FTM Forum

Full Version: Stuttgart / 's Hertogenbosch
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Zie je die Kohlschreiber gaan Ad  Wink
Prima troeven Lopez en Medvedev.
Kan iemand die muziek uitzetten?
Mooi. Brown out. Hup dr Ivo.
Kan iemand Lu even vervangen?
Done!
Prima Zverev en Bedene.
Ik sluit me volledig bij AdWim aan.
Ik ook
Ook wat betreft hup Johnson?
Nee. Maar dat wint Kohl ook nid.
Deze week wordt het niks meer. Ach laat Wimbledon maar weer komen. In de poepweken gaat het vaak fout.
(14-06-2017, 03:10 PM)centre court Wrote: [ -> ]Nee. Maar dat wint Kohl ook nid.

Ik moet de boel ook niet jinxen. Dom dom dom. 
Ik gun het die johnson ook wel, strijder.
Johnson is een held ook al wint ie hier van Kohlschreiber. Ook een clash om het LTM verschil deze week te beperken Rolleyes
Klasse Kohl
Prima Kohl en Muller...weg met die laffe keuzes.
Zo. Die was close.
Kohl NID Smile
vandaag gaat een stuk soepeler dan gisteren. Goed gedaan, muller, zverev, zverev, bedene,
Haas heb zojuist de 2de set van federer gepakt. Wat zou dat een stunt zijn. Maar ik denk dat federer dat niet kan laten gebeuren.
Jezus Johnson.
Haha. Haas. Held.
Hahaa Haas!
(13-06-2017, 08:33 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik gek genoeg wel, maar heb de avonturier in me weten te temmen. Wel grappig dat ie in de subleague maar 1x gekozen is. 

Ik had overigens hetzelfde bij Kohl, en had hem er eigenlijk bij willen nemen, maar dat kwam niet lekker uit.

Wilde eigenlijk ook Sugita, maar dan hield ik 225 over dus ben voor Medvedev gegaan.

Het is weer een Ad week
pfff struff door het oog van de naald. Kom op JL maak mijn dag compleet!!!
pouille mist 3 mp op eigen service FU
omg, wat een rally op mp Big Grin
4e mp op eigen service dan!
aaaahhhh jammer.
Toch niet geheel ontevreden.

Het gravel gedeelte van dit spel ben ik als 6de geeindigd. Betekent dat dat ik constant goed scoor?
Mahut geblesseerd ofzo? so easy eraf op gras is niks voor hem
Klasse Ivo, ubertroef!
Pages: 1 2 3 4