FTM Forum

Full Version: Cincinnati TMS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
buurs Wrote:2 BP Lee :letitallout:

Come on Korean Hero..... :razz:
En toch de game voor Clement :razz: =D>
Weer BP Grosjean =D>
come on lee en grosjean. Icon_twisted
grosjean mist 2 bps om de dubbele break ongedaan te maken en tursu pakt de set. :letitallout:
Clement van 30-0 naar break tegen...niet te geloven :letitallout:
Lee!! Icon_twisted

Nu houden koreaanse vriend.

Door gicquel kan ook een streep. =D>
En weer regen...ik ga op bed Icon_evil
Clement krijgt 3 kansen om terug te breaken :letitallout:
En dan de set voor leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee #-o
je ging toch slapen?
Bocaloca Wrote:je ging toch slapen?

dit is een droom...
En weer 2 BP verprutst door Clement...
En dan eindelijk de break 2*-0
blijkbaar heeft Lee toch met 6-4 6-4 gewonnen. Ik heb er vrede mee. Icon_twisted
Wat een rust op het forum.... :roll:
buurs Wrote:Wat een rust op het forum.... :roll:


Vakantietijd? :8:
Mr. T Wrote:
buurs Wrote:Wat een rust op het forum.... :roll:


Vakantietijd? :8:

Ad is op vakantie :wink:
En ze beginnen pas eind van de middag met spelen, anders hadden we alvast wat helden kunnen aanmoedigen.
Over een kwartier gaan we los met enkele zeer belangrijke partijen! come on malisse en verdasco! Icon_twisted
Direct 2 belangrijke potten.
Malisse en Haas moeten voor mij winnen, maar ik zal niet de enige zijn met deze 2 :8:
ik ben één van de weinige zonder haas, dus ik ondersteun haggeman in deze.
centre court Wrote:ik ben één van de weinige zonder haas, dus ik ondersteun haggeman in deze.

Nu je het over Haggie hebt, waar blijft die sheet :8:
centre court Wrote:ik ben één van de weinige zonder haas, dus ik ondersteun haggeman in deze.

Als Haas tegen Verdasco goed doorkomt, zal hij sowieso 15 punten halen en Nadal heeft nog nooit een partij gewonnen in Cincinnatti, dus wie weet :razz:
buurs Wrote:
centre court Wrote:ik ben één van de weinige zonder haas, dus ik ondersteun haggeman in deze.

Als Haas tegen Verdasco goed doorkomt, zal hij sowieso 15 punten halen en Nadal heeft nog nooit een partij gewonnen in Cincinnetti, dus wie weet :razz:

daarom is mijn hoop ook gevestigd op verdasco meteen! toch een goede speler op HC. vamos nando! Icon_twisted
buurs Wrote:
centre court Wrote:ik ben één van de weinige zonder haas, dus ik ondersteun haggeman in deze.

Nu je het over Haggie hebt, waar blijft die sheet :8:

heb 'm al een paar keer gevraagd, sheet is altijd handig om te kijken wie er moet winnen als je beide spelers niet hebt en om te vergelijken met de rest van 't forum. hoop dat ie nog komt voor we naar 't voetbal gaan.
centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:ik ben één van de weinige zonder haas, dus ik ondersteun haggeman in deze.

Als Haas tegen Verdasco goed doorkomt, zal hij sowieso 15 punten halen en Nadal heeft nog nooit een partij gewonnen in Cincinnetti, dus wie weet :razz:

daarom is mijn hoop ook gevestigd op verdasco meteen! toch een goede speler op HC. vamos nando! Icon_twisted

Het zal zeker niet makkelijk worden...en ik ben pas over 1,5 uur thuis en kan vanaf 17 uur niet op het internet. :letitallout:
ik kan tot 17.30 de scores volgen, dan staat 't waarschijnlijk overal 2-2 ofzo. :roll:

daarna pas weer vanaf 10 uur ong. denk ik.
centre court Wrote:ik kan tot 17.30 de scores volgen, dan staat 't waarschijnlijk overal 2-2 ofzo. :roll:

daarna pas weer vanaf 10 uur ong. denk ik.

das nog erger... :8:

Ach, misschien gaat het wel weer regenen :8:
we zijn los met 4 partijen. nog geen breaks, henman heeft wel de eerste bps. hij mag wel winnen van murray.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12