FTM Forum

Full Version: Montreal
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
De DB is weer geopend, bij vragen en/of opmerkingen horen wij dat graag uiteraard!

q's volgen.
Snel geregeld. Eusa_clap
Qualis staan inmiddels in de ATP-draw.
Thanks Ad, nu ook in FTM.
Ik vind het maar lastig deze week.
Vanaf mijn vakantie adres in 10 minuten maar een paar spelers aangeklikt. Ik ga voor een verrassend toernooi.
(05-08-2013, 09:47 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Vanaf mijn vakantie adres in 10 minuten maar een paar spelers aangeklikt. Ik ga voor een verrassend toernooi.
Wel een week waar verschillen gemaakt gaan worden, leuk!
Ben voor een Buursweek team gegaan.

Veel gegokt met oa Stepanek, Davydenko en Baghdatis.

Bellucci mist begin 3e set een 0-40 Angry
Ook lang over getwijfeld, maar moet ik dan Baghdatis gaan nemen omdat hij één week leuk getennist heeft? Of die andere ouwe bokken Steppie en Davy?
Steppie komt er wel weer aan denk ik. Belangrijk is nu in ieder geval dat Bellucci deze pot binnen trekt.
Ben gegaan voor een team met zowel Del Potro als Murray, omdat ik denk dat een van die twee het toernooi gaat winnen. Daarom heb ik Del Potro genomen als 'verzekering' tegen een snel verlies van Murray. Verder Stepanek als troef; hij zou hier wel eens kunnen verrassen.
Klopt. Ik denk daarbij ook dat Isner het niet nog een week kan.
Het verbaast me wel dat zoveel mensen Janowicz hebben gekozen, aangezien hij (hoogstwaarschijnkijk) Nadal moet verslaan om rendabel te zijn.
Klopt, en ik verbaas me ook over de hoeveelheid Djokovic. Lastige SF tegen vermoedelijk Nadal en pas enigszins rendabel bij toernooiwinst.
Bellucci Confused
Die had ik zelfs gemaakt
Frustrerend om voor Bellucci te moeten zijn
Bellucci vast al weer veel kansen gehad om het te beslissen...

NID dat Klizan deze tb wint
Klopt, enorm veel kansen.
Zoveel talent, maar het komt er zelden uit helaas.
Tsja, vooral ook wat dommigheid heb ik het idee.

Toch weer hoop nu, Klizan met een DF op 6*-4, nu 6-6

En dan weer een domme UE. MP #3

En gedaan, wat een ramp die Bellucci.
8-6... zo typisch Doh

die 0-40 aan het begin van de set en de 0-30 bij 5-4...

vast weer veel ue Doh
Waar hebben we het over, die Bellucci kan het zelfs op gravel niet. Jullie willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Wink
(05-08-2013, 11:26 PM)Overdune Wrote: [ -> ]Waar hebben we het over, die Bellucci kan het zelfs op gravel niet. Jullie willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Wink
Hoe kun je nou Davydenko kiezen?

Verder hup Murray! Lijkt me gelijk favoriet met Djoko, en een stuk goedkoper.
Vanavond in bijna elke wedstrijd belangen. Leuke week!

Berdych is mijn troef vwb de grote jongens. Verder youzhny en seppi amper gekozen. Dodig mag Potro pakken en Jano heb ik altijd als ie piekt. Komt helemaal goed.
Volgens mij zijn niet alle uitslagen van gisteren verwerkt
idd paar vergeten, zijn inmiddels verwerkt
Waw tegen z'n billenmaat Paire. Dolle boel.
Pages: 1 2 3 4