FTM Forum

Full Version: FTM 2012 Subleague
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Hierbij de nieuwe stand in het medailleklassement:

[Image: medaillestandftm.png]

Ad, ik heb de nieuwe Excel sheet bijgevoegd. Je hoeft alleen per week de medailles in te voeren en de stand wordt automatisch bijgewerkt. Laat het me even weten als er problemen zijn.
Top man, komt goed.

andre77

Ziet er goed uit!
(zowel qua resultaat van je werk als de stand zelf)
Toch wel verrassend dat ik met zo weinig medailles toch zo hoog sta in het algemeen klassement.
Dat zal toch betekenen dat ik redelijk constant ben.
Nu nog even volhouden....
Ad, gaat het lukken met de medailles? Ik wil het ook best bijhouden als dat beter uitkomt.
Ad, laat voor morgen even weten of dit lukt anders post ik de nieuwe stand wel.
Hierbij de nieuwe stand t/m Bangkok.
De nieuwe medaillestand t/m Shanghai. Verandert wederom niet zoveel.
Moet ik je nu nog uitleggen waarom andre de winst niet meer kan ontgaan (theoretisch nog wel ja) in de subleague, met 2x goud voorsprong en nog 4 speelweken?
Leg hem dat maar even uit Wink
Waarom reageer je hier nu pas op?
Ga je later ook nog reageren op mijn felicitatie?

Ik zat gisteren op m'n telefoon en kon de medaillestanden niet zien. Maar ik kon me niet voorstellen dat het verschil zo groot was.
Het is natuurlijk ook behoorlijk frappant dat Andre er hier 6 heeft en in het AK 3.
(15-10-2012, 04:50 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]1 Waarom reageer je hier nu pas op?
2 Ga je later ook nog reageren op mijn felicitatie?

3 Ik zat gisteren op m'n telefoon en kon de medaillestanden niet zien. Maar ik kon me niet voorstellen dat het verschil zo groot was.
Het is natuurlijk ook behoorlijk frappant dat Andre er hier 6 heeft en in het AK 3.

1 Omdat ik gisteren vroeg op bed lag.
2 Ik heb je felicitatie gemist, als ik die tegenkom ga ik er zeker nog op reageren
3 Dan moet je ook niet oordelen. Is niet zo heel frappant, jij heb er ook 2x zo veel.
Waar oordeel ik dan? Het was een doodgewone vraag, omdat ik het me niet voor kon stellen. Ik had alleen m'n telefoon en vermoedde dat je nog wel online was.
Dat ik er ook 2x zo veel heb, vind ik eveneens frappant. Clashcityrocker en Woerdie hebben er bijv vrijwel evenveel.

Het is al knap dat je 3x de beste in de week bent met zoveel deelnemers, maar dan heb je dus ook nog 3x heel dichtbij de top in die week gezeten. Eén keer kan ik me voorstellen, maar 3x vind ik erg veel.
Sowieso is 6x goud uit 30 speelweken in een subleague van 33 man ongelooflijk goed.
Die Ad praat weer een onzin zeg Idontgetit
(15-10-2012, 05:20 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Waar oordeel ik dan? Het was een doodgewone vraag, omdat ik het me niet voor kon stellen. Ik had alleen m'n telefoon en vermoedde dat je nog wel online was.
Dat ik er ook 2x zo veel heb, vind ik eveneens frappant. Clashcityrocker en Woerdie hebben er bijv vrijwel evenveel.

Het is al knap dat je 3x de beste in de week bent met zoveel deelnemers, maar dan heb je dus ook nog 3x heel dichtbij de top in die week gezeten. Eén keer kan ik me voorstellen, maar 3x vind ik erg veel.
Sowieso is 6x goud uit 30 speelweken in een subleague van 33 man ongelooflijk goed.

Ok.
En die felicitatie, welk topic is dat dan?
[Image: TUAFa.png]
(15-10-2012, 05:45 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(15-10-2012, 05:20 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Waar oordeel ik dan? Het was een doodgewone vraag, omdat ik het me niet voor kon stellen. Ik had alleen m'n telefoon en vermoedde dat je nog wel online was.
Dat ik er ook 2x zo veel heb, vind ik eveneens frappant. Clashcityrocker en Woerdie hebben er bijv vrijwel evenveel.

Het is al knap dat je 3x de beste in de week bent met zoveel deelnemers, maar dan heb je dus ook nog 3x heel dichtbij de top in die week gezeten. Eén keer kan ik me voorstellen, maar 3x vind ik erg veel.
Sowieso is 6x goud uit 30 speelweken in een subleague van 33 man ongelooflijk goed.

Ok.
En die felicitatie, welk topic is dat dan?

Waar die op z'n plek was; Shanghai.
(15-10-2012, 05:52 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Waar die op z'n plek was; Shanghai.

Ik zie het. Dank je.
(29-12-2011, 01:54 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Zie bijlage voor medaille tussenstand
----------------------------------------------
deelnemers 38: (380 euro)
1: 50% = 190 euro
2: 30% = 117 euro
3: 15% = 57 euro
4: 5% = 19 euro

Medailles: (76 euro)
1: 50% = 38 euro
2: 30% = 22,80 euro
3: 20% = 15,20 euro

Speciaal voor cc

1e plaats in de subleague kan me niet meer ontgaan lijkt mij.

minimaal 2e plaats in het totaalklassement.

wordt het een 7e tweede plaats of een 3e titel.
De Rafael Nadal van FTM, me dunkt. Alleen zonder GOAT boven je.
Als de top 3 vh klassement en het eindklassement mij even een mail zouden willen sturen naar t_haggeman@hotmail.com met daarin:

Nickname:
Bankgegevens:
behaalde plaats:

Dan zorg ik dat deze week het geld wordt overgemaakt.
Hier de laatste stand, update t/m Parijs.

1. Andre
2. Ad Wim
3. Jornstars

Ik weet niet of Jornstars goud pakt als Federer vanavond wint, maar in dat geval gaat hij nog over mij heen.
(12-11-2012, 12:48 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Als de top 3 vh klassement en het eindklassement mij even een mail zouden willen sturen naar t_haggeman@hotmail.com met daarin:

Nickname:
Bankgegevens:
behaalde plaats:

Dan zorg ik dat deze week het geld wordt overgemaakt.

It's alive!
(12-11-2012, 10:55 PM)Overdune Wrote: [ -> ]
(12-11-2012, 12:48 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Als de top 3 vh klassement en het eindklassement mij even een mail zouden willen sturen naar t_haggeman@hotmail.com met daarin:

Nickname:
Bankgegevens:
behaalde plaats:

Dan zorg ik dat deze week het geld wordt overgemaakt.

It's alive!
Bier
Haha Haggie en betalen. Mensen het kan een half jaar duren
Voorlopig alleen mail gehad van Buurs, zo kan het uitbetalen wel even op zich laten wachten idd... Undecided
Stuur Adje en Vosje anders ff een pm Wink
Ik zou ad een gokkast geven. Wat een geluk had die man dit jaar
3vd6 binnen.
ik tel 7 prijzen...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12