FTM Forum

Full Version: Atlanta / Gstaad / Umag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
(25-07-2014, 07:41 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wat is dit dan? Tegen fucking De Bakker ook echt.
Die maartendinkelman begint een beetje op buurs te lijken, met z'n gouden pik.

Nou nou....
Vandaag staan er ook nog wat cruciale potjes op programma en daarbij ben ik duidelijk voor de underdog.
Rosol - cilic
Haase - youzhny
Granollers - andujar ( is me iets te veel in vorm ).

Ach ja, als Isner Atlanta wint kan het nooit meer een slechte week voor mij zijn.
Isner zwijnt maar weer eens...
Matosevic wordt het eindstation voor Isner.
Kut Isner. Ik zei het jullie wel. Die kan er tegen iedereen af. Hopelijk tegen Mato dan maar.
Tuurlijk kan Isner er tegen iedereen af.
Hij kan niet tennissenWink
Monaco gaat halve finale halen. Gunstig, want hij heeft zeker kans tegen Youzhny.
(25-07-2014, 07:41 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wat is dit dan? Tegen fucking De Bakker ook echt.
Die maartendinkelman begint een beetje op buurs te lijken, met z'n gouden pik.
Dat valt denk ik wel mee (ik heb zijn Truus er nog nooit over gehoord), maar de laatste 2 weken zit het hem niet erg tegen. Isner mazzelt en Anderson wordt door een zeer wisselvallige speler uitgeschakeld.
Ik moet zeggen dat ik de Bakker vrij constant vind.
Verdasco laat aardig wat kansen liggen.....Wink
Hij wint wel. Ik wens hem vanmiddag veel succes tegen Troicki. Dat wint hij niet nog een keer.
Toch de winst voor Verdasco. Top!
NID, geen probleem!
Donflexie-week
(25-07-2014, 11:41 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Tuurlijk kan Isner er tegen iedereen af.
Hij kan niet tennissenWink

Ginepri ook nog eens 2 mps gemist. Zo close.
Netjes Haase, break voor in de derde.
Nu wel die Haase. Wat een ontzettende galbak is dat zeg.
Lekker Haase, vamos!
Dat zon cruciale pot dan weer zo moet verlopen. Totaal tegen de verwachtingen in.
(25-07-2014, 03:23 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Lekker Haase, vamos!

Laten we nog niet te vroeg juichen.

(25-07-2014, 03:28 PM)centre court Wrote: [ -> ]Dat zon cruciale pot dan weer zo moet verlopen. Totaal tegen de verwachtingen in.

Je weet toch dat ik Haase heb Wink
Oppassen nu. Twee netballen van Youzhny op 5-2, en nu is het plots 5-4.

(25-07-2014, 03:28 PM)centre court Wrote: [ -> ]Dat zon cruciale pot dan weer zo moet verlopen. Totaal tegen de verwachtingen in.

Haase won laatst nog met 6-3, 6-3 van Youzhny. Niet verwacht, maar ook weer geen hele grote verrassing.
3 matchpoints en allemaal mis.....
Pffff, 7e MP is raak, gelukkig!
Robin kan alleen in Zwitserland / Oostenrijk mentaal sterk zijn.
Volgende week zit hij weer in mijn team. Dan niet meer Wink
Wat een verschrikkelijk niveau die laatste game. Wat een geluk ook uiteindelijk voor Haase. Op bp een overrule van een bal die blijkbaar 1mm in was. Game duurde een kwartier en Haase heeft precies 1 punt zelf gemaakt. Tot zo ver de frustraties.
(25-07-2014, 03:47 PM)centre court Wrote: [ -> ]Wat een verschrikkelijk niveau die laatste game. Wat een geluk ook uiteindelijk voor Haase. Op bp een overrule van een bal die blijkbaar 1mm in was. Game duurde een kwartier en Haase heeft precies 1 punt zelf gemaakt. Tot zo ver de frustraties.

Youzhny heeft toch dit jaar ook gewoon een dramatisch seizoen....
beetje dikke arm Haase?Idontgetit
Haha wat een game...o.a 2 DF op matchpoint en geen eerste service meer in.
Nee Haase is lekker in vorm. Youzhny was gewoon dik favoriet hier, zie bookies. Haase had deze week al moeite met Nedo en Laaksonen. Youzhny won hier vorig jaar en speelde gister prima. Blijkbaar kan Haase t echt alleen in deze 2 landen.
(25-07-2014, 12:23 PM)centre court Wrote: [ -> ]Ik moet zeggen dat ik de Bakker vrij constant vind.

Juist...vrij constant slecht dus.
(25-07-2014, 03:45 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Robin kan alleen in Zwitserland / Oostenrijk mentaal sterk zijn.
Volgende week zit hij weer in mijn team. Dan niet meer Wink

Mijn quotes worden gewoon schaamteloos gestolen hoor...
Haase is de grootste eikel in het tennis die ik ken!
Idd Smile

Avondje Umag kijken straks. Prachtige pot tussen Cilic en Rosol hoop ik en wat kan Coric. Publiek zal op de banken staan en Fognini nog gekker maken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7