FTM Forum

Full Version: FTM 2012 Subleague
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
clashcityrocker Wrote:ik heb ook gisteravond geld overgemaakt, dus zou maandag er wel op moeten staan

genoteerd!
Wat voor bank heb jij Haggie? Vrijdagmiddag is het al bij mij afgeschreven, dus het zou een keer op je rekening moeten staan.
andre Wrote:Wat voor bank heb jij Haggie? Vrijdagmiddag is het al bij mij afgeschreven, dus het zou een keer op je rekening moeten staan.

komt wel goed!
+7
Haggie Wrote:+7

Eppie kun je wel even een PM sturen wat zijn intentie is. Staysa is mij niet bekend.
Dus iig 33 en max 35 deelnemers. Welke % zijn er dan voor de top?
Iedereen mee eens?


deelnemers 33: (330euro)
1: 50% = 165 euro
2: 30% = 99 euro
3: 15% = 49,50 euro
4: 5% = 16,50 euro

Medailles: (66 euro)
1: 50% = 33 euro
2: 30% = 19,80 euro
3: 20% = 12,20 euro
----------------------------
deelnemers 34: (340euro)
1: 50% = 170 euro
2: 30% = 102 euro
3: 15% = 51 euro
4: 5% = 17 euro

Medailles: (68 euro)
1: 50% = 34 euro
2: 30% = 20,40 euro
3: 20% = 13,60 euro
------------------------------
deelnemers 35: (350 euro)
1: 50% = 175 euro
2: 30% = 105 euro
3: 15% = 52,50 euro
4: 5% = 17,50 euro

Medailles: (70 euro)
1: 50% = 35 euro
2: 30% = 21 euro
3: 20% = 14 euro
Prima Hag.
De stats van de bekende forummers even op een rij gezet.

Buurs verrast als enige met Murray, Kuiper heeft Nadal. Verder zijn het teams met Djoko+subtoppers, Federer+subtoppers of Djoko+Fed+aanvulling.

Bijna niemand voor Nishikori gegaan terwijl ik 'm zo graag wilde dat ie zelfs in m'n team met Djoko én Federer is gekomen. En daar was weinig ruimte kan ik zeggen.
centre court Wrote:Prima Hag.
centre court Wrote:De stats van de bekende forummers even op een rij gezet.

Buurs verrast als enige met Murray, Kuiper heeft Nadal. Verder zijn het teams met Djoko+subtoppers, Federer+subtoppers of Djoko+Fed+aanvulling.

Bijna niemand voor Nishikori gegaan terwijl ik 'm zo graag wilde dat ie zelfs in m'n team met Djoko én Federer is gekomen. En daar was weinig ruimte kan ik zeggen.

Djoko is voor mijn gevoel zekerder en na de ao hadden we allemaal binnen 300 punten gestaan.

Ik ben daarom tegen mijn natuur in voor een alternatief team gegaan met de "geblesseerde" federer, murray met lastige loting en daar bovenop berdych die ik max 1x per jaar kies.
Djoko heb ik afgelopen jaar trouwens geen enkele keer gekozen :Big Grin
Voor de belangstellenden:
10 van de top 11 gekozen, alleen Federer niet. Naast die 10 nog Nalbi en Dimi, niet echt noemenswaardig dus.
Meest opvallend in mijn ogen dat Isner maar 1 x gekozen is in de subleague.
waarom staat in het schema van haggie dolgopolov in het rood terwijl hij er nog in zit?
roffaboy Wrote:waarom staat in het schema van haggie dolgopolov in het rood terwijl hij er nog in zit?

ff zwart maken.
Ik baal wel van mijn laatste wissel:

lu, ebden, nishikori, golubev, nalbandian eruit

en

berdych erin...
buurs Wrote:Ik baal wel van mijn laatste wissel:

lu, ebden, nishikori, golubev, nalbandian eruit

en

berdych erin...

Berdych pakt 720 punten. Die knakkers niet.
Dan baal ik niet, maar Berdych verloor al een set van Ramos... :roll:
Berdych vanavond ook in 4 langs Ollie vermoed ik.
buurs Wrote:Dan baal ik niet, maar Berdych verloor al een set van Ramos... :roll:

ff warmdraaien. Vanacht tegen Ollie on fire een mooie testcare. 76 64 36 63. zoiets.
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Ik baal wel van mijn laatste wissel:
lu, ebden, nishikori, golubev, nalbandian eruit
en
berdych erin...
Berdych pakt 720 punten. Die knakkers niet.
Berdych heeft de laatste 9 keer van Nadal verloren. Verder dan de kwartfinale (360 punten) zie ik Berdych dus niet komen. Die vijf spelers leveren nu al gegarandeerd 295 punten op, dus ik snap wel dat Buurs baalt..
Berdych pakt maar 180 punten..hij gaat eraf tegen Baghdatis :8:
Kraai Wrote:Berdych pakt maar 180 punten..hij gaat eraf tegen Baghdatis :8:

Dat hoop ik toch niet. Hoop wel dat die 2 tegen elkaar moeten, want heb ze beiden, maar Berdych is veel minder gekozen volgens mij, dus laat die dan maar doorgaan :8:
Ik hoop Dimitrov, was zwaar onder de indruk van zijn partij tegen Fish tijdens de Hopman Cup.
rhubarb Wrote:Ik hoop Dimitrov, was zwaar onder de indruk van zijn partij tegen Fish tijdens de Hopman Cup.

Die wedstrijd die Fish liet lopen bedoel je?
Ik heb die wedstrijd gezien en Fish liet hem echt niet lopen. Hup Almagro
Haggie Wrote:
rhubarb Wrote:Ik hoop Dimitrov, was zwaar onder de indruk van zijn partij tegen Fish tijdens de Hopman Cup.

Die wedstrijd die Fish liet lopen bedoel je?
Die wedstrijd waar hij Fish liet lopen :wink:
rhubarb Wrote:
Haggie Wrote:
rhubarb Wrote:Ik hoop Dimitrov, was zwaar onder de indruk van zijn partij tegen Fish tijdens de Hopman Cup.

Die wedstrijd die Fish liet lopen bedoel je?
Die wedstrijd waar hij Fish liet lopen :wink:

Aah die :wink:
Haggie Wrote:
rhubarb Wrote:Ik hoop Dimitrov, was zwaar onder de indruk van zijn partij tegen Fish tijdens de Hopman Cup.

Die wedstrijd die Fish liet lopen bedoel je?
Had ie vannacht ook last van tegen Falla :wink:
Ahh helaas te laat om mee te doen?
Gewoon tijdgebrek...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12