FTM Forum

Full Version: CT WK2006 Poule ism Gittermaster
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Als ik em gisteren had gestuurd, had ik Leo ingevuld :negerwaf:
Leooooooooooooooooo je bent vannacht weer dronken geweesttttttt
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:Treesong en Sjeffer zijn de enigen die een andere bondsoach dan Van Basten hebben als verst komende nederlandse coach. Respectievelijk Hiddink en Advocaat.

In de laatste versie die ik je heb opgestuurd, staat toch echt van Basten :|

Is dat zo? Ik zal t nog ff nakijken, je vertelde mij nl. dat de enige wijziging Heijtinga vs Sneijder was, dus heb m verder niet bekeken, alleen die aanpassing handmatig doorgevoerd...
Thx :wink:
Wat is de stand?
Misschien dat ik er vanavond weer een post en anders morgen...
Je kunt t ook zelf berekenen....
Hoe krijg ik de totalen te zien dan?
Ricochan Wrote:Hoe krijg ik de totalen te zien dan?

SUM
Als ik daaronder iets wil wijzigen heb ik een password nodig omdat die cell protected is?


edit ik heb niet zo'n onbeveiligde sheet gekregen vandaar...
heb je er een verstuurd per mail...
Tabblad 2, geeft direct de stand aan....
En de laatste tussenstand....

VMG 72 (spek en bonen)
Ricochan 72
Kuiperinho 70
Leipe ierse flavour 68
Voyou 66
Ekslem 65
EJR 64
Deshotas 63
Mac 63 (spek en bonen)
Dre 62
Berend Botje 60
Harrie Bierdop 57
Aukinho 55
Gittermaster 55
Bocaloca 54
Bierteam 53
Treesong 47
Kuiper 47
Sjeffer 46 (spek en bonen)

Vorige keer meldde ik dat Leipe Ierse Flavour 2 x Engeland door had en dat dit dike pech was omdat dit maar voor 1 x telde (uiteraard). Echter ook Dre heeft een team 2 x door en wel te verstaan Mexico...
Ik hoop voor jou dat ze dan in ieder geval 1 x doorgaan... Wink
Gitter,

heb je mijn geld niet ontvangen :wink:
hehe, zonde Vret, helemaal als je met meerdere pouletjes meedoet, waar je wle betaald, maar andere uitslagen hebt Wink
gittermaster Wrote:En de laatste tussenstand....

VMG 72 (spek en bonen)
Ricochan 72
Kuiperinho 70
Leipe ierse flavour 68
Voyou 66
Ekslem 65
EJR 64
Deshotas 63
Mac 63 (spek en bonen)
Dre 62
Berend Botje 60
Harrie Bierdop 57
Aukinho 55
Gittermaster 55
Bocaloca 54
Bierteam 53
Treesong 47
Kuiper 47
Sjeffer 46 (spek en bonen)

Vorige keer meldde ik dat Leipe Ierse Flavour 2 x Engeland door had en dat dit dike pech was omdat dit maar voor 1 x telde (uiteraard). Echter ook Dre heeft een team 2 x door en wel te verstaan Mexico...
Ik hoop voor jou dat ze dan in ieder geval 1 x doorgaan... Wink

Gitter, ik krijg een hele andere tussenstand, ik heb geen onbeveiligde sheet dus daarom reken ik het 'zelf' uit. Volgens mijn berekeningen heb ik bijvoorbeeld zelf 69 punten, net als VMG en Rico..
ai... foutje. Ik heb paraguay - trinidad als 2-1 ingevoerd (niet omdat ik dat toevallig had OSmile . Ga t meteen herstellen.
Thx Voyou...
VMG 69 (spek en bonen)
Ricochan 69
Voyou 69
Leipe ierse flavour 68
Ekslem 68
Kuiperinho 67
Mac 63 (spek en bonen)
Deshotas 63
EJR 61
Harrie Bierdop 60
Dre 59
Berend Botje 57
Bocaloca 57
Bierteam 56
Aukinho 55
Gittermaster 52
Treesong 47
Sjeffer 46 (spek en bonen)
Kuiper 44
Bij deze poule doe ik het niet bijster goed, bij me moeder in de kroeg daarentegen "ietsjes" beter. hehe alleen beetje jammer dat ik hem zelf organiseer, gelukkig had ik er van te voren al aan gedacht en van te voren kopies gemaakt van de formulieren.

In de kroeg doen we met ruststanden en eindstanden. Ik heb gewoon van 8 wedstrijden tot nu toe de rust en eindstand goed gehad :eeeek: ! Daarbij kwam dat ik gister engeland 1-0 en 2-1 had... valt helaas die 2-2 in de laatste minuut anders zouden ze het helemaal niet meer geloven! Meer als 20 punten voor op de nummer 2 en daar komt nog een bulk punten bij aangezien er een vrij reële kans in zit dat ik alle 16 1/8e finalisten op de goede plek heb staan :eeeek: :lol: !
BIj mij op pagina 3 staat een veel lagere stand terwijl alles ingevuld staat #-o

edit

Hij verandert het aantal niet waar de sum formule staat...
bij mij wel....
anyway, je kunt nu zelf een beetje puzzelen...
en natuurlijk de stand hier blijven volgen

edit: Je moet ook zelf wel de sum formula aanpassen na elke wedstrijd....
gittermaster Wrote:bij mij wel....
anyway, je kunt nu zelf een beetje puzzelen...
en natuurlijk de stand hier blijven volgen

edit: Je moet ook zelf wel de sum formula aanpassen na elke wedstrijd....

shit je hebt gelijk ](*,) Thx !
Ricochan Wrote:
gittermaster Wrote:bij mij wel....
anyway, je kunt nu zelf een beetje puzzelen...
en natuurlijk de stand hier blijven volgen

edit: Je moet ook zelf wel de sum formula aanpassen na elke wedstrijd....

shit je hebt gelijk ](*,) Thx !

slechts een keer en naar de rest gewoon copy/paste Wink
Laat die puntjes voor Ghana in de volgende ronde maar komen! Als enige =D>
Bovenaan is het spanning op en top.
3 man delen de eerste plaats.

VMG 77 (spek en bonen)
Voyou 77
Deshotas 77
Ricochan 75
Mac 74 (spek en bonen)
Kuiperinho 74
Leipe ierse flavour 72
Ekslem 72
EJR 71
Harrie Bierdop 71
Bocaloca 71
Bierteam 71
Dre 69
Gittermaster 66
Berend Botje 63
Sjeffer 62 (spek en bonen)
Aukinho 59
Treesong 59
Kuiper 48

Ricochan is zuur met de uitschakeling van Tsjechie, daar hij ze in de finale had gezet en hij derhalve dus aardig wat punten misloopt.
Bierteam is de enige op dit moment die slechts 1 team fout heeft in de tweede ronde en het zou zo maar kunnen dat dit na vanavond nog steeds zo is.
Dat team was niet Ghana, maar Ivoorkust, als hij geen risico spreiding had gedaan (hij heeft er 3 uit poule c door en slechts 1 uit poule A) had hij de maximale score kunnen halen.
Misschien vanavond nog een update....
\Big Grin/ Gaat goed, ik doe mee met 2 voetbalpooltjes en bij allebei strijd ik bovenin mee! Het wordt dus of 2x 'prijs' of 2x niets daar ik bij beide dezelfde voorspellingen heb ingevuld... [-o<
das niet helemaal waar, want je bent natuurlijk ook afhankelijk van de voorspellingen van anderen :razz:
gittermaster Wrote:Ricochan is zuur met de uitschakeling van Tsjechie, daar hij ze in de finale had gezet en hij derhalve dus aardig wat punten misloopt.
Bierteam is de enige op dit moment die slechts 1 team fout heeft in de tweede ronde en het zou zo maar kunnen dat dit na vanavond nog steeds zo is.
Dat team was niet Ghana, maar Ivoorkust, als hij geen risico spreiding had gedaan (hij heeft er 3 uit poule c door en slechts 1 uit poule A) had hij de maximale score kunnen halen.
Misschien vanavond nog een update....


Ik neem aan dat je Bierdop bedoeld :8:
gittermaster Wrote:das niet helemaal waar, want je bent natuurlijk ook afhankelijk van de voorspellingen van anderen :razz:

:-k Hmm, daar had ik weer niet over nagedacht...
Ach altijd gewoon van de eigen kracht uitgaan :8:
De laatste tussenstand is inclusief de geplaatste landen en het eerste nederlandse doelpunt....
Onder voorbehoud van typefoutje, morgen definitief, maar denk niet dat er een fout in zit...

VMG 150 (spek en bonen)
Mac 147 (spek en bonen)
Deshotas 147
Harrie Bierdop 146
Kuiperinho 144
Gittermaster 139
Bierteam 139
Ricochan 138
Voyou 137
Leipe ierse flavour 137
Ekslem 134
Dre 134
Bocaloca 133
EJR 131
Berend Botje 128
Treesong 124
Aukinho 122
Sjeffer 117 (spek en bonen)
Kuiper 108
in mijn voorspellingen zitten in ieder geval genoeg fouten #-o
Heb je mijn geld nog steeds niet ontvangen Gitter?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8