FTM Forum

Full Version: Cincinatti (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Gelukkig toch de winst
(14-08-2014, 10:48 PM)andre Wrote: [ -> ]
(14-08-2014, 04:25 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Ik ben ook iemand met vrij grote teams over het algemeen, maar durf soms echt wel andere gokken te wagen. Daarnaast mijn twee grootste concurrenten op het moment en vooral muilie staat het hele jaar al aan de top met elke week consequent een klein team.
Het kan dus wel ad, zoek het bij jezelf en niet bij de lafheid in tactiek van anderen.
Precies Maarten. Muilie staat 3e met consequent een klein team en hij kijkt totaal niet naar welke spelers er al door zijn.
Je (AdWim) zegt overigens zelf later ook al dat het slim is om de meeste spelers te nemen die door zijn, dat is dus ook al wat anders dan alle spelers die door zijn. Niemand ontkent dat het slim is om de spelers te nemen die door zijn en goedkoop zijn en daardoor bij voorbaat al rendabel.

Lees dan eens goed. Je snapt, neem ik aan, dat ik het niet heb over blind iedereen aanklikken. Dat zeg ik ook nergens. Ik leg het ook gewoon uit een paar posts geleden. Dat maartendinkelman het niet snapt, a la, maar jij toch wel?
Ik zeg dat risico nemen heel vaak afgestraft wordt en je op de lange termijn veel meer punten kost dan het oplevert. Dus kun je beter voor de safe tactiek gaan, zeker als het een onzeker toernooi is met lastige keuzes. Je merkt toch zelf ook wel hoe je concurrenten al jaren spelen? Jij doet dat inderdaad lang niet altijd, en het is knap dat je daarmee vaak hoog eindigt, maar ontken nou niet dat de tactiek van veel spelers nemen die al door zijn beter werkt dan risico te nemen en voor een Berdych of Isner te gaan.
Ik vind het juist leuk om die keuzes te maken met risico erin, omdat ik het het leukste van dit spel vind als alles uitpakt hoe je het van tevoren inschatte. Helaas gebeurt dat laatste veel te weinig en verlies je veel meer dan je wint als het een keer goed gaat. Dat is ook geen rocket science, dat is hier al zo vaak verkondigd, ook door degenen die die tactiek toepassen. Maar ik vind het dus niet leuk om zo te spelen; een speler te nemen die maar 10% kans heeft om door te gaan, puur uit rekenkundig oogpunt. Ik wil altijd voor de max gaan. Ik heb me 1 seizoen aan de berekenende tactiek gehouden en werd 3e. Maar erg veel lol had ik er niet in. Dan liever een paar keer per jaar de voldoening als alles goed loopt en voor de rest falen.
Die Raonic gaat me steeds meer irriteren. Hoeveel punten die voor mij al verziekt heeft dit jaar....
Johnson *4-3 voor in de TB 3e set en vervolgens op eigen serve 2 enorme blunder. Scheelt gewoon 10-15 plekken stiijgen/zakken aan het eind van de week.
Raonic gaat gewoon steady richting top dit jaar. Ik las hierboven ergens dat hij nog wisselvallig wordt genoemd, maar dat moet toch haast betrekking hebben op zijn prestaties van 2013 en daarvoor.
Zolang ie nog van Lopez in eigen land verliest en van jongens als Gojowczyk en Berlocq, vind ik hem nog niet superconstant.
Maar hij heeft natuurlijk een geweldig jaar, dat staat buiten kijf.
(14-08-2014, 07:07 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(14-08-2014, 03:14 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]
(14-08-2014, 02:25 PM)Stille Wrote: [ -> ]Dus kan de discussie over de deadline weer aanwakkeren Smile

Het lijkt mij een goed idee om de deadlines voor de Masters-toernooien ook allemaal op zondag 22.00u te zetten (m.u.v. Miami en Indian Wells uiteraard), net als bij de Grand Slams. De loting is altijd op vrijdag, dus er is genoeg tijd om het schema in FTM te verwerken. Wat mij betreft kan er ook voor deze toernooien een uitzondering worden gemaakt.

Dit zeggen de meesten al jaren

Volgens mij (correct me if I'm wrong) pleiten de meesten hier om de deadline voor alle toernooien op zondag te leggen. Ik kan er echter inkomen dat de deadline voor 250's en 500's pas op maandagavond ligt, aangezien de lotingen vaak pas op zaterdag zijn, en de impact van de al gespeelde wedstrijden - in het geval van 250's - minder groot is. Zoals eerder uitgelegd zou ik de deadline voor de Masters-toernooien wel graag op zondagavond zien.
Die Buurs. En dan te bedenken dat Rola een MP op eigen service had in de 1e ronde. Wel een knappe keuze!
Benneteau door, Buurs naar plek 6.
Winnaar onderste helft, wint toernooi.
Laat dit Murray / Federer zijn.
Atlanta, 1e set had benne tegen rola 3 sp op eigen service Wink
Fognini heeft er weer is geen zin in.
2 punten na drie games
Rare uitslagen weer, mijn Cilic die na eerste setwinst afgeslacht wordt door Waw en diezelfde Waw verliest op een soortgelijke manier van Benne, die er al af had moeten liggen tegen fucking Rola. Zuur, zeker gezien het feit dat die helft open ligt.

Ondertussen gaat Murray van *4-1 naar *5-6 in de tweede set. Mp Fed zelfs nu.

En 5-7 Fed, niet te geloven.
Tja, volgens mij kunnen we langzaamaan beginnen aan het afschrijven van Murray.
(15-08-2014, 06:49 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Die Buurs. En dan te bedenken dat Rola een MP op eigen service had in de 1e ronde. Wel een knappe keuze!

Dat weet je inmiddels toch? In een buursweek is de logica vaak ver te zoeken.
(11-08-2014, 11:14 AM)Bocaloca Wrote: [ -> ]Federer in de wacht gezet
Van onze Telesportredactie

Roger Federer moet nog even wachten voor hij zich tot een illuster rijtje mag voegen. De net 33 jaar geworden tennisser had in Toronto zijn 300e zege op een Mastertoernooi kunnen boeken, maar Jo-Wilfried Tsonga stak daar een stokje voor.

Ook had winst in Toronto hem zijn 80e ATP-titel opgeleverd. Daarmee zou hij in de top-3 komen, maar nog op gepaste afstand van Jimmy Connors (109) en Ivan Lendl (94).

"Ik kon vandaag niet in mijn ritme komen met mijn slagen vanaf de baseline, dat was me dit toernooi nog niet overkomen", sprak Federer na zijn 5-7, 6-7 (3) nederlaag tegen Tsonga. "Dat is geen excuus, maar een compliment voor Tsonga. Hij was heel solide en serveerde geweldig, waardoor ik meteen onder druk kwam te staan."

Toch vertrekt Federer met een tevreden gevoel uit Canada. De Zwitser slaat het Masterstoernooi van Cincinnati over en bereidt zich voor op de US Open, die 25 augustus van start gaat. "Ik ben blij dat ik op mijn eerste hardcourttoernooi deze zomer meteen de finale haal. Natuurlijk zijn er nog wat puntjes waar ik aan moet werken. Daar besteed ik de komende weken tijd aan."


Even het stukje geplaatst

Wat een oetlul die journalist.

(11-08-2014, 10:19 PM)maartendinkelman Wrote: [ -> ]Als Federer het toernooi wint dan mag onze Italiaanse vriend anatomen ode Telegraaf dankbaar zijn...Wink

Idontgetit
Ik vind eigenlijk dat de punten van deze week moeten worden geschrapt uit de stand, vanwege valse informatie.
Eens. Wink
Onzin natuurlijk. Het is niet iemand hier die valse info verzint, maar een journalist van de Telegraaf. Dat wist iedereen, dus ook dat het risico bestond dat het niet waar zou zijn.
(18-08-2014, 04:15 PM)andre Wrote: [ -> ]Onzin natuurlijk. Het is niet iemand hier die valse info verzint, maar een journalist van de Telegraaf. Dat wist iedereen, dus ook dat het risico bestond dat het niet waar zou zijn.

Ooit gehoord van sarcasme? Was natuurlijk niet serieus bedoeld, leek me wel duidelijk.
Waren er nog andere bronnen die dat suggereerden?
Ik heb ze niet gezien. Maar ik had hem ook zonder dat bericht niet gekozen.
Federer was sowieso een gok, die in mijn geval goed uitpakte.
Pages: 1 2 3 4 5