FTM Forum

Full Version: CT WK2006 Poule ism Gittermaster
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Gaat niet slecht zo, 15 van de 16 landen goed! Mede door de risicospreiding. Bij me moeder in de kroeg 14 van de 16 op de goede plek, en fra en zwit omgedraaid ook lekker!

Baal alleen wel een beetje dat ik bij deze poule een finale NL - Fra heb. Maar goed, als NL gewoon de finale wint van Arg compenseert dat weer :razz:
Gloryhunter ! =D>
Ricochan Wrote:Gloryhunter ! =D>

Haha, als je iets terug kijkt in dit topic zie je dat ik eerder typte dat het niet bijster goed ging :wink:
Ik zie je alleen maar glory hunten schavuit die je er bent !



Ik hoef de mijne hier niet meer te checken, ik ben (bij deze pool) kansloos geworden...

Ik heb ook gelukkig wel risico spreiding gedaan, dus ik heb nog wel ijzers ergens anders in het vuur.
gittermaster Wrote:De laatste tussenstand is inclusief de geplaatste landen en het eerste nederlandse doelpunt....
Onder voorbehoud van typefoutje, morgen definitief, maar denk niet dat er een fout in zit...

VMG 150 (spek en bonen)
Mac 147 (spek en bonen)
Deshotas 147
Harrie Bierdop 146
Kuiperinho 144
Leipe ierse flavour 142
Gittermaster 139
Bierteam 139
Ricochan 138
Voyou 137
Ekslem 134
Dre 134
Bocaloca 133
EJR 131
Berend Botje 128
Treesong 124
Aukinho 122
Sjeffer 117 (spek en bonen)
Kuiper 108

Weet je heel zeker dat dit klopt Gitter? Ik heb namelijk ook de tussenstanden berekend, en bij mij staan haast overal andere puntenaantallen! :roll:
als je gewoon excell sheet gebruikt rolt dit eruit, dus ik ga er vanuit dat het klopt.
Voyou, kan jij nog ff een check doen...
heb net een dubbel check gedaan en heb een foutje gemaakt. Heb de leipe ierse flavour 2 x 5 punten gegeven, omdat hij 2 x engeland door had.
Heb dit inmiddels aangepast.
Nu klopt ie helemaal. Als jij allemaal andere cijfers hebt, dan weet ik niet hoe je dit voor elkaar gekregen hebt....
gittermaster Wrote:heb net een dubbel check gedaan en heb een foutje gemaakt. Heb de leipe ierse flavour 2 x 5 punten gegeven, omdat hij 2 x engeland door had.
Heb dit inmiddels aangepast.
Nu klopt ie helemaal. Als jij allemaal andere cijfers hebt, dan weet ik niet hoe je dit voor elkaar gekregen hebt....

Ik heb mijn Excel-sheet naar je toegestuurd, moet je maar ff kijken wat een van ons dan verkeerd doet...
He Bierteam... Ik ben eruit Smile
Had de laatste 4 wedstrijden nog niet meegerekend...
En ik had nog steeds een foute uitslag staan van spanje tunesie...
Laatste 4 wedstrijden zijn er nu bij en all correcte uitslagen.
Bedankt voor je oplettendheid.


VMG 159 (spek en bonen)
Harrie Bierdop 157
Deshotas 156
Mac 155 (spek en bonen)
Kuiperinho 155
Bocaloca 150
Voyou 148
Ekslem 146
Leipe ierse flavour 146
Gittermaster 145
Ricochan 142
Dre 140
EJR 140
Bierteam 140
Berend Botje 134
Treesong 128
Aukinho 128
Sjeffer 128 (spek en bonen)
Kuiper 117

Zo moet ie volgens mij goed zijn.
Dit was ook de reden dat ik het sheet hier heb geplaatst, om zo fouten te voorkomen.
Deze uitslag is echter zonder kwartfinalisten....
Haha, graag gedaan... Khad eigenlijk beter m'n mond kunnen houden, 't heeft mezelf niet zoveel goed gedaan :wink:
[EB mode] Argentinië had er gister beter uit kunnen vliegen [eb mode]

Icon_twisted
Ik heb niet betaald maar ik zak toch door MARCO DE AAP VAN BASTEN!
Hoer A ik heb nederland er overal uit laten vliegen in mijn pooltjes tegen portugal hoer a hoer a .
so did i
Topscorer van Nederland zal ik in de volgende lijst meenemen.
Iedereen met robben, Persie of nistelrooij krijgt hier punten voor...
tering portugezen
Dit spel is voor mij nu ook al ten einde...
gittermaster Wrote:als je gewoon excell sheet gebruikt rolt dit eruit, dus ik ga er vanuit dat het klopt.
Voyou, kan jij nog ff een check doen...

Sorry beetje een late check maar goed Smile

Ik weet niet hoe het kan maar ik kom voor bepaalde mensen op een ander puntentotaal dan jouw laatste lijst.. Ik zal je mijn sheet wel even mailen, dan kun je zien waar de verschillen zitten. Ik heb de 8ste finalisten handmatig geteld en berekend (daarbij rekening houdend met 2x Engeland bij Leipe ierse flavour) en ik heb de topscorer van NL-vraag al meegerekend (iedereen 10 behalve Bierdop).
Oekraine (en het liefst Frankrijk ook) moet echt door wil ik nog kans maken!! In een vlaag van verstandsverbijstering voor VdV gegaan als topscorer, pff wat een misser!

Gelukkig de poule bij me moeder in de kroeg al gewonnen =D>
oke dank Voyou. Nu is de laatste dubbel check geweest en de laatste uitslag was verkeerd ingevuld. Voyou dank voor de dubbelcheck....

Nu is ie helemaal correct...
Ex kwartfinalisten....


Harrie Bierdop 160
VMG 159
Kuiperinho 158
Deshotas 156
Mac 152
Bocaloca 147
Leipe ierse flavour 146
Ekslem 146
Voyou 145
Gittermaster 145
Ricochan 142
Dre 140
EJR 140
Bierteam 140
Berend Botje 134
Treesong 131
Aukinho 128
Sjeffer 125
Kuiper 117

Nu is ie helemaal goed....
Hahaha, hoe meer correcties er volgen hoe beter ik er voor kom te staan!
hehe, ja inderdaad...
Maar nu is t echt klaar Smile
De punten voor de verst gekomen NL-bondscoach kunnen er nu toch ook bijgeteld worden toch? Mensen met Marco en Guus krijgen punten toch, dus bijna iedereen... Geloof dat de kwartfinales me wel goed hebben gedaan, nu nog hopen dat Frankrijk door gaat ten koste van Spanje!
Harry, Deshotas en Kuiperinho in een Felle strijd verwikkeld om de eerste plek! De verschillen zijn minimaal, 4 punten tussen de eerste 3 (voor de prijzen dan)! Alle 3 Ronaldo als topscorer, dat gaat het verschil dus niet maken! Kuiperinho heeft 6 kwartfinalisten goed, Deshotas 5! Dit aantal blijft ook zo. Harry heeft er tot nu toe 6 maar kan iets uitlopen als Frankrijk wint! Mocht Spanje winnen lijkt Harry met zijn 1e plaats toch kansloos op de 1e plek! NL - FRA als finale gaat veel punten kosten, zeker gezien de finales van Kuiperinho en Deshotas ( Beide BRA - ARG ).

Ekslem kan nog gevaarlijk worden met Ita als eindwinnaar!
Ik heb de nieuwe tussenstand.
Volgens mij geen fouten, maar als iemand een dubbelchej wilt doen, dan heel graag. Kan alleen bij de landen die door zijn naar kwartfianle een foutje gemaakt hebben, de rest is allemaal goed.




Kuiperinho 198
Harrie Bierdop 195
VMG 194 (spek en bonen)
Ekslem 191
Bocaloca 187
Mac 187 (spek en bonen)
deshotas 186
Leipe ierse flavour 186
Bierteam 185
Ricochan 182
Voyou 180
Gittermaster 180
EJR 175
Dre 174
Berend Botje 169
Aukinho 163
Sjeffer 160 (spek en bonen)
Kuiper 157
Treesong 156

Dit is inclusief de nederlandse topscorer. Erg lullig voor Harrie Bierdop dat hij de enige is die hier geen punten voor heeft gekregen en hierdoor 10 punten misloopt....
Zo op 't eerste gezicht klopt deze stand ook met mijn stand... Ik heb alleen al de punten van de verst gekomen NL-bondscoach erbij geteld, dat kan nu toch ook al gewoon?
gittermaster Wrote:Ik heb de nieuwe tussenstand.
Volgens mij geen fouten, maar als iemand een dubbelchej wilt doen, dan heel graag. Kan alleen bij de landen die door zijn naar kwartfianle een foutje gemaakt hebben, de rest is allemaal goed.




Kuiperinho 198
Harrie Bierdop 195
VMG 194 (spek en bonen)
Ekslem 191
Bocaloca 187
Mac 187 (spek en bonen)
deshotas 186
Leipe ierse flavour 186
Bierteam 185
Ricochan 182
Voyou 180
Gittermaster 180
EJR 175
Dre 174
Berend Botje 169
Aukinho 163
Sjeffer 160 (spek en bonen)
Kuiper 157
Treesong 156

Dit is inclusief de nederlandse topscorer. Erg lullig voor Harrie Bierdop dat hij de enige is die hier geen punten voor heeft gekregen en hierdoor 10 punten misloopt....

Als het v/d vaart was geworden was het dan lullig voor ons geweest?
:wink:
yep, maar hij mist hierdoor wel zijn eerste plek, wat t extra zuur voor hem maakt.
De eerste plek bij ons in de kroeg is iig al binnen! Niet meer in te halen, voor de halve finales :8: ! Alleen als Eng, Arg en Oek winnen én Bra kampioen wordt nadert de nummer 2 mij tot op 1 punt! De eerste 80 euries zijn al in the pocket Hakkuh !

Als Frankrijk nou gaat stunten kan het hier ook nog wel spannend worden!
Kan iemand met een onbeveiligde sheet ff een nieuwe stand maken voor de halve finales?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8