FTM Forum

Full Version: Doha / Brisbane / Chennai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Duidelijk verlies, maar ook wel de lastigste loting. Toch zou ie beter moeten kunnen tegen iemand als Lu.
Matig hoor! Had meer verwacht!
Tamp,

Doet je <!-- m --><a class="postlink" href="http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp">http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp</a><!-- m --> link het dit jaar ook weer?

Of was ie van Eli? :oops:
Was van Eli...denk dat hij het nog wel doet, echter ATPtour doet een beetje raar met de weeknummers van de livescores. De eerste weken van het jaar verschillen die heel erg en komen ze bijna niet overeen met het daadwerkelijke weeknummer. Heb ik ook heel erg last van gehad en steeds handmatig moeten aanpassen. Denk dat ding van eli daar ook last van heeft
Ja idd. Hij geeft foutmeldingen helaas.
ik zie het al, eli heeft ook het jaarnummer nog niet veranderd. Staat nog op 2011
CC al vroeg in vorm met alleen Querrey, Pospisil en Ito er pas uit :eeeek:
Ik heb de wat duurdere gasten. Die moeten 't eerst nog maar eens laten zien de komende dagen.
Wawrinka gaat ook weer verder waar ie gebleven was...
Ik ben onderhand blij dat het nog testweken zijn....
:8:
Dat Doha heeft echt altijd de mooiste SF van het hele jaar voor de ATP-250 toernooien. Zelfs iedere ATP-500 is daar jaloers op!
verrassingen van vandaag:
Sugita def. Almagro
Monfils def. Nadal
Soeda def. Wawje
Grapjas. Alleen Goffin gaat verrassen vandaag...
_Tampie Wrote:Dat Doha heeft echt altijd de mooiste SF van het hele jaar voor de ATP-250 toernooien. Zelfs iedere ATP-500 is daar jaloers op!

SF?
Jansoe Wrote:
_Tampie Wrote:Dat Doha heeft echt altijd de mooiste SF van het hele jaar voor de ATP-250 toernooien. Zelfs iedere ATP-500 is daar jaloers op!

SF?

SemiFinals.
Met Raonic-Sela is een behoorlijke heldenpot op sport 1 te volgen. Mooie sfeer daar ook, mannetje of 50 in een stadion waar er 5000 ofzo in kunnen.
Aha. Nou ja, zolang Tsonga maar wint Hakkuh
centre court Wrote:Mooie sfeer daar ook,

Bezoekersaantallen in Chennai zijn de hele week al dramatisch, zelfs al er Indiers spelen.
Zoals verwacht speelt Federer vandaag niet. Tsonga eerste finalist
Stille Wrote:Zoals verwacht speelt Federer vandaag niet. Tsonga eerste finalist

En terecht. :-({|=
Jammer was een leuke partij geweest. Maar een zeer logische keuze voor de Australian Open.
Sugita begint aan zn zesde wedstrijd deze week, Almagro aan zn eerste.
centre court Wrote:Sugita begint aan zn zesde wedstrijd deze week, Almagro aan zn eerste.

Sugita on fire, Almagro altijd bokkestroef! Sugita in 2!

De break is al binnen. Moet Nico toch 2x breaken om geen tb te spelen :wink:
Sugita speelt fris hoor!
Nu de set afmaken dan!
Stille Wrote:Zoals verwacht speelt Federer vandaag niet. Tsonga eerste finalist
Zoals verwacht? Roger geeft echt nooit op.
Wawrinka cry
Haggie Wrote:verrassingen van vandaag:
Sugita def. Almagro
Monfils def. Nadal
Soeda def. Wawje
belangrijke tb voor Sugita zometeen.
Pages: 1 2 3