FTM Forum

Full Version: Atlanta / Gstaad / Umag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
(24-07-2013, 07:19 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Istomin klasse trouwens, troefje.

Istomin on fire, hup!
Kak, Istomin verliest ineens de tweede set, miste laat nog een bp voor de beslissing.
Hij wint em nog, mooi.
Vis loopt te kloten, tankt de tweede set weg met 2-6 en gaat nu van 3-1* naar *3-4.
*5-6 en 2 mp Russell..

Allebei weg maar nu weer Ad Russell, kom op nou Vis!

En hij verliest em, uiteraard.
Smyczek en Fish verliezen nipt, jammer. Volgens mij verwarde je Istomin met Dodig OD Wink
Prima James en Russell.
Zoveelste tegenvaller: Delbo die een 5-1 voorsprong in de 2e set weggeeft.
Prima Granollers. NID dat Delbonis deze week niet ver zou komen.
Haase zal weer naast zn schoenen gaan lopen als hij 'topper' Tipsarevic verslaat.
Als je niet beter weet zou je ook denken dat dat een hele knappe prestatie is.

Tipsa wel op weg naar de plek waar ie hoort. Rond de 20e plek is prima.
Deze aanstaande overwinning zegt idd helemaal niets en tegen Granollers gaat hij er keihard af. Hijzelf en ook de media zullen er 'iets' meer van maken gok ik.
Teletekst: 'verrassend simpel'. Mss verrassend omdat Haase net als Tipsa ook hopeloos uit vorm is.
Fedex nu weer set en break achter tegen Brands.
Fed verliest achtereen volgend van Stak, Bonis en Brands.....Zal wel weer aan het racket liggen...cryIdontgetit
En out in 2 easy sets. Repeterend verhaal... Wordt pijnlijk dit.
Hakkuh
Den zelfs dat Buurs van hem wint Wink
Gewoon alles op die backhand.

Gaat hij vanzelf choken
Sliceling van 4-0 naar 4-4...
Die Troicki....
(25-07-2013, 10:52 AM)Atlanta Wrote: [ -> ]Smyczek en Fish verliezen nipt, jammer. Volgens mij verwarde je Istomin met Dodig OD Wink

Oh ja, klopt idd. Smile

Sijsling er ook af, zit ik dan met Fish, Sock, Matosevic en Sijsling in dat kwart. cry
Giraldo mag het zooitje daar wel oprollen dan, break voor in de derde tegen Russell.

Fed eraf is ook mooi, Monaco heeft daar vrije doorgang nu (hoewel hij Federer natuurlijk opgerold zou hebben).
Je bedoelt dat Youzhny vrije doorgang heeft..wordt belangrijke pot morgenCool
Zal geen wo worden maar Monaco moet dat toch gaan winnen lijkt me (hoop ik Wink ).

Russell geeft inmiddels op. Heb hem nog overwogen maar uiteindelijk te laf en voor Fish gegaan.
Tuurlijk Youzhny...NID !!Cool
Youzhny overleeft 3 mp en pakt de winst !HakkuhHakkuhHakkuh
Monaco, ontzettende drol. FTM scheelt me niet zoveel, maar voor LTM had je voor mij even goede zaken kunnen en moeten doen!
Doe al dit soort wedstrijden maar in 1 jaar dan.
Op 1 MP had Monaco wel kans. Hij sloeg toen een forehand erg slap uit, Op de andere punten was Youzhny erg goed, vooral bij 5-6 toen hij een enorme backhand rechtdoor sloeg.
(26-07-2013, 02:00 PM)centre court Wrote: [ -> ]Doe al dit soort wedstrijden maar in 1 jaar dan.

al je geluk heb je tijdens wimbledon gehad
Pages: 1 2 3 4