The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal
#1
De DB is weer geopend, bij vragen en/of opmerkingen horen wij dat graag uiteraard!

q's volgen.
Reply
#2
Snel geregeld. Eusa_clap
Reply
#3
Qualis staan inmiddels in de ATP-draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Thanks Ad, nu ook in FTM.
Reply
#5
Ik vind het maar lastig deze week.
Reply
#6
Vanaf mijn vakantie adres in 10 minuten maar een paar spelers aangeklikt. Ik ga voor een verrassend toernooi.
Reply
#7
(05-08-2013, 09:47 PM)_Tampie Wrote: Vanaf mijn vakantie adres in 10 minuten maar een paar spelers aangeklikt. Ik ga voor een verrassend toernooi.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Wel een week waar verschillen gemaakt gaan worden, leuk!
Reply
#9
Ben voor een Buursweek team gegaan.

Veel gegokt met oa Stepanek, Davydenko en Baghdatis.

Bellucci mist begin 3e set een 0-40 Angry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Ook lang over getwijfeld, maar moet ik dan Baghdatis gaan nemen omdat hij één week leuk getennist heeft? Of die andere ouwe bokken Steppie en Davy?
Reply
#11
Steppie komt er wel weer aan denk ik. Belangrijk is nu in ieder geval dat Bellucci deze pot binnen trekt.
Reply
#12
Ben gegaan voor een team met zowel Del Potro als Murray, omdat ik denk dat een van die twee het toernooi gaat winnen. Daarom heb ik Del Potro genomen als 'verzekering' tegen een snel verlies van Murray. Verder Stepanek als troef; hij zou hier wel eens kunnen verrassen.
Reply
#13
Klopt. Ik denk daarbij ook dat Isner het niet nog een week kan.
Reply
#14
Het verbaast me wel dat zoveel mensen Janowicz hebben gekozen, aangezien hij (hoogstwaarschijnkijk) Nadal moet verslaan om rendabel te zijn.
Reply
#15
Klopt, en ik verbaas me ook over de hoeveelheid Djokovic. Lastige SF tegen vermoedelijk Nadal en pas enigszins rendabel bij toernooiwinst.
Reply
#16
Bellucci Confused
Reply
#17
Die had ik zelfs gemaakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Frustrerend om voor Bellucci te moeten zijn
Reply
#19
Bellucci vast al weer veel kansen gehad om het te beslissen...

NID dat Klizan deze tb wint
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Klopt, enorm veel kansen.
Reply
#21
Zoveel talent, maar het komt er zelden uit helaas.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Tsja, vooral ook wat dommigheid heb ik het idee.

Toch weer hoop nu, Klizan met een DF op 6*-4, nu 6-6

En dan weer een domme UE. MP #3

En gedaan, wat een ramp die Bellucci.
Reply
#23
8-6... zo typisch Doh

die 0-40 aan het begin van de set en de 0-30 bij 5-4...

vast weer veel ue Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Waar hebben we het over, die Bellucci kan het zelfs op gravel niet. Jullie willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Wink
Reply
#25
(05-08-2013, 11:26 PM)Overdune Wrote: Waar hebben we het over, die Bellucci kan het zelfs op gravel niet. Jullie willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
Hoe kun je nou Davydenko kiezen?

Verder hup Murray! Lijkt me gelijk favoriet met Djoko, en een stuk goedkoper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Vanavond in bijna elke wedstrijd belangen. Leuke week!

Berdych is mijn troef vwb de grote jongens. Verder youzhny en seppi amper gekozen. Dodig mag Potro pakken en Jano heb ik altijd als ie piekt. Komt helemaal goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Volgens mij zijn niet alle uitslagen van gisteren verwerkt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
idd paar vergeten, zijn inmiddels verwerkt
Reply
#30
Waw tegen z'n billenmaat Paire. Dolle boel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: