The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Organisatie 2012
#1
Nadat we de afgelopen jaren een vrij steady team hadden in de organisatie gaan we volgend jaar helaas afscheid nemen van 2 van onze organisatoren. Allereerst heeft mindlight aangegeven dat hij helaas niet meer de tijd heeft om dit volgend jaar ook nog te doen. Tevens lijkt het erop alsof ik er met Arco niet uit ga komen na de problemen van afgelopen week.

Beiden natuurlijk erg jammer en ik wil ze ongelofelijk bedanken voor de tijd en moeite die ze er de afgelopen jaren in hebben gestoken. Zonder hun weet ik zeker dat het spel een stuk minder kwaliteit had gehad. Sterker nog ik weet zeker dat ik het in m'n eentje nooit had gered.

Dit betekent dat ik voor volgend seizoen op zoek ben naar (liefst minstens 2) nieuwe organisatoren. Wat houdt organisatie precies in? Elk weekend (zaterdagmiddag/avond of zondagochtend) zal er maximaal een half uur besteed moeten worden aan het voorbereiden van de nieuwe week (waarbij je dus eens per 3 weken aan de beurt bent). Voor de mensen die in het verleden organisatie hebben gedaan er zijn inmiddels een flink aantal dingen verbeterd. Zo worden de waardes van de spelers automatisch geupdate door het aanroepen van een script en kunnen de lotingen binnen een paar seconden ingevoerd worden door de pdf van de atptour site te kopieren en te plakken.

Verder gedurende de week zul je af en toe de spelers aan moeten klikken die een ronde door zijn. Ook dit is eigenlijk maar een minuutje werk en omdat dit vaak door de week door meerdere mensen wordt gedaan niet veel werk. Oftewel als je het tennis een beetje volgt moet dit er goed bij te doen zijn.

Mocht het je leuk lijken om hier aan bij te dragen geef dat dan even aan in dit topic of stuur me een pb.
Reply
#2
Ik wil me wel beschikbaar stellen. Heb genoeg tijd en kan ook makkelijk via Iphone updaten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Goed om te horen, Stille. Nu buurs en CC nog...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Buurs heeft het komende jaar wel andere dingen aan zijn hoofd dus die zal het zeker niet doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Hopelijk moet ik dan luiers vervangen :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Ad mag trouwens ook wel wat doen. Je zit toch de hele dag op het forum...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Ik stel me ook beschikbaar.
Reply
#8
Mooi, goed om te zien allemaal.
Buurs zit ook nog steeds genoeg op het forum, maar een kind is wel een goede reden.

En natuurlijk ook nog een welgemeend dankwoord naar de organisatie van afgelopen jaar, inclusief Mac.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
top stille en tampie! goed om te zien dat er zo snel al 2 aanmeldingen zijn.
Reply
#10
Nogal, en ook nog mensen die regelmatig op het forum zijn, uitstekend!
Reply
#11
Ik wil ook best meewerken en meedenken in de organisatie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: