FTM Forum

Full Version: Australian Open
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
(28-01-2015, 11:39 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(28-01-2015, 11:33 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Aijjj zonde zeg...Zeker niet kansloos.

In een TB ben je nooit kansloos, maar qua spelbeeld is het wel echt kansloos hoor.
Ik zie nergens 1 aanknopingspunt waar ie op kan bouwen, wat ik dus vooraf ook aangaf.
Als Djoko meteen bps had gepakt, wat ie nu wel doet, was het ook 6-2 geworden.

Dat is jouw mening.

Laatste punt in de tb is gewoon een UE anders was het 6-6
In dit geval niet alleen mijn mening hoor. En die lucky bal op 6-3 dan?
Ik denk dat Raonic 1 rally heeft gewonnen die langer was dan 4 slagen.
En op service is ie ook niet onfeilbaar, aangezien ie in 2 games bps tegen kreeg.

Hoe langer de partij duurt, hoe meer Djoko zijn service gaat lezen, dus hoe kanslozer het wordt.
Alleen winst eerste set had hem in de partij kunnen brengen, en dat heeft er nooit ingezeten.
(28-01-2015, 11:45 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]In dit geval niet alleen mijn mening hoor. En die lucky bal op 6-3 dan?
Ik denk dat Raonic 1 rally heeft gewonnen die langer was dan 4 slagen.
En op service is ie ook niet onfeilbaar, aangezien ie in 2 games bps tegen kreeg.

Hoe langer de partij duurt, hoe meer Djoko zijn service gaat lezen, dus hoe kanslozer het wordt.
Alleen winst eerste set had hem in de partij kunnen brengen, en dat heeft er nooit ingezeten.

Raonic hoeft ook geen rally te winnen...Die moet goed serveren en in de tb's een returnwinner slaan. Maar dat goed serveren was/is inderdaad ver weg.
To good...of to bad...maar net hoe je het wilt zien...

Drama performance van Nishi en Milos
Kansloos helaas. Geen moment een kans op service Djokovic. 
Easy dus. Benieuwd wat de mensen die Raonic een serieuze kans gaven, nu zeggen.
Als dit zijn grootste bedreiging tot de titel is, wordt het nog wat!
Adje gaat weer zijn gelijk halen op een overwinning van de nr.1 van de wereld Smile.

Dat Raonic hier niet goed presteert heeft uiteraard met Djoko te maken, maar haalde zelf ook gewoon niet zijn topniveau
Dit had ad erg goed gezien. Al lult ad ook graag in z'n eigen straatje. Maar ben er erg blij mee.
Over eigen straatje gesproken, ik waag me er maar niet aan om Ad een voorspelling te vragen voor Berdych-Murray. Tongue  
Andre geeft alvast even z'n visitekaartje af met 3 vd 4 halve finalisten.  Eusa_clap
Hup Centre Court !
Murray 1.68
Djokovic 1.20
Unibet verwacht de finale Murray-Djokovic met Djokovic als duidelijke winnaar.

Djokovic 1.50
Murray 4.00
Wawrinka 8.00
Berdych 9.00

Ik teken ervoor!
(28-01-2015, 12:53 PM)centre court Wrote: [ -> ]Dit had ad erg goed gezien. Al lult ad ook graag in z'n eigen straatje. Maar ben er erg blij mee.
Over eigen straatje gesproken, ik waag me er maar niet aan om Ad een voorspelling te vragen voor Berdych-Murray. Tongue  

Heb ik al gegeven, kijk nog maar even terug. 60-40 Murray.
Jammer, op maandagavond zo laf geweest om toch niet bij alle spellen voor Berdych te gaan en deze hier in ingewisseld voor Nishikori...
Op maandagavond? Dan heb je geluk!
Wat een pot straks. Voor een aantal managers een 960 puntenwedstrijd, en misschien wel meer. Go Andy!
Heb je wel kunnen slapen, Ad?
Onnavolgbaar
(29-01-2015, 09:49 AM)buurs Wrote: [ -> ]Heb je wel kunnen slapen, Ad?

Heb jij geen normale toevoeging meer op het forum? Ga dan lekker helemaal weg
Berdych 3 easy servicegames. Murray 2x lastig. Break m eens Tomas!
Hup berdych!
Toeslaan Berdych voor het te laat is
Berdych pas 2 punten kwijt op eigen service. Gaat zo easy. Alleen Murray blijft in z'n eigen games nog net bij. 

Hij zit al wel weer te trekkebenen maar dat doet ie altijd. 
Hup Berdych!
Poeh, net op tijd terug gebroken. Ik kom er net in. Come on Andy!
Wtf is dit ineens dan? Zo easy naar 5-3 en dan uit het niets ineens gebroken worden. Zo onnodig. 
Breaken Andy!
Damn, miste ie daar nou 2 bps?
Berdych zoveel beter...Wat zonde van die fout op deuce...

Maar kan nog steeds!
En nu van 40-15 naar deuce. Wat een matig niveau zeg, iig de laatste games...
TB...Berdych veel meer UE dan in zijn vorige partijen
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19