The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Toronto 2016
#1
Zullen we maar eens een topic aanmaken?

Ik heb vooral naar de OS gekeken, en veel jongens genomen die daar niet heen gaan, en een aantal vermeden die veel aan het reizen zijn.
Wordt ook weer een bijzondere week dit, gok ik, met vooral onderin interessant.
Alles op Thiem daar. Verder Pouille en Kyrgios als jongens die in vorm zijn en niet naar de OS gaan.

Raonic is duur voor in principe max SF, en nog een lastige loting ook, maar gaat niet naar de OS en speelt thuis.
En kan zomaar Djokovic pakken en dus het toernooi winnen.

Ik gok dat Monfils nu heel veel gekozen wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Raonic offeren voor kleintjes en Cilic offeren voor kleintjes. Dat waren m'n grote vraagtekens. Nu heb ik jongens als Smy Gulbis Edmund Novikov etc niet terwijl die best aardig rendabel kunnen worden. Daar moeten Raonic en Cilic nog maar aan voldoen. 
Toch voor de grote jongens gegaan ivm hoge top. 

Verder toch Monfils ipv bijv Goffin of Cilic. En geen Isner. Die verliest altijd van Berdych.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Thiem dus dé troef, mooi. Op naar de 600.
Verder een hoop kleintjes die belangrijk worden om 45 te halen. Kyrgios en Raonic door iedereen gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
(25-07-2016, 10:02 AM)centre court Wrote: Raonic offeren voor kleintjes en Cilic offeren voor kleintjes. Dat waren m'n grote vraagtekens. Nu heb ik jongens als Smy Gulbis Edmund Novikov etc niet terwijl die best aardig rendabel kunnen worden. Daar moeten Raonic en Cilic nog maar aan voldoen. 
Toch voor de grote jongens gegaan ivm hoge top. 

Verder toch Monfils ipv bijv Goffin of Cilic. En geen Isner. Die verliest altijd van Berdych.

Maar dan ook Kyrgios. Niet beter kunnen kiezen tussen Cilic en Kyrgios en voor dat geld kleintjes kunnen kopen?

Cilic matige HC-voorbereiding gehad en gaat naar OS. Benieuwd hoe vol ie hier gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Hier ook toch maar monfils, al weet je nu al bijna zeker dat hij wel geblesseerd zal opgeven. 

Zverev meer ritme dan Raonic, dus voor hem gegaan, in tegenstelling tot vele zie ik

Wawrinka genomen in plaats van Thiem. Wawie hopelijk gemotiveerd het slechte grasseizoen snel te doen vergeten.
Kei Nishikori





Reply
#6
Geen flauw idee hoe deze week gaat eindigen en wie er wel of niet OS spelen.
Maar beter dan vorig week zal het allicht gaan, dus dat is al winst Smile
Reply
#7
Ik denk dat het een Ad week wordt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
Op de eerste pagina maar 3(!) managers met Cilic. Overschat ik hem dan zoveel na zijn geweldige Wimbledon? 
Een matige hc voorbereiding lees ik dan hier. Is dat niet een paar maanden terug al?
Ik zie dat ik samen met Stille voor hem ga, dat zal wel betekenen dat Ivo het nóg een keer kan dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Sterker nog dan zal ie geen eens op komen dagen Cool
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Ik bedoel de afgelopen weken. Verliest van Sock in de beslissende DC-pot na 2-0 voorsprong. Weer een tik na die pot tegen Federer.

Karlovic lijkt me niet te komen opdagen, maar iedereen kiest voor Kyrgios daar, en dan is Cilic erbij een beetje onzin.
Had ook wel meer 50-50 verwacht. Bij mij gaf de prijs en OS de doorslag.

En geweldige Wimbledon? Wint van paupers en geeft een gewonnen partij tegen Federer weg.
Eerder dit jaar was ie niet goed op HC en heeft hier ook nooit iets gepresteerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
(25-07-2016, 10:04 AM)Ad Wim Wrote: Thiem dus dé troef, mooi. Op naar de 600.
Verder een hoop kleintjes die belangrijk worden om 45 te halen. Kyrgios en Raonic door iedereen gekozen.

Thiem kun je op dit moment nauwelijks een troef. Weggegooid geld. Kan me geen reden indenken waarom je hem hebt gekozen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Lekker uitgerust en gaat niet naar Rio, dus kan lekker een paar weken in Noord-Amerika vertoeven.
Tijd voor de vorm uit Acapulco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Cilic doet het vaak slecht in Masters toernooien. Maar Wimbledon was erg indrukwekkend en laten we niet vergeten dat hij nog niet zo lang geleden héél goed was op Noord Amerikaans HC. 

En hij verloor van Sock op vrijdag, hij won zondag de cruciale pot in straight sets van Isner. Eerder een mentale opsteker dus dat DC weekend. Afgelopen week uitgerust, lekker getraind in Canada al. Komt helemaal goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Je hebt gelijk. Niet dé cruciale pot, maar wel een belangrijke.
Al weten we inmiddels dat winnen van Isner niet zo heel veel voorstelt.

Tuurlijk kan Cilic een heel end komen, maar vergeet niet dat ie volgende week in Rio speelt. Ik vind dat altijd maar een lastig ding. Voor sommigen betekent het niks, maar voor een chauvinistische Kroaat, voor wie het waarschijnlijk de laatste serieuze kans is op een medaille, kan ik me best voorstellen dat ie dat belangrijk vindt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Djoko trouwens niet topfit: pic.twitter.com/NCfUZbAU7c
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Daarom ben ik voor isner gegaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Youzhny week toch Buurs?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Die ook niet fit was en de laatste 5x van Berdych verloor?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Goed plan, stille

Isner speelde vorig week niet eens zo slecht en berdych is dit jaar ook geen hoogvlieger
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Ad heeft in ieder geval weer uren over zijn huiswerk gedaan dus we zullen we weer van een koude kermis thuis komen.

Hup Edmund!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
Inderdaad, hup Edmund. Gratis 45 punten met kans op meer.
Maar door de helft gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Edmund, wtf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Pfff Edmund...kan beter niet iemand kiezen wie ik ook heb Ad...Dan lopen zelfs 45 gratis punten niet
Kei Nishikori





Reply
#24
Blijkbaar al met z'n hoofd in Rio. Als dat met meer mensen zo gaat, vind ik het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Lekker Diez. De veelgekozen en overschatte Edmund eruit. 

En daarbij, gratis 90 punten voor Tomic met kans op meer. En maar door de helft gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
(25-07-2016, 05:30 PM)Ad Wim Wrote: Inderdaad, hup Edmund. Gratis 45 punten met kans op meer.
Maar door de helft gekozen.

Mister voorbarig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
M'n mojo is over, helaas.
Zo'n gewaagde uitspraak was het ook weer niet. Fucking Diez. 

Keuze Smyczek of Stepanek lijkt ook niet goed uit te pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Opnieuw veel te voorbarig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Smy, Step of beide was wel een dingetje. 

Ik zie Smy-Polanksy en step-paire beide als 50-50. De winnaar van die laatste is ruim favoriet in de 2e ronde. Gekozen voor de hogere top dus. 

Gasten als novikov, Gulbis en Youzhny die nog amper favoriet zijn in hun 1e ronde zie ik niet zitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Klasse Edmund. Hup Smyczek
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: