FTM Forum

Full Version: LTM teams 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Komt vervelia ook weer. Waar dek ik me in dan? ik geef alleen aan dat Ferrer goed in vorm is en best nog ver kan raken. En dus is het nog niet beslist.

Ik ben nog steeds favoriet
(07-11-2012, 04:06 PM)Stille Wrote: [ -> ]als Ferrer vanaf nu 2 potjes meer wint dan Tsonga is de winst voor jou
Ferrer versloeg vorig jaar Djokovic met 6-3 6-1 op de WTF. Zou mooi zijn als ie dat weer doet in de SF dit jaar.
Van Jo moet ik het niet hebben deze week. Zwakke vertoning helaas
Toch dan de break in de 2e set. Doorgaan!
Murray def Tsonga en Ferrer def Tipsa zijn NID

LTM wordt dan op de (waarschijnlijke) Djokovic-Ferrer

Was in de vorige jaren niet zo spannend. Wat een spanning Tongue En dan kan ik zondag nog geen eens zien
Het worden hoe dan ook twee ongelooflijk dicht bij elkaar liggende scores na een jaar vol tennis.
Stille, van harte gefeliciteerd!! Eusa_clap
Huh? Heb niets meegekregen maar kan ferrer niet meer door dan?
Stille kennende ziet ie nog wel een mogelijkheid dat Rhubarb alsnog wint.
Ik zie het al. Potro zijn setgemiddelde beter. Daar had ik totaal niet opgelet!! Thanks rhubarb! Was een spannende strijd met uiteindelijk paar honderd puntjes verschil

Stille spel!!!
Stillejaar!
Zeker!!
Eindstand:

1 Stille 90067
2 Rhubarb 89713
3 Mist 86066
4 Omyaca 85882
5 Buurs 84168
6 Ad Wim 81681
7 Tampie 80061
8 Kuiper 77758
9 Kraai 76892
10 Overdune 75961
11 Roffaboy 75671
12 Tennisgido 75231
13 CC 74238
14 Carlo 73167
15 Haggie 72546
16 Cruijff 72047
17 Mac 71320
18 Scholten 70472
19 Bocaloca 69486
20 Voyou 63793
21 Mitch 54812
22 Jansoe 52796
23 Mindlight 48820

Tot volgend seizoen
Bedankt voor de organisatie Stille! Leeft wat minder dan FTM natuurlijk maar ik denk dat er volgend jaar gewoon weer veel interesse is. Ik doe iig weer mee.

Wat ik echt belangrijk vind en wat denk ik ook een groot verschil gaat maken, is dat je makkelijk je team terug kunt zien. Dus zet volgend jaar in de eerste post alle teams op een overzichtelijke manier. Op die manier ga ik het zeker meer volgen.
Komt goed OD
In dat geval doe ik ook graag weer mee!
En ik zou de deadline bij de AO leggen, zo dat niet al het geval was.
Bedankt en gefeliciteerd Stille. 7e plaats voor mij zelf valt uiteindelijk enorm mee.

Volgend jaar wel weer van de partij!
Bedankt mensen maar we moet ook Mitch bedanken. Hij was de double check en hield ook alles goed bij. Thanks Mitch!
Feli Stille en natuurlijk bedankt voor de organisatie (en Mitch ook voor de checks)!
Ik heb iets te veel nadruk op "talentjes" gelegd, maar de derde plek is ook mooi. Volgend jaar gaan we weer voor de titel.
Sad Doelstelling niet gehaald. Mindlight! moest zo nodig het verpesten Sad

Volgend jaar ga ik proberen om meer punten te halen. Moet mogelijk zijn. Smile
Hehe, toch nog iemand dwarsgezeten dit seizoen Wink
Meest ideale team (van de spelers die gekozen waren):

1 Djokovic 12920
2 Ferrer 13610
3 Del Potro 14985
3 Isner 7620
4 Monaco 9980
4 Raonic 9920
4 Kohlschreiber 7980
5 Querrey 8235
5 Benneteau 5475
5 Istomin 4985
6 Chardy 6168
6 Klizan 4200

Totaal: 106078 pnt.
Misschien wel een mooi moment om even het Ludica Tennisspel (http://wesp.snt.utwente.nl/~ludica/tennisspel/) onder de aandacht te brengen, omdat het best veel op LTM lijkt in essentie.

Ook hierbij maak je een team van 12 spelers, die je contracten kunt geven variƫrend van 1/2 jaar tot 4 jaar. Van deze spelers stel je iedere week de 6 spelers op waarvan jij denkt dat ze de meeste ATP-punten pakken (eenvoudigweg inloggen en 6 spelers aanklikken. that's it). Een belangrijk verschil met LTM: iedere speler kan maar in 1 team zitten. Iedere maand zijn er blinde veilingen waarbij spelers waarvan het contract afgelopen is geveild worden, de grootste veiling is over ongeveer 3 weken (o.a. Djokovic, Federer, Nadal, Ferrer zijn dan te koop).

De inleg is 20 euro. Je kunt op 3 manieren als manager geld verdienen:
* Een speler opstellen die stijgt qua ranking (bijvoorbeeld Chardy die zoals afgelopen jaar van plaats 103 naar plaats 32 is gestegen) dan verdien je er als manager geld mee!
* Door ver te komen in het onderlinge toernooi, vanaf de halve finales wordt prijzengeld ontvangen (iedere maand start een onderling toernooi)
* Hoog te eindigen op de eindejaarsranglijst, de eerste 4 ontvangen een geldprijs.

Waarom zou je mee willen doen?
* Weinig werk (iedere maandag voor 12.00 uur 6 spelers aanklikken)
* In tegenstelling tot LTM is je team variabel (je kunt spelers onderling ruilen en verkopen, en iedere maand in de veiling nieuwe spelers aantrekken)
* Blijft interessant, ook voor managers die laag op de ranking staan (talenten die stijgen leveren je geld op, en in het maandelijks afvalschema speel je iedere week tegen een andere manager)

Er zijn enkele plekken vrij voor nieuwe managers zodat we weer een vol maandelijks afvalschema van 16 managers hebben. Lijkt het je interessant, of wil je er meer over weten? PM me dan even of stel hier je vraag.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11