FTM Forum

Full Version: Cincinatti (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Toch haast net zo weinig verschillen als in Toronto, jammer.
Federer de meest gekozen speler die ik niet heb. Best nog veel gekozen in de top (7x in top 20). Monfils weinig gekozen bovenin, hopelijk stelt hij me niet teleur.
Monfils mag er nog best wel even uit.
Murray/Raonic/Tsonga/Dimitrov meest gekozen zoals Ad voorspelde. Maar daarvoor was ook niet echt een glazen bol nodig. Het zal weer om de kleine keuzes gaan.
Ik ben er ook niet trots op. Vond het opvallend dat Atlanta het een lastige week vond.
Ik vond het heel straight forward. Wilde als geintje nog voor Isner gaan ipv Murray, maar dat leek me vrij onverantwoord met een onzeker Federer.

Monfils mag wel even winnen ja. En zou geinig zijn als Verdasco er nog even uit gaat.
Berdych heel weinig gekozen! Ik vond hem vorige week goed spelen tegen Lu en hij had beetje pech tegen López. Raonic lijkt mij vermoeid. Tegen López kwam hij niet boven 200km per uur met zijn service op een gegeven moment. Ik hoop dat ik hiermee scoor. Het is een gokje!
(11-08-2014, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik ben er ook niet trots op. Vond het opvallend dat Atlanta het een lastige week vond.
Monfils mag wel even winnen ja. En zou geinig zijn als Verdasco er nog even uit gaat.

Zat vooral te twijfelen tussen Raonic en Berdych, als verrassing. Toch maar gekozen voor zekerheid. Props aan Maarten voor zijn keuze voor Berdych, gewaagd. Ook CC met Anderson een riskante keuze.
(11-08-2014, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik ben er ook niet trots op. Vond het opvallend dat Atlanta het een lastige week vond.
Ik vond het heel straight forward.

Die indruk had ik ook niet hoor, de basis was gesneden koek. Dan gaat het om mannen als Cilic, Paire, Verdasco, Monfils, Matosevic en nog wat knakkers waar het verschil gemaakt wordt. De grotere keuzes zoals Berdych en Federer kunnen echt verschil maken, de rest zal marginaal zijn vermoedelijk.
Berdych is een prima keuze, want QF is NID. Maar wel underdog tegen Raonic, en daarvoor is ie nog te duur. Niet echt in vorm ook.
(11-08-2014, 10:06 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]
(11-08-2014, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik ben er ook niet trots op. Vond het opvallend dat Atlanta het een lastige week vond.
Monfils mag wel even winnen ja. En zou geinig zijn als Verdasco er nog even uit gaat.

Zat vooral te twijfelen tussen Raonic en Berdych, als verrassing. Toch maar gekozen voor zekerheid. Props aan Maarten voor zijn keuze voor Berdych, gewaagd. Ook CC met Anderson een riskante keuze.

Vond hem tot aan zijn choke tegen Dimi uitstekend spelen de hele week. Weliswaar uit het niets. Daarvoor was het drama. De meeste gaan op safe voor Mato. Ik vond dit wel aardig. Al kan ie er in 2 tbs zo uit tegen isner natuurlijk.
(11-08-2014, 10:01 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Toch haast net zo weinig verschillen als in Toronto, jammer.
In Toronto waren er juist wel verschillen, de helft miste Murray en de helft miste Federer, dat zijn verschillen die 1000 punten kunnen opleveren.
Hier zijn het een paar kleintjes die verschil maken, dat telt niet echt. Wel een mooie keuze van Maarten voor Berdych, dat kan natuurlijk wel een verschil maken. En ook met de keuze voor Anderson zou je kunnen scoren, maar die lijkt me iets te gewaagd.
Inderdaad Federer best vaak gekozen, had ik nog niet gezien. Vijfvoudig winnaar of zo, hij zou dat best kunnen herhalen.
En 90 lijkt me max, is ie ook wat duur voor.

Monfils gaat nog niet echt soepel.
Twijfelde last-minute nog toen het 1-1 in sets werd. Maar in dat kwart, mocht Federer wegvallen, is ie wel heel interessant natuurlijk. Maar stiekem wel duur. Alternatieven waren Matosevic en Paire of een ander kleintje.
Als Fed wegvalt heb ik Pospisil.
Ik heb toch Hewitt een beetje over het hoofd gezien. Die is favoriet voor 90 punten en dan is ie al lang en breed rendabel. Hopelijk heeft Fognini zin.
(11-08-2014, 10:13 PM)andre Wrote: [ -> ]
(11-08-2014, 10:01 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Toch haast net zo weinig verschillen als in Toronto, jammer.
In Toronto waren er juist wel verschillen, de helft miste Murray en de helft miste Federer, dat zijn verschillen die 1000 punten kunnen opleveren.
Hier zijn het een paar kleintjes die verschil maken, dat telt niet echt. Wel een mooie keuze van Maarten voor Berdych, dat kan natuurlijk wel een verschil maken. En ook met de keuze voor Anderson zou je kunnen scoren, maar die lijkt me iets te gewaagd.
Inderdaad Federer best vaak gekozen, had ik nog niet gezien. Vijfvoudig winnaar of zo, hij zou dat best kunnen herhalen.

Als je naar de top 10 kijkt misten er 1 of 2 Murray. Zelfde geldt voor Federer. Dat noem ik geen grote verschillen. Het is jammer dat Nadal niet meedoet, dat had denk ik zowel hier als in Toronto voor grotere verschillen gezorgd.
Huh? Ging het scorebord nou in de tb van **6-5 granollers naar 7-5 voor verdasco?
Prima Clownfils, nu op naar de QF. Maar kan ook gewoon prima van RBA verliezen.
Als Federer het toernooi wint dan mag onze Italiaanse vriend anatomen ode Telegraaf dankbaar zijn...Wink
Nadal zou net als Djokovic nauwelijks gekozen worden. Misschien heeft het invloed omdat dan de loting anders is.
Monfils en Verdasco redden zich toch. Zonde.

Verdasco ook gewoon 16 DFs en 74 UEs en toch winnen. Pauper Granollers.
Hup beneteau en janowicz!
Gasquet is te geblesseerd om te spelen lees ik. Zat er in na zijn walkover vorige week,

Normaal gesproken neem Rola zijn plek in
(11-08-2014, 10:43 PM)Stille Wrote: [ -> ]Gasquet is te geblesseerd om te spelen lees ik. Zat er in na zijn walkover vorige week,

Normaal gesproken neem Rola zijn plek in
Laat me raden (zonder te kijken): Dan heeft Buurs Benneteau.
Mooi meegenomen.
Daar ging ik al een beetje vanuit en benneteau toonde vorige week prima vorm
Erg goede partij van jano

Nu dimi pakken!
Rola voor gasquet zie ik nu

Federer staat er nog wel bij
(11-08-2014, 08:39 PM)kuiper Wrote: [ -> ]
(11-08-2014, 08:35 PM)Mac Wrote: [ -> ]Moet idd wel illegaal zijn dat dus je loopt zomaar het risico dat het op een gegeven moment opeens niet meer werkt. Maar tot die tijd lijk je idd wel alles voor een mooie prijs te hebben

Klopt en dan kan ik me altijd weer aanmelden bij Fox en Sport1.
Maar streams zijn er natuurlijk al zo lang.

Ik wilde het alleen maar delen met mijn forum vrienden en niet voor mezelf houden,

Of je schaft je een android box/stick met XBMC aan en je kijkt gewoon GRATIS naar alle wereldwijde streams( ja ook naar FOX eredivisie voetbal) in redelijk tot goede kwaliteit op je TVCool
En dat streamen illegaal zou zijn daar zijn de meningen verdeeld over...in elk geval zijn daar nog steeds geen duidelijke wettelijke regels voor.
Cc is alweer klaar voor deze week.
(11-08-2014, 11:45 PM)buurs Wrote: [ -> ]Federer staat er nog wel bij

Die gaat dus gewoon spelen.
(11-08-2014, 10:30 PM)buurs Wrote: [ -> ]Hup beneteau en janowicz!

Mooie keuzes bij het weglaten van Dimitrov. En Verdasco ipv Cilic. Daar kunnen nog wat verschillen worden gemaakt.
Pages: 1 2 3 4 5