FTM Forum

Full Version: Halle / Londen (Queens)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Die nieuwe site van de ATP kwam ons niet zo goed uit, dus vandaar ietsje later maar de database is open!

succes!
Prachtige toernooien! Wat een draws 
Erg lastig......
Geweldige draw inderdaad. Iedereen zal wel gaan voor de spelers die vandaag winnen, want verder valt er niet veel van te zeggen. 
GGL, Verdasco, Coric.... het zijn nog niet de meest interessante opties hoor. Zverev en Brown uiteraard wel mustpick, maar Mayer weer niet kiesbaar. Er is nog genoeg te kiezen over.
Mooie wedstrijd tussen Federer en Kohlschreiber...2-2 derde set nu
Winst van Kohl zou de teams dan weer wel redelijk dezelfde samenstelling gaan geven. Zou jammer zijn.
Eusa_think Querrey wel of niet 
Alsnog veel dezelfde teams...jammer
Weinig moeite met deze week, weinig verschillen ook. 

Laatste keuze voor m'n 700 euro was Gulbis of Kokki. Denk dat ze beide verliezen, hopen dat die lul van een Stakhy nog wat hinder van z'n blessure heeft. 
De koploper met Cuevas. Huh. 
Ja helaas, de grote jongens Murray en Fed zijn net te duur (Fed zeker) en de andere (Raonic, Waw, Bercdych, Cilic, Nishi) niet goed genoeg voor hun prijs. Berdych nog wel serieus overwogen. Nishi en Raonic beiden overwogen maar al snel verworpen. Ook Murray kon nog wel.
Inderdaad niet zo interessant op voorhand.
Toen Querrey de set verloor maar voor PHM en Kokk gegaan.

Murray mag niet winnen, voor de rest zijn het kruimels.
Scholten en Rhubarb geen team....ze staan toch top 75.
López lijkt mij favoriet tegen Isner.
Veel betere prestaties in verleden en al een graspotje in de benen.
Heb maar weer eens gekke namen genomen. Laat het eens goed vallen. Lees : Chardy Rosol Stakkie Lopez
Alleen rosol is een kleine verrassing
Meer hoop dat Monfils er geen zin in heeft. Rosol is een drol. Wat een spanning. Ik vind het duel Buurs-Ad Wim veel leuker Smile
Hth zegt genoeg  Wink
8-0 ofzo?
Saaie CTM week, leuke week voor de tennisliefhebber met twee leuke draws!
Let op López mensen...  Sleepy
Ik zie dat mijn afwezigheid vanavond (vanaf 19.15 uur) geen hinder heeft opgelevrd. Federer heeft alsnog gewonnen, Ward heeft verloren en Dimitrov-Querrey is gestaakt.
Ah ik kon de uitslag al niet vinden. 
Zonde dat de draw net niet lekker valt want wel veel leuke potjes vandaag...
Tomic loopt meteen te kloten tegen Johnson...

Thiem Nishikori meteen een gevecht...Geen belangen bij maar leuk om te zien
Nishikori zwijnt altijd... en Tomic zal nu z'n nonchalante pet wel weer op hebben, terwijl hij eigenlijk beter was dan Nadal vorige week.
Tomic een set en een break achter al... 
WTF tomic
Mathieu, drol!
Tomic eruit is lekker trouwens, ongelooflijk vaak gekozen. 
Pages: 1 2 3 4 5 6