FTM Forum

Full Version: TMS Cincinnati 2013
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Federer speelt weer eens een toernooi en opnieuw in het kwart van Rafa Hakkuh
De DB is open!
Bijna hetzelfde onderste stukje als deze week met Fognini, Baghdatis, Gulbis en Murray...Eusa_think
Nishikori als eerste geplaatst? Wink
Misschien heb ik het dit jaar nog niet zo lastig gevonden als deze week.
Ik loop ook iets teveel te last minute wisselen nu. Als Querrey gewoon gewonnen had was dat iets makkelijker geweest.

Shit en dan gaat het alsnog mis. Laat Tursunov nu maar verliezen dan!
ik had iets te weinig tijd en kwam niet uit met mijn budget.

zie ik nu dat ik Mannarino heb...
Tijd voor wat risico. Tijd voor Federer en Del Potro.
Ik djoko en Nadal. Verwacht ze in de finale en dan wint djoko.
Ik heb er geen goed gevoel over, maar de vergelijking met andere teams levert toch niet al te grote verschillen op. Ik wilde eigenlijk Del Potro, Nadal en Murray hebben, maar dan moest je wel erg makkelijk mustpicks (Goffin en zo) laten liggen.
Tegen mijn gewoonte in ben ik voor het minste risico gegaan door de duurste te laten liggen, maar eigenlijk denk ik dat Murray de enige is die hier van Djoko kan winnen. En aan al die kansloze spelers met 45 punten (zoals Granollers en Benneteau) heb je toch niet veel.
Mooi team van Tampie dus.
Querrey er vast uit, keurig!
Tursunov wint alsnog, dat is weer minder.
Damn, Blake is nu wel een missertje. Ik heb Sock genomen met mijn laatste centen, ipv Blake.
Gaf ze beiden ongeveer evenveel kans.

Wel grappig dat zoveel mensen zoveel geld blijven neertellen voor een speler die 1 goed toernooi speelt.
Ahh Janowicz was 102x gekozen? Prima, Blake kan een klein troefje worden!
Lekker Bleek !!Eusa_clap
(13-08-2013, 07:24 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Damn, Blake is nu wel een missertje. Ik heb Sock genomen met mijn laatste centen, ipv Blake.
Gaf ze beiden ongeveer evenveel kans.

Wel grappig dat zoveel mensen zoveel geld blijven neertellen voor een speler die 1 goed toernooi speelt.

Dat jij nog niet bovenaan staat Big Grin
Dat komt idd door zulke missertjes.
Bellucci mist mp eigen service in de 2e set...
En verliest weer, wat een drol is dat zeg.
Prima uitslagen tot dusverCool
Jano, Bellucci, Andujar en Gulbis eruit...Blake, Becker en Big Johnny door !Eusa_clap

en om de dag helemaal mooi af te sluiten.....doei Stepanek !!! Big Grin
1 van de slechtste sets die ik ooit gezien heb wordt gewonnen door Ferrer.

Ferrer 32 ue in 1 set!!!!! Big Grin
Harrison 35 ue
Dit is niet om aan te zien.
Laat Ferrer die dopingpot maar weer eens openen want zo is het niks.
Tuurlijk verlies maar weer eens in 3e set TB. Wat eeb hopeloos en kansloos jaar is dit zeg! Kan 2014 al beginnen?
Potro pakt eerste set tegen een toch heel goed spelende Davy...
Pospisil verliest voor het gemak maar eens een 3e set tb na minimaal 1 mp te hebben gehad. Maar ach, zijn allemaal kruimels. Als djoko de finale niet haalt houdt het toch op.

Pospisil zelfs van **6-3 naar 6-8 in die tb. Belachelijk als je weet hoe hij serveert.
En de winst voor Potro en Big Johnny Hakkuh
Nu wel hoor, die Isner.
(14-08-2013, 07:51 PM)centre court Wrote: [ -> ]Pospisil verliest voor het gemak maar eens een 3e set tb na minimaal 1 mp te hebben gehad. Maar ach, zijn allemaal kruimels. Als djoko de finale niet haalt houdt het toch op.

Pospisil zelfs van **6-3 naar 6-8 in die tb. Belachelijk als je weet hoe hij serveert.

En Pospisil serveerde bij 6*-5 voor de partij en kreeg toen ook minimaal 1 mp...

Chardy geeft ook nog maar even op.

Het blijft maar tegen zitten... gister verloor Bellucci na een mp op eigen service.

Janowicz mist in de 2e set een aantal sp...
Pages: 1 2 3 4