FTM Forum

Full Version: Forum Wielerpool 2013
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Doen er naast Daan, Haggie, Scholten, CC en Kooltje wel mensen mee?
Geen idee, daarom zeg ik: ff spammen op tennisforum. Mooie taak voor jou Stille.
Bocaloca? Kuiper?
Ok, dus deadline 28 februari 23:59.
Teams via DM naar DaanvL.
Inzet: 5 euro
DaanvL zal z'n rekeningnummer via DM geven.
Yupp!
Poe. Dan moet ik snel teampje gaan maken.
Ik hoop dat ik er tijd voor heb. Eigenlijk vind ik het ook alleen maar leuk als er meer dan 10 man mee doen
Dan weet je dat je sowieso niet wint?
Moet ik nou uit 200-249 3 kneuzen kiezen?
248 renners hebben punten behaald. Renners die dit jaar weer World Tour rijden en vorig jaar in de Continentale Tour reden (bijvoorbeeld de gehele Argos selectie) hebben dus geen punten gehaald en staan niet op de ranking
Stand van zaken Daan?!
Hoeveel deelnemers?
Rekening nummer overigens nog niet ontvangen.
(26-02-2013, 03:32 PM)kooltje Wrote: [ -> ]248 renners hebben punten behaald. Renners die dit jaar weer World Tour rijden en vorig jaar in de Continentale Tour reden (bijvoorbeeld de gehele Argos selectie) hebben dus geen punten gehaald en staan niet op de ranking

Waar kan ik die rijders vinden? linkje svp?
(27-02-2013, 11:45 AM)Haggie Wrote: [ -> ]
(26-02-2013, 03:32 PM)kooltje Wrote: [ -> ]248 renners hebben punten behaald. Renners die dit jaar weer World Tour rijden en vorig jaar in de Continentale Tour reden (bijvoorbeeld de gehele Argos selectie) hebben dus geen punten gehaald en staan niet op de ranking

Waar kan ik die rijders vinden? linkje svp?

Heb ik echt niet voor je...Argos wel...
http://www.cyclingfever.com/team.html?team_idd=ODQxOA==

Hier alle ploegen die dit jaar meedoen aan Pro Tour:
http://www.cyclingfever.com/teams.html?_...&klas_id=1
Rekeningnummer komt er aan! Tot dusver alleen teams van Kooltje, Mitch en mezelf, verwacht nog teams van Haggie, CC, Scholten en hopelijk stille. 7 dus.. Heb Bocaloca een reminder gedaan en Kuiper een pm gestuurd. Hopelijk dus een deelnemer of 10..
Klasse, mijn team komt eraan!
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het oneerlijk vind wanneer jullie zometeen allemaal rijders buiten deze lijst om hebben, (200-oneindig) die vorig jaar bijvoorbeeld geen Pro Tour hebben gereden, omdat de lijst maar tot 249 gaat.
Alleen de lijst aanhouden zoals Daan die heeft gepost (tm 249)
Als je iemand anders neemt heb je pech denk ik maar zo
(28-02-2013, 11:55 AM)Stille Wrote: [ -> ]Alleen de lijst aanhouden zoals Daan die heeft gepost (tm 249)
Als je iemand anders neemt heb je pech denk ik maar zo

Dat zou betekenen dat heel veel renners niet meedoen. Waaronder Argos en nog wat losse renners die van continental naar Pro Tour zijn gegaan.

Het is geen tennis alleen de eerste 150 Smile
Stille denkt effe de regels te bepalen. In de wielerwereld gelden onze wetten, tennisjochie.
We houden de lijst aan tot 200, vanaf 200 mag ook iedereen gekozen worden die niet op de lijst staan!
Boogerd en Zoetemelk kunnen dus ook gekozen worden.
(21-01-2013, 04:00 PM)DaanvL Wrote: [ -> ]Eerst maar eens zien of er een beetje animo is!

Eindklassement UCI World Tour 2012
http://www.uciworldtour.com/templates/BU...k&LangId=1

248 renners hebben punten behaald. Renners die dit jaar weer World Tour rijden en vorig jaar in de Continentale Tour reden (bijvoorbeeld de gehele Argos selectie) hebben dus geen punten gehaald en staan niet op de ranking. Ik dacht aan een 15 koppig team:

1 renner uit de top 10
2 renners uit 11-20 (punten maal 2)
3 renners uit 21-50 (punten maal 3)
3 renners uit 51-100 (punten maal 4)
3 renners uit 101-200 (punten maal 5)
3 renners uit 200-de rest (punten maal 6)

Even een vraagje, de punten die je krijgt zijn dus gewoon de UCI punten. Dus had ik vorig jaar Rodriquez gehad dan had ik 692 punten gehad. Waar kan ik de punten toekenning zien?
Geen idee Tampie, waarschijnlijk ergens op de site van de UCI. Ik kies op gevoel, net zoals bij FTM Smile
Op die site en dan bij detailed gained points
Of gewoon wikipedia

http://nl.wikipedia.org/wiki/UCI_ProTour

Binnen: Kooltje, Mitch, Scholten, Buurs, Japie, Daan

Verwacht: Tampie, Stille, CC, Haggie
Thx mannen, mijn inzending is binnen.
Leuk om zo het wielrennen weer eens iets meer te volgen, voor een hoge ranking maak ik me geen illusies.
Ook maar even snel een team gemaakt, dat zijn vaak de beste
(01-03-2013, 12:38 AM)andre Wrote: [ -> ]Ook maar even snel een team gemaakt, dat zijn vaak de beste

Top! Eusa_clap


Kom maar op met de stats Daan!
Mooi, geduchte concurrentie van kooltje, Andre en anderen. Ik heb ook niet urenlang lopen broeden op een team, maar wel leuk om deze renners een jaar lang in de gaten te houden. Heb nauwelijks een verrassing opgesteld, veelal topsprinters die vorig jaar tegenvielen en daardoor wat laag op de ranking stonden. Black horse is Jurgen Roelandts.
je bent niet de enige met roelandts Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12