FTM Forum

Full Version: ATP World Tour Finals
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
http://www.atpworldtour.com/Rankings/YTD-Singles.aspx

4 man al geplaatst, maar het lijkt mij dat Ferrer, Potro en Berdych ook niet meer buiten de top 8 gaan vallen. Dan is er in ieder geval nog 1 en misschien wel 2 plaatsen te verdelen (Nadal nog niet fit). Gezien de toernooien die nog komen zijn de huidige nummers 8 en 9 daarvoor imo de favorieten, en wel in die volgorde. Allen Gasquet zie ik nog in staat om de jump naar Tipsa te maken, maar Gasquet kennende is zijn goede vorm niet van al te lange duur.
Isner, Raonic en Cilic zijn ook nog niet kansloos imo. Er komen nog 2 masters aan waar best nog wat kan gebeuren
Raonic kan deze week wel aardige zaken gaan doen. Maar ik hou het op Tsonga en Tipsarevic. Tsonga is wel een zekerheidje na deze week en met Parijs nog op de kalender. Isner OUT voor Shanghai dus die kan je wel afschrijven.
Jij weet meer dan ik? Isner is toch gewoon IN?
(05-10-2012, 10:14 AM)mindlight Wrote: [ -> ]Jij weet meer dan ik? Isner is toch gewoon IN?

Je hebt gelijk, ik had de entrylist gisteren bekeken en dacht Isner out te hebben gezien. Denk dat ik hem met Fish verwarde.
Ahh gelukkig, betekent dat er (tenminste theoretisch) een kans voor hem zit die finals te halen.
Stand zonder Nadal

1 Djo11410 (q)
2 Fed 9255 (q)
3 Mur 7510 (q)
4 Fer 4780 (q)
5 Ber 4225
6 Potro 3740
7 Tso 3310
8 Tip 2810
-------------
9 Alm 2425
10 Gas 2370
11 Mon 2340
12 Rao 2290
13 Isn 2205
14 Cil 2150

Lijkt me min of meer wel gespeeld of klan er nog iemand 2 hele diepe runs neerzetten
Als je zag hoe kinderlijk eenvoudig Almagro werd weggezet vorige week lijkt me het goed als deze 8 het onderling uit gaan maken. Het kaf is wel redelijk van het koren gescheiden zo.
Ik zie graag Raonic ipv Tipsa, maar het zal te laat zijn vrees ik.
Lijkt me ook een goede afspiegeling als deze 8 het worden. Maar er valt er wel vaak eentje uit, en dan verdient Almagro die plek ook wel na zo'n topjaar.
Hoe hard iemand er in 1 losse partij wordt afgeslagen, is natuurlijk niet van belang, anders blijven we bezig.
Eens, maar het is nou niet bepaald zo dat Almagro er t.o.v. de andere achtervolgers ver bovenuitsteekt in 2012. Ik denk ook dat hij nog wel gepasseerd zal worden, mocht ik me vergissen verdient hij het natuurlijk.
Gasquet ontpopt zich als serieuze kanshebber.
(27-10-2012, 12:27 AM)andre Wrote: [ -> ]Gasquet ontpopt zich als serieuze kanshebber.

SF als Tipsa direct verliest van Dolgo/Sijs. Anders F indien Tipsa niet SF haalt. Best lastig.
Finals beginnen al maandag. Wel lastig als iemand nog zondag de finale in Parijs speelt

ma di wo do vr za poulewedstrijden
zo hf
ma f
Daaaag murray Tsonga djoko berdych etc. Die gaan een fedexje doen.Wink
Ik ben weer lekker op de hoogte, dacht dat er een week tussen zou zitten. Dacht vorige week ook al dat Valencia op gravel was..
Normaliter zat er ook altijd een week tussen. Snap deze beslissing ook niet. Iedereen is op, dat kan het toernooi nooit goed doen.
Dit jaar voor het eerst geen week ertussen. Daarom wordt dit wellicht een rare TMS.
(30-10-2012, 10:58 PM)centre court Wrote: [ -> ]Daaaag murray Tsonga djoko berdych etc. Die gaan een fedexje doen.Wink

Vooral Potro, denk ik dan. Dat is de enige die ook echt 2 volle weken achter elkaar heeft gespeeld. Die anderen zijn allemaal vorige week vrij geweest.
Ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wilden dat het jaar korter zou worden en dan zit je met een overvol eindprogramma
(30-10-2012, 11:24 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Normaliter zat er ook altijd een week tussen. Snap deze beslissing ook niet. Iedereen is op, dat kan het toernooi nooit goed doen.

Ik ken de achtergronden niet, maar zou dit met de OS te maken kunnen hebben en de periode na de WTF die de spelers minimaal vrij willen zijn?
Dat laatste is het, maar dit is wel heel extreem. Voorgaande jaren begon het rond 20 november, nu twee weken eerder. Ze hadden dus nog best die week rust kunnen nemen.
Group A:
Djokovic
Murray
Berdych
Tsonga

Group B:
Federer
Ferrer
Del Potro
Tipsarevic

zo komt federer goed weg, halve finale moet redelijk simpel te halen zijn voor m. Group A zal erg spannend worden!
Met deze poule indeling kunnen er wel 5 teams gemaakt worden die de weekwinst kunnen behalen.
Tja, wat doe je dan? Speel je op safe om de 4e plek te consolideren, of een gokje met kans op de top 3 en het medailleklassement?
(03-11-2012, 05:49 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Tja, wat doe je dan? Speel je op safe om de 4e plek te consolideren, of een gokje met kans op de top 3 en het medailleklassement?

Dat is toch niet zo moeilijk?

Met top 3 heb je prijs.... en jij bent toch van het "liever 10e en risico genomen, dan 6e zonder risico"
Zo dan. Prachtige pouleindeling. Poule A topzwaar en in poule B lijkt Fedex favoriet, maar is ie wel beter dan Potro en Ferrer in deze vorm? Hier kan nog verschil gemaakt worden!
Haha, Murray-Potro-Tsonga-Ferrer komt precies op 0 uit. Denk dat Buurs daarvoor gaat.
Ik zie 3 serieuze teams, die alledrie het winnende team kunnen zijn.

Atlanta is denk ik vrij zeker dat ik 1 team ervan neem.

Ik heb 50% kans dat ik hetzelfde team als Atlanta heb, als ik het op deze manier redeneer.

Succes Atlanta!
Hopelijk gaat Atlanta niet voor het standaard team.
Djokovic lijkt me wel een goede optie. Ik denk dat hij de topfavoriet is en als ie het toernooi wint, pak je gewoon de FTM-winst.
En je kunt ernaast nog prima de must-pick Potro nemen, plus dan Tsonga of Ferrer.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8