The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati 2013
#1
Federer speelt weer eens een toernooi en opnieuw in het kwart van Rafa Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
http://www.atpworldtour.com/Share/Event-...&Year=2013
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
De DB is open!
Reply
#4
Bijna hetzelfde onderste stukje als deze week met Fognini, Baghdatis, Gulbis en Murray...Eusa_think
Reply
#5
Nishikori als eerste geplaatst? Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#6
Misschien heb ik het dit jaar nog niet zo lastig gevonden als deze week.
Reply
#7
Ik loop ook iets teveel te last minute wisselen nu. Als Querrey gewoon gewonnen had was dat iets makkelijker geweest.

Shit en dan gaat het alsnog mis. Laat Tursunov nu maar verliezen dan!
Reply
#8
ik had iets te weinig tijd en kwam niet uit met mijn budget.

zie ik nu dat ik Mannarino heb...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Tijd voor wat risico. Tijd voor Federer en Del Potro.
Reply
#10
Ik djoko en Nadal. Verwacht ze in de finale en dan wint djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Ik heb er geen goed gevoel over, maar de vergelijking met andere teams levert toch niet al te grote verschillen op. Ik wilde eigenlijk Del Potro, Nadal en Murray hebben, maar dan moest je wel erg makkelijk mustpicks (Goffin en zo) laten liggen.
Tegen mijn gewoonte in ben ik voor het minste risico gegaan door de duurste te laten liggen, maar eigenlijk denk ik dat Murray de enige is die hier van Djoko kan winnen. En aan al die kansloze spelers met 45 punten (zoals Granollers en Benneteau) heb je toch niet veel.
Mooi team van Tampie dus.
Reply
#12
Querrey er vast uit, keurig!
Reply
#13
Tursunov wint alsnog, dat is weer minder.
Reply
#14
Damn, Blake is nu wel een missertje. Ik heb Sock genomen met mijn laatste centen, ipv Blake.
Gaf ze beiden ongeveer evenveel kans.

Wel grappig dat zoveel mensen zoveel geld blijven neertellen voor een speler die 1 goed toernooi speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ahh Janowicz was 102x gekozen? Prima, Blake kan een klein troefje worden!
Reply
#16
Lekker Bleek !!Eusa_clap
Reply
#17
(13-08-2013, 07:24 AM)Ad Wim Wrote: Damn, Blake is nu wel een missertje. Ik heb Sock genomen met mijn laatste centen, ipv Blake.
Gaf ze beiden ongeveer evenveel kans.

Wel grappig dat zoveel mensen zoveel geld blijven neertellen voor een speler die 1 goed toernooi speelt.

Dat jij nog niet bovenaan staat Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Dat komt idd door zulke missertjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Bellucci mist mp eigen service in de 2e set...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
En verliest weer, wat een drol is dat zeg.
Reply
#21
Prima uitslagen tot dusverCool
Jano, Bellucci, Andujar en Gulbis eruit...Blake, Becker en Big Johnny door !Eusa_clap

en om de dag helemaal mooi af te sluiten.....doei Stepanek !!! Big Grin
Reply
#22
1 van de slechtste sets die ik ooit gezien heb wordt gewonnen door Ferrer.

Ferrer 32 ue in 1 set!!!!! Big Grin
Harrison 35 ue
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Dit is niet om aan te zien.
Reply
#24
Laat Ferrer die dopingpot maar weer eens openen want zo is het niks.
Reply
#25
Tuurlijk verlies maar weer eens in 3e set TB. Wat eeb hopeloos en kansloos jaar is dit zeg! Kan 2014 al beginnen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Potro pakt eerste set tegen een toch heel goed spelende Davy...
Reply
#27
Pospisil verliest voor het gemak maar eens een 3e set tb na minimaal 1 mp te hebben gehad. Maar ach, zijn allemaal kruimels. Als djoko de finale niet haalt houdt het toch op.

Pospisil zelfs van **6-3 naar 6-8 in die tb. Belachelijk als je weet hoe hij serveert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
En de winst voor Potro en Big Johnny Hakkuh
Reply
#29
Nu wel hoor, die Isner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
(14-08-2013, 07:51 PM)centre court Wrote: Pospisil verliest voor het gemak maar eens een 3e set tb na minimaal 1 mp te hebben gehad. Maar ach, zijn allemaal kruimels. Als djoko de finale niet haalt houdt het toch op.

Pospisil zelfs van **6-3 naar 6-8 in die tb. Belachelijk als je weet hoe hij serveert.

En Pospisil serveerde bij 6*-5 voor de partij en kreeg toen ook minimaal 1 mp...

Chardy geeft ook nog maar even op.

Het blijft maar tegen zitten... gister verloor Bellucci na een mp op eigen service.

Janowicz mist in de 2e set een aantal sp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: