FTM Forum

Full Version: Promotie Fantasytennismanager
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Allen,

We zijn een beetje begonnen met promotie, het werpt wel wat vruchten af maar ik denk met name in de aanloop naar de Australian Open kunnen we natuurlijk alle hulp gebruiken. Tegen die tijd zijn waarschijnlijk ook wat prijzen bekend, er zijn concrete aanbiedingen heb ik van Mac begrepen.

Gaan jullie even na welke tennis netwerken (fora) jullie plegen te bezoeken en liever nog waar jullie geaccepteerd bezoekers zijn, bijv. Ad Wim bij mtf. De laatste week voor de deadline moeten we het momentum grijpen en zeker vanaf dat de loting erop staat, want dan worden teams niet meer vergeten, en als deelnemers een goede start maken zullen ze niet snel afhaken.

Kwantiteit is in het begin heel belangrijk, dat de helft afhaakt dat weet ik nu al, maar als we met 300 man starten en er valt de helft af dan heb je er nog altijd 150 over!

Mac zal snel met wat meer duidelijkheid komen over een sponsor / partner. Ik wilde jullie toch even op de hoogte houden, anders lijkt het dat er achter de schermen niets gebeurt. We rekenen volgende week op jullie.
Niets doen via social media etc?
Ik ben al begonnen op MTF.
@Ad; mooi zo.

@Jansoe; een van de gegadigde sponsors wil via social media idd acties opzetten, later meer daarover.
Jansoe: je kan sowieso al beginnen met FantasyTennisManager te liken op facebook: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/pages/FantasyTennisManagernl/332500300095146">http://www.facebook.com/pages/FantasyTe ... 0300095146</a><!-- m --> Dit is en goed voor de exposure en goed voor onze ranking op google.

Voor degenen die google+ hebben is er ook een FTM pagina op google+ <!-- m --><a class="postlink" href="https://plus.google.com/u/1/102097402017359810305/posts">https://plus.google.com/u/1/102097402017359810305/posts</a><!-- m -->

Een berichtje op je eigen facebook/hyves/twitter/blog whatever kan natuurlijk ook nooit kwaad
Laat ik de promotie dan ook een handje helpen met mijn eigen werk Wink

Heb ook op Google.nl even een leuke campagne opgezet. Als men nu zoekt op tennismanager, online manager games en dat soort zoekwoorden komt er een leuke tekst ( bovenaan, rechterkant of onderkant ) in Google naar voren.
Mochten jullie nog leuke aanvullingen hebben qua zoekwoorden waar men op kan zoeken en ons moet vinden laat het maar even weten!

Groeten!
tennis games
atp games
atp tour games
online tennis games

Of is het een willekeurige volgorde van de woorden? Dan zou ik toevoegen: atp, tour, atptour, federer, nadal, djokovic, murray, australian open
wow, fantastisch cruijff dat waardeer ik echt!

Mocht het kunnen zou je dan "fantasy tennis" ook willen toevoegen aan de zoekwoorden? Nou is dat een term die vooral in het buitenland gebruikt wordt maar het is wel een term waar ik me ook op richt qua SEO.
_Tampie Wrote:tennis games
atp games
atp tour games
online tennis games

Of is het een willekeurige volgorde van de woorden? Dan zou ik toevoegen: atp, tour, atptour, federer, nadal, djokovic, murray, australian open

Nadeel is dat je dan echt op al dat soort woorden gevonden gaat worden, waardeer het budget ( want iedere bezoeker kost geld ) erg snel geld. Ik heb er nu € 50,- opgezet waarmee we bezoekers kunnen genereren.
Maar op dat soort hele algemene termen gaat het heel snel. Maar deze woorden zal ik direct toevoegen:

tennis games
atp games
atp tour games
online tennis games
fantasy tennis
Mac Wrote:wow, fantastisch cruijff dat waardeer ik echt!

Mocht het kunnen zou je dan "fantasy tennis" ook willen toevoegen aan de zoekwoorden? Nou is dat een term die vooral in het buitenland gebruikt wordt maar het is wel een term waar ik me ook op richt qua SEO.

Geen probleem, doe het graag..
idd heel erg mooi Cruyff, dat vergat ik te zeggen.

Ik zeg doestelling 300! Start is op 15 januari dus nog 11 dagen. 20 per dag moet kunnen als we straks ook prijzen hebben.
Ja dat moet wel te doen zijn !
En idd prijzen zijn toch het belangrijkste voor de meeste deelnemers dus ik verwacht ook een grote toename zodra er prijzen bekend zijn :8:
Heb ook op een ander forum even gepolst. Bedacht net wel dat het wellicht een beetje gek is dat we het Forum Subleague hebben genoemd, als er anderen mee willen doen met de poule...
FTM begint al te lopen in het buitenland..ik zie dat er nu al een paar inschrijvingen binnen zijn uit de USA en Australie :Big Grin
yeps het lijkt erop alsof de promotie op MTF z'n vruchten begint af te werpen Smile erg leuk!
Ad Wim Wrote:Heb ook op een ander forum even gepolst. Bedacht net wel dat het wellicht een beetje gek is dat we het Forum Subleague hebben genoemd, als er anderen mee willen doen met de poule...

Vind ik niet eens, zo kunnen we ze er toch bij betrekken, bij het forum dan?!
Natuurlijk, nieuwe aanwas is altijd goed, maar je moet mensen toch ook de gelegenheid geven om om geld te spelen zonder op dit forum te komen?
Maar als mensen vrienden uitnodigen, en die willen om geld spelen, moeten de forummers hier jouw rekeningnummer maar doorgeven.
Die buitenlanders kunnen de pot op.
Het heeft Forum Subleague, maar je hoeft toch niet op het forum te komen om eraan mee te doen? En waarom geen buitenlanders?
Dus had je het beter Inleg-subleague oid kunnen noemen. En je moet wel op het forum komen om aan het rekeningnummer van Haggie te komen.
Of uberhaupt te weten dat er een subleague is met een prijzenpot.

En ga jij kloten met IBAN-codes, valutaomrekeningen, etc? Lijkt me kut.
Heb de boel op Facebook ook maar even gedeeld.

Staat nu dus ook op mijn eigen FB...
Goed bezig allemaal. Eens kijken of er nu ook mensen bijkomen die zich daadwerkelijk met de top gaan bemoeien.
omyaca Wrote:Goed bezig allemaal. Eens kijken of er nu ook mensen bijkomen die zich daadwerkelijk met de top gaan bemoeien.

Louter figuranten denk ik :wink:

Als er een beetje gasten bijzitten die doorhebben dat het ook zeer zeker een rekenspelletje is, en daar ook nog aardig goed in zijn, dan zullen er vast wel wat goede concurrenten bij zitten. Lijkt me wel interessant voor de competitie.
Ad Wim Wrote:Dus had je het beter Inleg-subleague oid kunnen noemen. En je moet wel op het forum komen om aan het rekeningnummer van Haggie te komen.
Of uberhaupt te weten dat er een subleague is met een prijzenpot.

En ga jij kloten met IBAN-codes, valutaomrekeningen, etc? Lijkt me kut.

Eigenlijk toch wel met je eens, de naam kan wel aangeven wat je wilt. Grote Gokkers Subleague bijvoorbeeld :wink: .
Ik zou het password verwijderen, en het bankrekeningnummer bij de subleague mededelingen zetten, evenals een korte uitleg.
Subleague admin kan mensen verwijderen, dus na de deadline zet je er een ww op en gooi je iedereen eruit die niet heeft betaald.

En IBAN-codes is niet zo lastig, bovendien hebben die betalers alleen de IBAN codes van Haggie nodig. Valuta omrekening hoeft ook niet, het is een euro transactie.
Vind het allemaal erg rommelig straks
Ik wil nog even een beetje voorzichtig zijn maar ik kan wel melden dat we inmiddels zo goed als rond zijn met een sponsor die 4 mooie prijzen ter beschikking stelt! Hakkuh Waarschijnlijk vanavond of morgen kan ik dit definitief melden.
Mooi man, goed nieuws.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus had je het beter Inleg-subleague oid kunnen noemen. En je moet wel op het forum komen om aan het rekeningnummer van Haggie te komen.
Of uberhaupt te weten dat er een subleague is met een prijzenpot.

En ga jij kloten met IBAN-codes, valutaomrekeningen, etc? Lijkt me kut.

Eigenlijk toch wel met je eens, de naam kan wel aangeven wat je wilt. Grote Gokkers Subleague bijvoorbeeld :wink: .
Ik zou het password verwijderen, en het bankrekeningnummer bij de subleague mededelingen zetten, evenals een korte uitleg.Subleague admin kan mensen verwijderen, dus na de deadline zet je er een ww op en gooi je iedereen eruit die niet heeft betaald.

En IBAN-codes is niet zo lastig, bovendien hebben die betalers alleen de IBAN codes van Haggie nodig. Valuta omrekening hoeft ook niet, het is een euro transactie.


Waar bedoel je precies Tampie? Ik zie nergens iets van (subleague) mededelingen staan?
Bij het aanmaken van een subleague kun je een aantal dingen invullen. Haggie kan dat ook nog later invullen; dan kan iedereen die in de subleague komt de berichten lezen.

Aanmaken subleague

Naam van de subleague:

Heeft men een password nodig?


Password:

Bevestig password:

Omschrijving van de subleague:
Bericht dat zichtbaar is voor de leden:
Bovenaan de league staat ook 'Bericht van admin'.
Oke thx , lijkt me idd handig vooral voor mensen die niet op het Forum komen.
Pages: 1 2 3 4