FTM Forum

Full Version: Atlanta / Gstaad / Umag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
(26-07-2013, 02:32 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-07-2013, 02:00 PM)centre court Wrote: [ -> ]Doe al dit soort wedstrijden maar in 1 jaar dan.

al je geluk heb je tijdens wimbledon gehad

Zoveel geluk had ik daar niet, was uiteindelijk niet meer dan een redelijke week na de zege van Murray ipv Djokovic. Dat ik winst pakte op gasten zoals jou kwam door jullie foute keuze voor Nadal.
Tuurlijk, Monaco verliest van Youzhny. Ongelooflijk.
(26-07-2013, 04:36 PM)Overdune Wrote: [ -> ]Tuurlijk, Monaco verliest van Youzhny. Ongelooflijk.

Die constatering ansich is inderdaad al pijnlijk zat, de manier waarop maakt het nog droeviger. En het is elk toernooi de wedstrijd van de week die zo mis gaat. Winnaar min 150 met goede kans op 250. Loser blijft achter met 45. Kan dus maar zo weer om 410 punten gaan op heel wat managers.
Wat een choke weer van Haase, 5-5 nu na 2 gemiste MPs op eigen service.
Toch gewonnen, nice!
Lekker Haase !Eusa_clap
Ik gun het hem amper.

Met Monaco en Grannolers inmiddels 2 close 3e set tbs verloren. Nu Hewitt López en klizan nog op die manier eruit en we kunnen deze week weer vergeten.
Seppi heeft het wel erg makkelijk: Bye, opgave, opgave.
López mist minimaal 1 bp om op *5-2 in de 3e te komen. Ik voel 'm al weer aankomen.
Lopez heeft deze set al BPs gehad in allevier de servicegames van Wawrinka. Nu blessurebehandeling Wawrinka.
Hij geeft op. Lekker voor die organisatie daar. Gaat Haase daar dan het toernooi winnen? Of toch die zwijnende Youzhny ipv troef Monaco?
Alle ingrediënten voor een opgave ja Wink
Haase wint toch elk jaar rond deze tijd een toernooi?
Youzhny-Haase. Lekker dan.
(27-07-2013, 04:34 PM)centre court Wrote: [ -> ]Youzhny-Haase. Lekker dan.

Heerlijk ja...droomfinale !Cool
Fabio Djokovic op de baan weer. Zal Monfils hem nu eindelijk eens stoppen of gaat die gozert dit jaar echt geen pot meer verliezen?
3-0 fognini pff
Dit kan fysiek en mentaal helemaal niet.
Ongelofelijk. Fognini geeft een 5*-0 voorsprong weg, incl. 2 MPs.
Maar daarna werkt hij 3 MPs weg en wint vervolgens alsnog de tiebreak...
Als-ie morgen ook nog de finale wint, word ik echt gek.
Toch de Fog! Van 5-0 naar 5-6 naar 7-6. Ook nog 3 MPs weggewerkt.
Zoveelste keer dit jaar dat een speler van mij mp verspeelt en alsnog verliest Idontgetit
3e set tb. I rest my case.
(23-07-2013, 09:50 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Flauwe vraag, maar ik zie het maar als compliment gezien Fognini vorige week.

Maar goed, als je erop aandringt: ik vind Fognini veel gekozen. Seppi en Robredo ook, gezien hun vorm en prijs. Harrison vind ik weinig gekozen.

Eusa_clap
Fognini Eusa_clap
Ik zie nu pas dat ik de enige zonder Fognini ben in de top 8 Confused
Kenner.
Goed om te zien dat Isner dit soort potjes weer weet te winnen.
Zat ik er even goed naast met Haase, een paar goeie overwinningen. Zou leuk zijn als hij het een keertje door weet te trekken.
Hewitt was behoorlijke troef, 3e set tb eraf. Juist ja.
Pages: 1 2 3 4