maximaal een half uur besteed moeten worden aan het voorbereiden van de nieuwe week (waarbij je dus eens per 3 weken aan de beurt bent). Voor de mensen die in het verleden organisatie hebben gedaan er zijn inmiddels een flink aantal dingen verbeterd. Zo worden de waardes van de spelers automatisch geupdate door het aanroepen van een script en kunnen de lotingen binnen een paar seconden ingevoerd worden door de pdf van de atptour site te kopieren en te plakken.

Verder gedurende de week zul je af en toe de spelers aan moeten klikken die een ronde door zijn. Ook dit is eigenlijk maar een minuutje werk en omdat dit vaak door de week door meerdere mensen wordt gedaan niet veel werk. Oftewel als je het tennis een beetje volgt moet dit er goed bij te doen zijn.

Mocht het je leuk lijken om hier aan bij te dragen geef dat dan even aan in dit topic of stuur me een pb.
Ik wil me wel beschikbaar stellen. Heb genoeg tijd en kan ook makkelijk via Iphone updaten
Goed om te horen, Stille. Nu buurs en CC nog...
Buurs heeft het komende jaar wel andere dingen aan zijn hoofd dus die zal het zeker niet doen
Hopelijk moet ik dan luiers vervangen :Big Grin
Ad mag trouwens ook wel wat doen. Je zit toch de hele dag op het forum...
Ik stel me ook beschikbaar.
Mooi, goed om te zien allemaal.
Buurs zit ook nog steeds genoeg op het forum, maar een kind is wel een goede reden.

En natuurlijk ook nog een welgemeend dankwoord naar de organisatie van afgelopen jaar, inclusief Mac.
top stille en tampie! goed om te zien dat er zo snel al 2 aanmeldingen zijn.
Nogal, en ook nog mensen die regelmatig op het forum zijn, uitstekend!
Ik wil ook best meewerken en meedenken in de organisatie.