FTM Forum

Full Version: Forum Wielerpool 2013
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Jawel ik ben erbij. Moet toch een spel gaan doen aangezien de Forum Wielerpool in zijn schoonheid gestorven is (iets waarvoor je betaald hebt)
Het is triest dat jij altijd voor prijzen wil spelen. Sportpools.net is het mooiste wielerspel dat je kunt bedenken maar daar wil jij geen energie in steken.
Ik speel ook liever voor de prijzen. Telegraaf is best een aardig spel al is je onderscheiden verschrikkelijk moeilijk. Bij de tour was ik 14e.

Forum Wielerpool is inderdaad jammer dat het overzicht wat weg is. voor de Vuelta weinig troeven met dit spel. Van Garderen wint weer eens een koers die niet meetelt Sad.
Gistere weer Degenkolb! Gaat echt lekker de laatste maanden

In de Vuelta Moreno, Rodriguez, Stybar, Hushovd, Gilbert en Iglinksy die punten moeten pakken
Ik kan scoren met Uran en Moreno. Gisteren genoten van de overwinning van mijn held Roche. Klasbak. Het gaat mij overigens totaal niet om de prijzen. Tuurlijk, leuk om aan die tourpooltjes mee te doen en wat te winnen, maar bij Vuelta en Giro hou ik het bij Sportpools. Daar hebben wij een geweldige subleaque met CC, Haggie, DaanvL etc. Winst in zo'n SL is een absolute eer. Hoe zijn jullie (wieler)ervaringen bij Zweeler?
Moreno goudmijntje!
Kan iemand uit Baak die Daan eens vragen waarom het al ruim 1,5 maand niet bijgewerkt is.
Ik heb ook Moreno Smile
Wees eens lief voor Daantje.
Heb het al een keer gevraagd, toen zou ie het dag daarop bijwerken. Dat is 2 weken geleden ofzo. Zou jammer zijn als dit spel midden in het seizoen stopt
Hoezo zou dit spel stoppen? In principe hoeven we er maanden niet naar te kijken en in oktober na de Japan Cup kijken naar de eindstand. Heb in de zomer wel iets beters te doen. Maar hierbij dan de stand van zaken;

CC 5969
Stille 5334
Scholten 5203
Kooltje 5135
Japie 5094
Daan 4865
Andre 4751
Tampie 4566
Buurs 3952
Mitch 3768
Haggie 3359
Top Daan!
Klasse Daantje! Blij met derde plek. Uran en Moreno kunnen nog veel punten gaan pakken komende weken.
Lekkere zege van Pipo Pozzato! 6x Smile
Moreno en Stybar de afgelopen dagen. hoppa!
Poeh, dat tikt wel aan Kool.
Benieuwd hoe het is na de Vuelta en de Canadese wedstrijden
(17-09-2013, 11:21 AM)Stille Wrote: [ -> ]de Vuelta

Iemand nog een mening over Horner? Smile
(18-09-2013, 07:42 AM)Overdune Wrote: [ -> ]
(17-09-2013, 11:21 AM)Stille Wrote: [ -> ]de Vuelta

Iemand nog een mening over Horner? Smile

Haha...Wie niet??!!

Heeft wel al wat prestaties staan in het verleden...Veel top-10 plaatsen. Maar juist nooit dat overschot gehad wat hij bergop in de Vuelta had.
In ieder geval geen standaard Vuelta geworden op deze manier.

Ik blijf positief over Horner en geef hem het voordeel van de twijfel Smile
Ik geloof niks van die hele Horner.

Afijn, kan iemand de nieuwe stand erop zetten? BVD
(29-08-2013, 10:34 AM)DaanvL Wrote: [ -> ]Hoezo zou dit spel stoppen? In principe hoeven we er maanden niet naar te kijken en in oktober na de Japan Cup kijken naar de eindstand. Heb in de zomer wel iets beters te doen. Maar hierbij dan de stand van zaken;

We kijken toch ook niet alleen naar de eindstand van een wedstrijd??. De weg naar de overwinning is minstens zo mooi als de overwinning zelf.

Aub iets vaker de tussenstand posten en de intro mag volgende keer ook wat blijer Wink
Idd

Heb in de zomer wel iets beters te doen. Het is geen zomer meer Smile
Ja...Doen ze er nog toe?:
5 Oct 2013 Giro di Lombardia (Ita)
9-13 Oct 2013 Tour of Hangzhou (Chn)
16-20 Oct 2013 Tour of Beijing (Chn)
Hierbij de nieuwe tussenstand na de wedstrijden in Canada:
Nog te gaan: Lombardije en Beijing (Hangzou gaat niet door)

CC 6897
Japie 6676
Daan 6594
Kooltje 6401
Stille 6069
Scholten 6009
Tampie 5571
Andre 5543
Buurs 4558
Haggie 4111
Mitch 4106
Top Japie! Wou het zelf vandaag doen.
Top 4 maakt nog kans op winst lijkt me?
CC en Daan doen goede zaken met Rodriquez en Moreno

CC 7277
Daan 6874
Japie 6788
Kooltje 6781
Stille 6449
Scholten 6389
Tampie 5951
Andre 5643
Buurs 4838
Haggie 4211
Mitch 4106
Ziet er goed uit.
Ziet er zeker goed uit CC!
Enige die nog gevaarlijk is voor je, is Japie die met Gesink aan de start staat in Peking.

Voor de rest een mager deelnemersveld in Peking.

Ik heb dit zeker als een leuk spel ervaren, voor herhaling vatbaar!
Ik vind het ook leuke toevoeging voor het wielerseizoen.
Go Robert!!!

En ik ook nog Porte en Hushovd ingezet Smile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12