FTM Forum

Full Version: Hamburg / Bogota
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Vergeten jullie niet de database te openen? Tongue
excuses, er zat iets niet helemaal goed in de database wat ik moest herstellen. Aangezien ik in een andere tijdzone zit lag ik nog te slapen.

Anyway, is nu hersteld en database is open. Succes!
Top! Bautista Agut is trouwens nog niet kiesbaar.
thx, is ook hersteld
Quallies zijn trouwens ook nog niet kiesbaar.
Nu wel, dank wederom Atlanta!
Wat een poeptoernooi zeg in Bogota. Cut op 185.

Hamburg is ook niet erg sterk bezet, leuk voor ze dat Federer erheen komt, is altijd al een van z'n favoriete toernooien geweest en aangezien hij niet erg druk bezet is geweest heeft hij blijkbaar nog energie over. Toch wel een opmerkelijke keuze van hem. Hij zal zich realiseren dat hij meer moet gaan spelen nu.
Toch is dat gek. Een maand of 2 geleden hield hij nog verhalen op waar hij zei dat het prima beviel om minder te spelen en te focussen op de grotere toernooien.
Snap het wel. Hij moet zijn ranking points ook omhoog stuwen dus gaat hij toernooien spelen waar de top 10 nauwelijks aanwezig is. Normaal gesproken heeft over 2 weken 750 punten toegevoegd aan zijn totale punten (of kan haas hem stoppen)
Een maand of 2 geleden ging hij er natuurlijk nog vanuit dat hij een slordige 1500 - 2000 punten zou oppikken op Wimbledon en RG. Dan is het puur een ranking verhaal denk ik. Hij staat dit jaar slechts 6e in de virtuele ATP race.

Zie nu pas dat hij ook volgende week gaat schrapen in Gstaad.
Ben benieuwd wanneer hij challengers gaat spelen Hakkuh
Denk niet dat het te maken heeft met ranking.
Zoals ik al eerder zei, het is of een afscheidstour van toernooien waar ie graag heeft gespeeld.
Of hij wil wedstrijdritme krijgen voor een goed najaar. Maar in dat geval had ie beter op HC kunnen gaan spelen.
Hij wil ongetwijfeld ook graag in de buurt van zijn huis blijven. Of je nu een trainingspartijtje gaat spelen of in Gstaad een wedstrijdpartijtje, dat is niet veel meer moeite.
(16-07-2013, 07:28 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Denk niet dat het te maken heeft met ranking.
Zoals ik al eerder zei, het is of een afscheidstour van toernooien waar ie graag heeft gespeeld.
Of hij wil wedstrijdritme krijgen voor een goed najaar. Maar in dat geval had ie beter op HC kunnen gaan spelen.

Ik had de eerdere discussie gemist. Hamburg speelde hij inderdaad altijd graag, Gstaad weet ik niet. Verwacht jij dat hij binnen afzienbare tijd gaat stoppen dan? Hij kan natuurlijk nog wel een jaar of 3-4 op top 10 niveau mee, maar wil hij dat?
Wat een waanzinnig zwak veld heeft dat Bogoto zeg. Allerlei gasten van buiten de top 500 doen daar mee.
Klasse Flo.
(16-07-2013, 08:02 PM)centre court Wrote: [ -> ]Wat een waanzinnig zwak veld heeft dat Bogoto zeg. Allerlei gasten van buiten de top 500 doen daar mee.

Ik dacht idd dat het in Rosmalen en voorheen Amersfoort droevig was, maar dit slaat wel alles idd. De gemiddelde challenger is sterker bezet denk ik.
(16-07-2013, 07:52 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(16-07-2013, 07:28 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Denk niet dat het te maken heeft met ranking.
Zoals ik al eerder zei, het is of een afscheidstour van toernooien waar ie graag heeft gespeeld.
Of hij wil wedstrijdritme krijgen voor een goed najaar. Maar in dat geval had ie beter op HC kunnen gaan spelen.

Ik had de eerdere discussie gemist. Hamburg speelde hij inderdaad altijd graag, Gstaad weet ik niet. Verwacht jij dat hij binnen afzienbare tijd gaat stoppen dan? Hij kan natuurlijk nog wel een jaar of 3-4 op top 10 niveau mee, maar wil hij dat?

Gstaad was ooit het toernooi waar ie zijn eerste WC van kreeg. En later ook een koe van kreeg. En later nog vrij vaak speelde.

Ik denk dat ie 2015 niet haalt. Hij heeft nu wel een nieuw racket, wellicht dat ie dat uit wil testen en/of dat dat gaat helpen om weer mee te doen.
De overschatte Robredo eruit, alleen jammer dat mijn alternatieven net zoveel punten gehaald hebben.
Wat laat die Sijsling 2 enorme kansen liggen om in ieder geval een HF te halen.
Wat is Fognini weinig gekozen? Toploting, on fire en nog niet echt duur.
Op jouw niveau is hij toch best veel gekozen.
Meestal kunnen ze het maar 1x. Het is knap dat fog al weer 2 potjes wint maar je vraag/opmerking moet eigenlijk maandagavond of dinsdag komen.
Typisch Ad.
Ik kijk nu pas voor het eerst naar de statistieken. Ik vind ook dat Berlocq weinig is gekozen voor dat geld. En Delbonis bijv.
En hoezo zou de vraag al maandagavond moeten komen?
Ik heb hem toch genomen, dus vertrouwen in hem? Staat toch los van zijn overwinningen die ook wel behoorlijk NID waren?

Hij heeft gewoon een goed jaar en vorige week niet heel veel krachten verspeeld en uitstekend gepresteerd. Tel daarbij zijn eenvoudige loting op en je kon hem opschrijven voor 90 punten.
Klasse Nico
Idd, klasse Nico! Je staat er weer. Nu ook finale halen.
Keurig, precies in de goede week!
Delbonie 4-1 voor, meerdere setpoints gemist en vervolgens nipt de tb verliezen. Hoelang houdt die verdasco dat vol?
Shhh
Pages: 1 2 3