FTM Forum

Full Version: Doha / Brisbane / Chennai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Wawrinka, mijn god. Het wordt steeds erger. Dat wordt een flinke duikeling op de ranglijst, en terecht.
Haggie Wrote:verrassingen van vandaag:
Sugita def. Almagro
Monfils def. Nadal
Soeda def. Wawje
Hahaha sure. Toen won Almagro ineens de tb, terwijl er overal stond dat Sugita de wedstrijd al had gewonnen. :crazy:

zo onverdiend!
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Zoals verwacht speelt Federer vandaag niet. Tsonga eerste finalist
Zoals verwacht? Roger geeft echt nooit op.[/quote

Wel verwacht omdat hij gisteren al had gezegd veel last te hebben gehad
Sugita is genaaid.
Gael is on fire!
Ik heb zelden zo'n leuke pot gezien als Sugita-Almagro. Sugita speelde de wedstrijd van zijn leven, ongelofelijk dat hij slechts 235 vd wereld is. Hij stond in de TB 2e set 6-4 voor en kreeg in totaal 3 mps. Bij één van die mps sloeg Almagro in geslagen positie een bal op de lijn. Dan verwacht je dat ie geknakt is, Almagro komt 5-1 voor, Sugita vecht terug naar 5-4 en krijgt daar zelfs nog een aantal bps op 5-5. Wat een held! Uiteraard ga ik 'm nu volgen en je zult altijd zien dat ie volgende week in een challenger weer gladjes in 2 verliest van een prutser.
Ik heb die kerel zo vaak bij challengers in japan gehad en toen was het niet veel. De aziaten laten wel van zich horen deze week met sugita, soeda en lu
Haggie Wrote:verrassingen van vandaag:
Sugita def. Almagro
Monfils def. Nadal
Soeda def. Wawje
Knap voorspeld! Sugita zat er met 3 matchpoints heel dicht tegenaan.
rhubarb Wrote:
Haggie Wrote:verrassingen van vandaag:
Sugita def. Almagro
Monfils def. Nadal
Soeda def. Wawje
Knap voorspeld! Sugita zat er met 3 matchpoints heel dicht tegenaan.

Is net 1 punt te weinig voor een Unibet winst. :roll:
Monfils geeft de 1e set op zijn manier weg met 5-7 na met 5-3 voor te hebben gestaan...
Pages: 1 2 3