FTM Forum

Full Version: Stuttgart / 's Hertogenbosch
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Het begint weer goed. Laat het nu dan eens niet zo eindigen als gisteren met Struff en Johnson.
Klasse Lopez En Ivo
wat mij opvalt bij tennis is dat vaak 1 persoon de eerste set wint. en dat dan soms de tweede set door iemand anders gewonnen wordt. En dat er juist dan een derde set nodig is om een beslissing te forceren. Terwijl als degene die de eerste set wint ook de tweede set wint, het gewoon kat in het bakkie is. Heel bizar allemaal.

Idea
(15-06-2017, 01:20 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]wat mij opvalt bij tennis is dat vaak 1 persoon de eerste set wint. en dat dan soms de tweede set door iemand anders gewonnen wordt. En dat er juist dan een derde set nodig is om een beslissing te forceren. Terwijl als degene die de eerste set wint ook de tweede set wint, het gewoon kat in het bakkie is. Heel bizar allemaal.

Idea

hoe zet je dat nou in een formule?
[Image: tumblr_inline_ml1uhoZyuB1qz4rgp.jpg]
Ik heb een poging gedaan, zie hierboven  ;-)
Vaak wint 1 persoon de eerste set, maar heel soms dus ook de ander dan is het gelijk een heel ander verhaal....
Medvedev prima. Goede dag zo, Gojo voor de kers op de taart.
Hup Pospisil! Dat zou eindelijk een meevaller zijn....
(15-06-2017, 02:13 PM)rikbetert Wrote: [ -> ][Image: tumblr_inline_ml1uhoZyuB1qz4rgp.jpg]
Ik heb een poging gedaan, zie hierboven  ;-)
Vaak wint 1 persoon de eerste set, maar heel soms dus ook de ander dan is het gelijk een heel ander verhaal....


Wat moet een leek hiermee
Dag domitrov
Zouden er managers met Dimitrov én Federer zijn?
Haas geeft de dubbel vanwege rugklachten 

Het zal ook eens niet
Pff dimi dimi dimi
Dat van haas is dus gunstig voor zverev m. ☺
(15-06-2017, 05:50 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Zouden er managers met Dimitrov én Federer zijn?

Royal Leon :-)
Laffe Bedene tuurlijk....
Come on Gilles!, blijf vechten!
Hop! Nu Lopez graag
De zaakjes gaan weer voorspoedig.
Prima Lopez.
Nu Medvedev graag.
Karlo kan ik mee leven, zolang Kohl maar exit gaat.
Prima uitslagen. Hup Kohl.
Ivo je zal hem naar niet hebben
Kohl exit +1
Ivo prima gedaan!
Hup zverev!!!!
En niet te vergeten hup zverev 2 tegen de aangeschoten Haas
Gvd die pouille had er al uit moeten liggen tegen strufff.
Prima. Kan niks meer verliezen en op een hoop nog winnen.
Alleen jammer van pospisil. Rest super. Morgen is zverev - Lopez de sleutel partij.
Goed zo Mischa! Nog 1 set!!!!
Lekker feli
(17-06-2017, 03:01 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Goed zo Mischa! Nog 1 set!!!!

Daar zit je dan, met je Zverevs.
Gras gaat nog niet zo goed he?
Pages: 1 2 3 4