FTM Forum

Full Version: TMS Toronto 2016
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Zullen we maar eens een topic aanmaken?

Ik heb vooral naar de OS gekeken, en veel jongens genomen die daar niet heen gaan, en een aantal vermeden die veel aan het reizen zijn.
Wordt ook weer een bijzondere week dit, gok ik, met vooral onderin interessant.
Alles op Thiem daar. Verder Pouille en Kyrgios als jongens die in vorm zijn en niet naar de OS gaan.

Raonic is duur voor in principe max SF, en nog een lastige loting ook, maar gaat niet naar de OS en speelt thuis.
En kan zomaar Djokovic pakken en dus het toernooi winnen.

Ik gok dat Monfils nu heel veel gekozen wordt...
Raonic offeren voor kleintjes en Cilic offeren voor kleintjes. Dat waren m'n grote vraagtekens. Nu heb ik jongens als Smy Gulbis Edmund Novikov etc niet terwijl die best aardig rendabel kunnen worden. Daar moeten Raonic en Cilic nog maar aan voldoen. 
Toch voor de grote jongens gegaan ivm hoge top. 

Verder toch Monfils ipv bijv Goffin of Cilic. En geen Isner. Die verliest altijd van Berdych.
Thiem dus dé troef, mooi. Op naar de 600.
Verder een hoop kleintjes die belangrijk worden om 45 te halen. Kyrgios en Raonic door iedereen gekozen.
(25-07-2016, 10:02 AM)centre court Wrote: [ -> ]Raonic offeren voor kleintjes en Cilic offeren voor kleintjes. Dat waren m'n grote vraagtekens. Nu heb ik jongens als Smy Gulbis Edmund Novikov etc niet terwijl die best aardig rendabel kunnen worden. Daar moeten Raonic en Cilic nog maar aan voldoen. 
Toch voor de grote jongens gegaan ivm hoge top. 

Verder toch Monfils ipv bijv Goffin of Cilic. En geen Isner. Die verliest altijd van Berdych.

Maar dan ook Kyrgios. Niet beter kunnen kiezen tussen Cilic en Kyrgios en voor dat geld kleintjes kunnen kopen?

Cilic matige HC-voorbereiding gehad en gaat naar OS. Benieuwd hoe vol ie hier gaat.
Hier ook toch maar monfils, al weet je nu al bijna zeker dat hij wel geblesseerd zal opgeven. 

Zverev meer ritme dan Raonic, dus voor hem gegaan, in tegenstelling tot vele zie ik

Wawrinka genomen in plaats van Thiem. Wawie hopelijk gemotiveerd het slechte grasseizoen snel te doen vergeten.
Geen flauw idee hoe deze week gaat eindigen en wie er wel of niet OS spelen.
Maar beter dan vorig week zal het allicht gaan, dus dat is al winst Smile
Ik denk dat het een Ad week wordt
Op de eerste pagina maar 3(!) managers met Cilic. Overschat ik hem dan zoveel na zijn geweldige Wimbledon? 
Een matige hc voorbereiding lees ik dan hier. Is dat niet een paar maanden terug al?
Ik zie dat ik samen met Stille voor hem ga, dat zal wel betekenen dat Ivo het nóg een keer kan dan.
Sterker nog dan zal ie geen eens op komen dagen Cool
Ik bedoel de afgelopen weken. Verliest van Sock in de beslissende DC-pot na 2-0 voorsprong. Weer een tik na die pot tegen Federer.

Karlovic lijkt me niet te komen opdagen, maar iedereen kiest voor Kyrgios daar, en dan is Cilic erbij een beetje onzin.
Had ook wel meer 50-50 verwacht. Bij mij gaf de prijs en OS de doorslag.

En geweldige Wimbledon? Wint van paupers en geeft een gewonnen partij tegen Federer weg.
Eerder dit jaar was ie niet goed op HC en heeft hier ook nooit iets gepresteerd.
(25-07-2016, 10:04 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Thiem dus dé troef, mooi. Op naar de 600.
Verder een hoop kleintjes die belangrijk worden om 45 te halen. Kyrgios en Raonic door iedereen gekozen.

Thiem kun je op dit moment nauwelijks een troef. Weggegooid geld. Kan me geen reden indenken waarom je hem hebt gekozen.
Lekker uitgerust en gaat niet naar Rio, dus kan lekker een paar weken in Noord-Amerika vertoeven.
Tijd voor de vorm uit Acapulco.
Cilic doet het vaak slecht in Masters toernooien. Maar Wimbledon was erg indrukwekkend en laten we niet vergeten dat hij nog niet zo lang geleden héél goed was op Noord Amerikaans HC. 

En hij verloor van Sock op vrijdag, hij won zondag de cruciale pot in straight sets van Isner. Eerder een mentale opsteker dus dat DC weekend. Afgelopen week uitgerust, lekker getraind in Canada al. Komt helemaal goed.
Je hebt gelijk. Niet dé cruciale pot, maar wel een belangrijke.
Al weten we inmiddels dat winnen van Isner niet zo heel veel voorstelt.

Tuurlijk kan Cilic een heel end komen, maar vergeet niet dat ie volgende week in Rio speelt. Ik vind dat altijd maar een lastig ding. Voor sommigen betekent het niks, maar voor een chauvinistische Kroaat, voor wie het waarschijnlijk de laatste serieuze kans is op een medaille, kan ik me best voorstellen dat ie dat belangrijk vindt.
Djoko trouwens niet topfit: pic.twitter.com/NCfUZbAU7c
Daarom ben ik voor isner gegaan
Youzhny week toch Buurs?
Die ook niet fit was en de laatste 5x van Berdych verloor?
Goed plan, stille

Isner speelde vorig week niet eens zo slecht en berdych is dit jaar ook geen hoogvlieger
Ad heeft in ieder geval weer uren over zijn huiswerk gedaan dus we zullen we weer van een koude kermis thuis komen.

Hup Edmund!
Inderdaad, hup Edmund. Gratis 45 punten met kans op meer.
Maar door de helft gekozen.
Edmund, wtf.
Pfff Edmund...kan beter niet iemand kiezen wie ik ook heb Ad...Dan lopen zelfs 45 gratis punten niet
Blijkbaar al met z'n hoofd in Rio. Als dat met meer mensen zo gaat, vind ik het prima.
Lekker Diez. De veelgekozen en overschatte Edmund eruit. 

En daarbij, gratis 90 punten voor Tomic met kans op meer. En maar door de helft gekozen.
(25-07-2016, 05:30 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Inderdaad, hup Edmund. Gratis 45 punten met kans op meer.
Maar door de helft gekozen.

Mister voorbarig
M'n mojo is over, helaas.
Zo'n gewaagde uitspraak was het ook weer niet. Fucking Diez. 

Keuze Smyczek of Stepanek lijkt ook niet goed uit te pakken.
Opnieuw veel te voorbarig
Smy, Step of beide was wel een dingetje. 

Ik zie Smy-Polanksy en step-paire beide als 50-50. De winnaar van die laatste is ruim favoriet in de 2e ronde. Gekozen voor de hogere top dus. 

Gasten als novikov, Gulbis en Youzhny die nog amper favoriet zijn in hun 1e ronde zie ik niet zitten.
Klasse Edmund. Hup Smyczek
Pages: 1 2 3 4