FTM Forum

Full Version: Kitzbühel / Washington
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
De database is open.
Isner-Karlovic wellicht!Loveys
De ronde erna Raonic. Leuke potjes Wink
Erg lastig komende week. Leuk dus.
Nadruk op Washington maar veel toppers met hun 1e actie na Wimbledon, dus afwachten hoe dat uitpakt. Voor veel kleintjes gaan kan nog wel eens lonen, aangevuld met enkele (semi)favorieten.
Het is altijd een beetje komkommertijd deze periode. De kans voor de kleinere spelers (Sela, Andujar, Monaco, Cuevas) en rukkers (Haase) om punten te halen.
Dimitrov speelt niet

Kunnen de qualifiers worden toegevoegd?
gedaan.

Dimitrov is verwijderd, Benneteau neemt zijn plek in. De plek van Benneteau wordt ingenomen door een ll maar die stond nog niet in t schema
Top.

Bedankt.
(28-07-2014, 02:27 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Het is altijd een beetje komkommertijd deze periode. De kans voor de kleinere spelers (Sela, Andujar, Monaco, Cuevas) en rukkers (Haase) om punten te halen.
Mooi dat je voor Haase een aparte categorie maakt.
Er staat in het schema op FTM nu dat Young een bye heeft, maar hij speelt in de 1e ronde tegen Sugita(q, 452 pnt).
Denk dat je even moet verversen dan, dat had ik meteen hersteld toen ik de q's erin zette
Klopt, nu staat het er wel goed in.
Behoorlijk lastige week zeg. Leuk dat er in Washington nog niets is gespeeld. De gravel 250-er staat weer bol van rukkers die aan elkaar gewaagd zijn. Wat moet je nou met een kwart waarin reekshoofd Kohli, Goffin(laatste 30 sets gewonnen), thuisspeler melzer, in-vorm Andujar en Haase die hier altijd goed is zitten?
Niemand kiezen in dat kwart kan ook nog Wink
Zeer boeiende week waarin veel verschillen kunnen zitten...
Querrey-Nishi wordt een beste kraker.
Thiem / Vesely lijkt mij de grootste kraker.
Opvallend: Raonic vaker gekozen dan Isner.
(28-07-2014, 10:28 PM)centre court Wrote: [ -> ]Querrey-Nishi wordt een beste kraker.

6-4 6-2 Nishi.

(28-07-2014, 10:33 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Thiem / Vesely lijkt mij de grootste kraker.
Opvallend: Raonic vaker gekozen dan Isner.

Vooral opvallend dat nu velen in de top 10 Isner hebben, terwijl ie nu een stuk minder interessant is wmb. En nu laten velen Anderson liggen terwijl hij juist een must-pick was voor mij na het wegvallen van Dimitrov.
Waan van de dag.
Verloor vorige week natuurlijk wel van De Bakker, niet echt een best voorteken. Heb hem desondanks wel.
Klopt, maar dat was z'n eerste wedstrijd op HC sinds lange tijd, etc. Zo ging het op gravel ook bij hem.

Isner vind ik trouwens wel een prima keus hoor, begrijp me niet verkeerd. Doet het hier altijd goed en staat 2-0 voor in H2H tegen Raonic, die het al hele lastig gaat krijgen tegen Sock.
(29-07-2014, 08:30 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Klopt, maar dat was z'n eerste wedstrijd op HC sinds lange tijd, etc. Zo ging het op gravel ook bij hem.

Isner vind ik trouwens wel een prima keus hoor, begrijp me niet verkeerd. Doet het hier altijd goed en staat 2-0 voor in H2H tegen Raonic, die het al hele lastig gaat krijgen tegen Sock.

Je praat jezelf weer eens heerlijk tegen. Nishi speelt niet z'n eerste partij op hc sinds lange tijd?
Raonic laat dit jaar zien stabiel te zijn en verliest amper meer van gasten die onder hem staan. Ik verwacht dan ook totaal geen problemen tegen Sock, maar wel een soort van tank tegen Isner om volgende week fit in Canada te verschijnen.

Anderson heeft zo'n poeploting dat ik hem ook maar heb genomen.
Berdych en Raonic zullen hier voornamelijk in vorm willen komen. Zij hebben de prioriteit ergens anders liggen. Voor Isner is dit een toernooi waar hij wil pieken.

Anderson en Nishikori waren wat goedkoper en heb ik puur genomen vanwege loting en om mijn voorsprong te verdedigen. Ik dacht dat iedereen ze zou nemen.

Vesely maakt op mij een betere indruk dan Thiem. Er wordt in Oostenrijk nu iets teveel van Thiem verwacht. Wat heeft hij toch een matige service (continue break tegen).

Rosol en Seppi maar ff links laten liggen na vorige week.
(29-07-2014, 08:36 AM)centre court Wrote: [ -> ]
(29-07-2014, 08:30 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Klopt, maar dat was z'n eerste wedstrijd op HC sinds lange tijd, etc. Zo ging het op gravel ook bij hem.

Isner vind ik trouwens wel een prima keus hoor, begrijp me niet verkeerd. Doet het hier altijd goed en staat 2-0 voor in H2H tegen Raonic, die het al hele lastig gaat krijgen tegen Sock.

Je praat jezelf weer eens heerlijk tegen. Nishi speelt niet z'n eerste partij op hc sinds lange tijd?

Ik snap niet waar je het over hebt, ik heb het toch specifiek over Anderson en zeg niets over Nishikori?
Natuurlijk zal iedereen die zijn eerste wedstrijd op een bepaalde ondergrond speelt in het begin wat roestiger zijn, maar moet je dan maar niemand nemen? Nishi is een veel betere speler dan Anderson, en ook een heel ander type speler. Veel natuurlijker en past zich daardoor veel sneller aan.

Probeer jij niet gewoon het missen van een van de topfavorieten te rechtvaardigen?
(29-07-2014, 08:50 AM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Berdych en Raonic zullen hier voornamelijk in vorm willen komen. Zij hebben de prioriteit ergens anders liggen. Voor Isner is dit een toernooi waar hij wil pieken.

Anderson en Nishikori waren wat goedkoper en heb ik puur genomen vanwege loting en om mijn voorsprong te verdedigen. Ik dacht dat iedereen ze zou nemen.

Vesely maakt op mij een betere indruk dan Thiem. Er wordt in Oostenrijk nu iets teveel van Thiem verwacht. Wat heeft hij toch een matige service (continue break tegen).

Rosol en Seppi maar ff links laten liggen na vorige week.

Rosol moet van Haider en Ramos winnen om 90 punten te hebben. Seppi moet van Riba en een vermoeide Monaco winnen voor 90 punten. En dan hebben ze allebei nog flink kans op meer, zelfs op toernooiwinst. Voor die prijs dan voor mij zeker Rosol must-pick, met zijn vorm. En Seppi een leuke optie.

Vesely-Thiem ben ik met je eens, ben voor de grotere potentie gegaan.

Eerste alinea ben ik ook met je eens.
Nishikori was gewoon een van dé mannen van het voorjaar, dus die mag je voor die prijs in een zwak bezet 500-toernooi, en met deze loting, niet laten liggen wmb.
Missen? Ik kies daar heel bewust voor querrey.
En flauw hoor. 2 berichten boven dat bericht zeg je toch dat nishi dik wint van querrey. Daar refereer ik aan mbt je Anderson conclusie.
Geen vertrouwen in al die "grote" namen in Washington. Isner kan er zo af gaan tegen Karlo. Raonic ook tegen Sock, Hewitt/Matosevic en wederom Karlo. Nishi 3-1 achter h2h tegen Querrey dacht ik. Berdych is ook een vraagteken wmb. Daarom de nadruk op kleine lutsers die vanacht allen deden wat ze moesten doen.
(29-07-2014, 09:27 AM)DaanvL Wrote: [ -> ]Geen vertrouwen in al die "grote" namen in Washington. Isner kan er zo af gaan tegen Karlo. Raonic ook tegen Sock, Hewitt/Matosevic en wederom Karlo. Nishi 3-1 achter h2h tegen Querrey dacht ik. Berdych is ook een vraagteken wmb. Daarom de nadruk op kleine lutsers die vanacht allen deden wat ze moesten doen.

Je weet dat de punten in Washington dubbel tellen?
ehm je weet dat er een ronde meer is?
Ja zeker. Vandaar dat ik ook netjes heb verdeeld. Anders neem ik bij 500 toernooi er veel meer.
Helemaal geen toppers lijkt me dan toch riskant Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6