FTM Forum

Full Version: Cincinnati TMS
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Youznhy gaat serveren voor de 2e set [-o<
Murray wordt teruggebroken :8:
5-5
Youzhny wordt ook teruggebroken :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Federer wordt voor de 4e gebroken in de 1e set :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Murray 6*-5
MP gimelstob
Gimelstob mist 4e Mp Icon_evil
Murray wint 1e set met 7-5 :eeeek:

Gimel mist 6 MP :eeeek:

Youzhny - LJub 2e set TB

Djokovic leidt met 3-0 :letitallout:

Wat een drama :cry:
Ljub wint met 6-4 7-6 :|
Fedex wordt voor de 5e maal gebroken :|
9e Mp voor Gimelstob :roll:
buurs Wrote:9e Mp voor Gimelstob :roll:

1e Mp Soderling en direct raak...
Wat een kutdag.
Serra komt terug van 1-4 naar 4-4 =D>

Nu komen ook Sanguinetti en Gonzo de baan op.
Forza Murray!!! 5-4 2e set en mag serveren voor de wedstrijd! Beloon mijn vertrouwen in je k*t brit Smile
murray gaat serveren voor de partij :eeeek:
30-0 nog 2 punten!!!
en 3 matchpoints!!!! =D>
Hij doet het , hij doet het, hij doet het! =D>
dag roger. ik vind het leuk voor het toernooi. knap van murray. eerst zijn idool henman met moeite en dan natuurlijk de veel betere federer. buurs baalt van een goede ivan. nu moet nalbi nog even winnen en dan heb ik een bovengemiddelide dag. helaas ziet het er voor sanquinetti niet goed uit.
kooltje Wrote:dag roger. ik vind het leuk voor het toernooi. knap van murray. eerst zijn idool henman met moeite en dan natuurlijk de veel betere federer. buurs baalt van een goede ivan. nu moet nalbi nog even winnen en dan heb ik een bovengemiddelide dag. helaas ziet het er voor sanquinetti niet goed uit.

Ik had voor het toernooi 2 euro gezet op Nalbandian op een quote van 45 euro.

Vanaf nu ben ik ook voor Nalbi :8:
dat is inderdaad een hele mooie quote. het kan zomaar met hem. ben een van de weinige met tm. maar moet wel want moet veel, heel veel, inhalen.
Ik had 10 euro op Murray winnend van Federer op een quote van 11 Smile
cruijff Wrote:Ik had 10 euro op Murray winnend van Federer op een quote van 11 Smile

=D>
verlies djoko is kut..zeker na een goed begin..tegenvallend na winst op nieminen
ik kom terug en wat een wedstrijden zijn er afgelopen!!

Federer verliest :eeeek:
Gimbelstob mist 9 mp en verliest 3e set TB :letitallout:
Serra wint van Djoko :lol:
Sangui verliest heel makkelijk Icon_evil
Gonzalez wint :lol:

Almagro staat voor tegen Ferrer met 6-4 3-1 =D>
Nalbi staat achter tegen wawrinka; 4-6 2-4 :lol:
vind 't lullig voor buurs maar ook nalbi gaat vroeg sneuvelen. wawje staat voor met 6-4 5-2. come on waw!

hopelijk wint almagro ook nog even, kan ik nog wel redelijk tevreden zijn al heb ik nog maar heel weinig spelers over.

verlies van federer is best kut. murray is ten 1e vaker gekozen en tursu/roddick kunnen nu evt. heel ver komen. Icon_evil
mp almagro
almagro mist al 3 mps. zal toch niet dezelfde kant op gaan als gimelstob?! :roll:
gewoon 5-5. acasuso weet wat er gebeurd als je ferrer niet de definitieve nekslag toedient. maar wat is 't oneerlijk. almagro krijgt 13 bps, ferrer maar 3. almagro maakt 42 punten op de service van ferrer, andersom maar 15.

almagro moet deze set gewoon winnen, anders is 't heel onverdiend.
centre court Wrote:gewoon 5-5. acasuso weet wat er gebeurd als je ferrer niet de definitieve nekslag toedient. maar wat is 't oneerlijk. almagro krijgt 13 bps, ferrer maar 3. almagro maakt 42 punten op de service van ferrer, andersom maar 15.

almagro moet deze set gewoon winnen, anders is 't heel onverdiend.

Je moet niet zoveel uitspraken van Ad gaan overnemen hoor...

Vamos David!!
robredo wint met 2x 6-4 van mirnyi, hij mag eraf tegen Serra.

almagro in de TB tegen Ferrer. hij staat een minibreak achter. wat een vechtjas is die Ferrer toch. Icon_evil
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12