FTM Forum

Full Version: Australian Open
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Weinig echte verrassingen maar de verrassingen die er zijn, zijn in het voordeel van Buurs. Zie Baghdatis. 
Baghdatis gewoon een knappe keuze 

Bolelli inmiddels weer fout na fout
Thxs Kool
Prima Gasquet, Murray en Troicki. Hup Ivo. 
Ik gun Roger natuurlijk alles, maar die pink mag wel even pijn doen in de QF tegen Murray. 
(21-01-2015, 08:58 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik gun Roger natuurlijk alles, maar die pink mag wel even pijn doen in de QF tegen Murray. 

Was het niet gewoon een wesp of iets dergelijks?
Aijjj Karlo verliest de set (ondanks een gemiddelde eerste service van 210 km/h).
Gaat Karlo nou alweer teleurstellen op een GS. Zou extra pijnlijk zijn omdat Kyrgios aardig wat gekozen is en de volgende ronde ook te doen is.
Op een GS krijgt ie het maar niet voor elkaar die lange. Kyrgios op weg naar 180 punten. 
(21-01-2015, 09:09 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(21-01-2015, 08:58 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik gun Roger natuurlijk alles, maar die pink mag wel even pijn doen in de QF tegen Murray. 

Was het niet gewoon een wesp of iets dergelijks?

Lijkt het wel op ja http://www.telegraaf.nl/telesport/tennis...eek__.html
Dat jochie zou niet helemaal fit zijn en speelde eergisteren nog een vijfsetter, dus mijn hoop was helemaal terug na de de setwinst van Karlo, maar helaas
Hmm, pijnlijk van Kyrgios. 
En dat waren de Nederlanders. 3 games voor Bertens.

Nadal beter dan verwacht
Nadal anders wel 5-3 achter nu. 
Inderdaad nadat ik het gezegd heb 2x gebroken op een rij en dus  de tweede set verloren
6-3 met een dubbele break. Nadal niet fit of wat is er aan de hand?

Kokki break voor in de 4e. Door nu. 
Van het kastje naar de muur + veel UEs. 
Pakt die Smyczek nou 7 games op rij?
Klasse Groth!
Kut, kokk is blijkbaar op. Hup Smyczek dan maar...
Nadal pakt m alsnog, uiteraard. Tomic verzaakt wel hopeloos. 
Hup Smyczek, vandaag is je kans!
Zit er iemand te kijken? Nadal lijkt erg wisselvallig
Nadal drie keer gebroken met een df op bp, loser.

Tomic leeft nog.
4-1 smyczek. hop!
Rafa Rafa Rafa... verkeerde keuze gemaakt dus, wordt meteen een inhaalrace na de AO. Had dus toch op safe moeten spelen en Murray kiezen.
Hehe wat positiefs! Eusa_clap
Game on!

Hij zal nog wel winnen, maar dit is wel leuk.
Mwa weet ik nog niet zo zeker, krijg nou niet echt het idee dat Nadal dingen onder controle heeft of dat Smyczek een one-of-a-lifetime partij aan het spelen is?
En Tomic ook eindelijk op dreef!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19