FTM Forum

Full Version: LTM teams 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Nu is het niet leuk meer Tampie Shy
Q U E R R E Y !!!!!!! Hakkuh
stille topic
Tja als het de rest niet interesseert omdat ze er niets van bakken.... Maar eens kijken of het organiseren van spellen als LTM en CTM volgend jaar nog zin heeft. Kost veel tijd en het enige wat ik hoor is mij een beetje belachelijk maken en als klap op de vuurpijl krijg je een opmerking naar je hoofd dat je een spel hebt vermoord. Denk daar maar eens over na
Ik denk dat het moment er is om je alvast te feliciteren Stille! Tot een paar weken terug was het verrekte spannend, maar nu zijn de verschillen te groot geworden. Was een mooie strijd en tot in 2013 wat mij betreft!
(31-10-2012, 08:53 PM)Stille Wrote: [ -> ]Tja als het de rest niet interesseert omdat ze er niets van bakken.... Maar eens kijken of het organiseren van spellen als LTM en CTM volgend jaar nog zin heeft. Kost veel tijd en het enige wat ik hoor is mij een beetje belachelijk maken en als klap op de vuurpijl krijg je een opmerking naar je hoofd dat je een spel hebt vermoord. Denk daar maar eens over na

Mwa, dat vind ik wat al te makkelijk. Organisatie was prima qua updates van de punten, maar ergens snel je team terugvinden bijvoorbeeld niet. Dat helpt niet bepaald om betrokken te blijven bij een spel. Daarnaast is dit spel weinig dynamisch door het weghalen van de wissels. Dan haakt de helft dus in april af qua volgen omdat er geen eer meer te behalen is.

CTM is ongelukkig omdat die deadline tegelijk met FTM ligt. Mocht je volgend jaar doorgaan zou ik je aanraden de deadline een half uur te verlaten. Durf te wedden dat dat enorm scheelt!
(31-10-2012, 11:28 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Ik denk dat het moment er is om je alvast te feliciteren Stille! Tot een paar weken terug was het verrekte spannend, maar nu zijn de verschillen te groot geworden. Was een mooie strijd en tot in 2013 wat mij betreft!

Tenzij Ferrer de finale haalt (kan best) en Tsonga snel eruit vliegt. Per winstpartij in de finals krijg je 200 punten en dat wordt meer in de hf en f (uit mijn hoofd 300 en 400) dus theoretisch kan Ferrer 2600 punten pakken maar de kans is niet groot

(31-10-2012, 11:34 PM)mindlight Wrote: [ -> ]
(31-10-2012, 08:53 PM)Stille Wrote: [ -> ]Tja als het de rest niet interesseert omdat ze er niets van bakken.... Maar eens kijken of het organiseren van spellen als LTM en CTM volgend jaar nog zin heeft. Kost veel tijd en het enige wat ik hoor is mij een beetje belachelijk maken en als klap op de vuurpijl krijg je een opmerking naar je hoofd dat je een spel hebt vermoord. Denk daar maar eens over na

Mwa, dat vind ik wat al te makkelijk. Organisatie was prima qua updates van de punten, maar ergens snel je team terugvinden bijvoorbeeld niet. Dat helpt niet bepaald om betrokken te blijven bij een spel. Daarnaast is dit spel weinig dynamisch door het weghalen van de wissels. Dan haakt de helft dus in april af qua volgen omdat er geen eer meer te behalen is.

CTM is ongelukkig omdat die deadline tegelijk met FTM ligt. Mocht je volgend jaar doorgaan zou ik je aanraden de deadline een half uur te verlaten. Durf te wedden dat dat enorm scheelt!

Dat laatste is een goede! Lijkt me prima. Teams LTM is meer onkunde dat ik niet wist hoe het moest maar dat lijkt me ook goed op te lossen
Het kan dus nog
Mocht Ferrer in Parijs winnen (gaat gebeuren) dan is het gat verkleind naar 1053 punten.

Even de ratio meegenomen in Londen:
poulefase winstpartij is 400 punten
hf is 600 punten
f is 800 punten
Dus de conclusie is dat jij makkelijk wint zelfs als Ferrer Parijs wint.
Nee tuurlijk niet. Tsonga bij Murray, Djoko en Berdych. Kan zo maar 0 punten zijn. Ferrer kan van Potro en Tipsa winnen dan is het gat nog 200 punten en kan Rhubarb met een stuntje van Ferrer tegen Djoko of Murray (waarschijnlijk) toch nog 1e worden
feli stille!!!
Wat een spanning!

Wink
(03-11-2012, 01:39 PM)Stille Wrote: [ -> ]Mocht Ferrer in Parijs winnen (gaat gebeuren) dan is het gat verkleind naar 1053 punten.

Even de ratio meegenomen in Londen:
poulefase winstpartij is 400 punten
hf is 600 punten
f is 800 punten

????
Points and prize money breakdowns for participants at the 2012 Barclays ATP World Tour Finals.

South African Airways ATP Rankings Points (Singles & Doubles)
Round-robin match win 200
Semi-final win 400
Final win 500
Undefeated champion 1500
Stille kent de puntenverdeling niet eens Eusa_think
Ik ga dat niet allemaal opzoeken (ff uit hoofd gedaan) maar dit is slecht nieuws...

1e ronde was nog wel goed :-)
Stand na Parijs:

1 Stille 87367
2 Rhubarb 86213
3 Mist 82566
4 Omyaca 82382
5 Buurs 80668
6 Ad Wim 78181
7 Tampie 76561
8 Kuiper 75058
9 Kraai 73392
10 Overdune 73261
11 Roffaboy 72971
12 Tennisgido 71731
13 Carlo 71567
14 CC 71138
15 Haggie 70546
16 Cruijff 70047
17 Mac 68620
18 Scholten 67772
19 Bocaloca 67486
20 Voyou 61093
21 Mitch 52412
22 Jansoe 50096
23 Mindlight 48020
Dit gaat nog spannend worden. Rhubarb inmiddels 400 punten ingelopen en Ferrer wint op zeker van Tipsaservic. Dan hoeft Ferrer nog maar 1 potje ergens te winnen en is Rhubarb de winnaar van LTM (moet wel Tsonga 2 x verliezen)

Wat een spanning !!
Maar Ferrer gaat natuurlijk nooit winnen van Federer of Djoko/Murray

Dus nogmaals feli met de titel!
Heb je Murray tegen Berdych gezien? Die was echt niet goed. Ik hoop dat Djokovic gewoon 1e in de poule wordt en dat Federer zijn werk doet door Ferrer te verslaan. Ik ben nog steeds favoriet maar het is echt nog niet binnen
Murray heeft het altijd lastig tegen Berdych
Dat is waar. Laat Jo maar gewoon van Berdych en Murray winnen Rolleyes
Graag!
(04-11-2012, 12:20 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Wat een spanning!

Wink
Leuk Lampie
(07-11-2012, 10:14 AM)Stille Wrote: [ -> ]Dit gaat nog spannend worden. Rhubarb inmiddels 400 punten ingelopen en Ferrer wint op zeker van Tipsaservic. Dan hoeft Ferrer nog maar 1 potje ergens te winnen en is Rhubarb de winnaar van LTM (moet wel Tsonga 2 x verliezen)

Wat een spanning !!
Kan aan mij liggen hoor, maar moet ik niet minimaal 1400 punten meer halen dan jij? En levert de overwinning van Ferrer niet maar 200 punten op?
200 x ratio 2 = 400 punten

Stand
1 Stille 87367
2 Rhubarb 86613

als Ferrer vanaf nu 2 potjes meer wint dan Tsonga is de winst voor jou
Ferrer Tipsa is normaal gesproken winst Ferrer. Dan zou Ferrer nog moeten winnen van Federer of in de halve finale....
En waarom zou dat niet kunnen. Hij speelt momenteel behoorlijk goed en aan het einde van het seizoen wint vaak de fitste speler
Het indekken is na deze week gelukkig weer een aantal weken voorbij.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11