FTM Forum

Full Version: US Open
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Wildcards gaan naar:
B.Baker
R.Harrison
B.Klahn
R.Williams
R.Ram
C.Altamarino
J.Duckworth
G.Rufin

Die Altamarino is 17 en won unseeded het wildcardtoernooi
Weinig verrassende namen, los van Duckworth en Rufin. Kudla en Johnson zijn rechtstreeks geplaatst?
Baker!! Uiteraard, en nu nog een goede loting!
(15-08-2013, 11:25 AM)Scholten! Wrote: [ -> ]Weinig verrassende namen, los van Duckworth en Rufin. Kudla en Johnson zijn rechtstreeks geplaatst?

Duckworth en Rufin hebben WC door de onderlinge deals die gemaakt worden tussen de AO, RG en US Open. Vreemd dat Wimbledon hierin niet betrokken is. Ik zou die Dan Evans wel eens willen zien. Die draait erg lekker momenteel
Tsonga is out, niet meer gespeeld sinds zn opgave op Wimbledon.
Loting is morgenavond al Smile
Waarom Rafa niet als 2e geplaatst????? Eusa_think



De nederlaag van Roger Federer in de kwartfinale van Cincinnati, een toernooi dat hij vorig jaar won, heeft gevolgen voor de 32-jarige Zwitser. De 17-voudige grandslamwinnaar tuimelde naar de zevende plaats op de wereldranglijst en zal dan ook maar zevende reekshoofd zijn op de US Open.

Een bizarre gewaarwording op een evenement dat hij vijf keer op zijn naam schreef. Novak Djokovic is als eerste geplaatst in New York, terwijl titelverdediger Andy Murray reekshoofd nummer twee is.

Bij de dames voeren Serena Williams en Victoria Azarenka de lijst aan. De Belgische Kirsten Flipkens gaat als nummer 13 de loting in. Dat ze vrij nieuw is aan de top van de wereldranglijst bewijst de US Open-website door haar 'Kristen Flipkins' te noemen. Alle Nederlanders zijn ongeplaatst en kunnen al in de eerste ronde een topspeler loten.
En dit staat op de US Open site. Dus Rafa wel als 2e geplaatst. Vamos!



Novak Djokovic has been a steady presence in the final weekend of the US Open since 2007, reaching the semifinals or better each of the last six years, four times appearing in the men’s singles final.

If the 2011 champion lives up to his seeding, he’ll be there again in 2013.

Djokovic is the No. 1 seed on the men’s side for the 2013 US Open, earning top billing for the second time in three years. (He also was the top seed in 2011.) Rafael Nadal, who moved up to No. 2 in the world on the heels of back-to-back titles the last two weeks at the Emirates Airline US Open Series events in Montreal and Cincinnati, has earned the No. 2 seed.

Defending US Open champion Andy Murray will be seeded third, followed by No. 4 David Ferrer and No. 5 Tomas Berdych. Juan Martin del Potro, the 2009 champion, is No. 6.

Last year’s top seed and five-time men’s singles champion Roger Federer is seeded seventh, his lowest seeding at the US Open since 2002, when he was No. 13. This is the 13th consecutive year Federer has been seeded at the US Open, a mark that ties him with Pete Sampras for third-longest among men in the Open era, trailing only Jimmy Connors (18, 1972-89) and Ivan Lendl (14, 1980-93).

The top-seeded American player is John Isner, at No. 13. Isner’s compatriot Sam Querrey will be seeded 26th.

The US Open seeds follow the ATP World Tour rankings as of Monday, Aug. 19.

The 2013 US Open men’s seeds are as follows:

1.Novak Djokovic, Serbia
2.Rafael Nadal, Spain
3.Andy Murray, Great Britain
4.David Ferrer, Spain
5.Tomas Berdych, Czech Republic
6.Juan Martin del Potro, Argentina
7.Roger Federer, Switzerland
8.Richard Gasquet, France
9.Stanislas Wawrinka, Switzerland
10.Milos Raonic, Canada
11.Kei Nishikori, Japan
12.Tommy Haas, Germany
13.John Isner, United States
14.Jerzy Janowicz, Poland
15.Nicolas Almagro, Spain
16.Fabio Fognini, Italy
17.Kevin Anderson, South Africa
18.Janko Tipsarevic, Serbia
19.Tommy Robredo, Spain
20.Andreas Seppi, Italy
21.Mikhail Youzhny, Russia
22.Philipp Kohlschreiber, Germany
23.Feliciano Lopez, Spain
24.Benoit Paire, France
25.Grigor Dimitrov, Bulgaria
26.Sam Querrey, United States
27.Fernando Verdasco, Spain
28.Juan Monaco, Argentina
29.Jurgen Melzer, Austria
30.Ernests Gulbis, Latvia
31.Julien Benneteau, France
32.Dmitry Tursunov, Russia
Murray bij Nadal en je krijgt nog wat variatie in de teams.
Of Murray bij Djokovic. Dan kun je kiezen tussen die 2. Het hangt ook vanaf waar Potro en Federer komen
Murray is toch juist de minste in vorm?

Kan inderdaad leuk worden, volgens mij brengt bijna elke loting variatie in de teams, zeker door Potro en Federer, maar ook Berdych. Het maakt vooral uit waar Ferrer zit, daar liggen de mogelijkheden. Ik verwacht de andere drie redelijk NID in de SF.
Federer was vorige week degene die het dichtst in de buurt kwam van Nadal, dus die komt er ook weer wat beter in. Geef hem een goede loting en hij kan zo SF halen. Murray, Djoko en Nadal lijken me iets te goed momenteel. Maar als ie bij Ferrer zit...
Murray lijkt me momenteel niet te goed, die is niet in vorm. Federer die een paar potjes wint kan hem wel hebben. Als Isner de vorm van vorige week heeft maakt hij het ook iedereen lastig, dus ook zijn plaatsing is nog wel belangrijk.
Weer fed-nadal.
Ferrer-gasquet is interessant.
De DB is open!
Mooi, snel.

Toch nog wel een keus te maken. Iig of je Federer wel of niet neemt.
Maar ook tussen Djoko en Murray, en dat kan ineens het verschil zijn tussen 720 en 2000 punten.
Nadal zal iedereen nemen, en nog wat must-picks, maar daarnaast wordt het wel interessant.
Wordt een interessant toernooi met deze loting.

Ik zal weer weer de verkeerde topper(s) kiezen, zoals bij ieder GS.
Ik zie inderdaad ook niet in waarom er allemaal dezelfde teams zouden komen. Er valt genoeg te kiezen.
Team staat, uiteindelijk toch niet zo lastig.
Na dit toernooi minimaal bij de eerste 5 of buiten de top 20.
Dan zul je wel Murray en Federer hebben.
In dat geval, als Djokovic df. Federer zul je ongeveer gelijk blijven.
Dit keer maar voor een laf team gegaan.
Het meest logische team lijkt me Djokovic, Nadal, Raonic, Janowicz, Devvarman voor 24999.
Ik heb Nadal, Potro en de rest geinvesteerd in het 3e kwart(Raonic/Jano) en aan mustpicks(qualies etc).
(25-08-2013, 10:03 PM)centre court Wrote: [ -> ]Ik heb Nadal, Potro en de rest geinvesteerd in het 3e kwart(Raonic/Jano) en aan mustpicks(qualies etc).

het in mijn ogen meest logische team.

waarom neem jij geen risico?
Ik zie nog geen stats?
Nee maar iets gaat niet goed.
(25-08-2013, 10:05 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(25-08-2013, 10:03 PM)centre court Wrote: [ -> ]Ik heb Nadal, Potro en de rest geinvesteerd in het 3e kwart(Raonic/Jano) en aan mustpicks(qualies etc).

het in mijn ogen meest logische team.

waarom neem jij geen risico?

Boven mij zullen er veel managers risico nemen. Vanuit de top 10 kan ik de komende maanden nog wel schade aanrichten. Maar eerst dit team maar eens laten overwinnen.
Nu werkt het wel, in ieder geval met aantal keer gekozen.
Gasquet als troef, het moet niet gekker worden.
(25-08-2013, 09:59 PM)andre Wrote: [ -> ]Dit keer maar voor een laf team gegaan.
Het meest logische team lijkt me Djokovic, Nadal, Raonic, Janowicz, Devvarman voor 24999.

Toch nog aangepast?
(25-08-2013, 10:18 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(25-08-2013, 09:59 PM)andre Wrote: [ -> ]Dit keer maar voor een laf team gegaan.
Het meest logische team lijkt me Djokovic, Nadal, Raonic, Janowicz, Devvarman voor 24999.

Toch nog aangepast?

logisch en laf team is niet hetzelfde.

(25-08-2013, 10:17 PM)andre Wrote: [ -> ]Gasquet als troef, het moet niet gekker worden.

ik heb ook lang over hem getwijfeld.

hij is hier nooit verder gekomen dan de 4e ronde en heeft negatieve hth tegen tursunov, ferrer en raonic.
Pages: 1 2 3 4 5 6