FTM Forum

Full Version: Indian Wells [TMS]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ik zag dat volgende week in Miami nagenoeg dezelfde toppers zullen uitkomen.
Ik weet nu al: Geen Zverev, Dimitrov, Cilic en Djokovic. Dus veel goedkope spelers....

Als Coric dit toernooi eens zou winnen. Dan doen we goede zaken CC. Maar ja die kans is heeeeel erg klein.
Vanavond moet eerst Potro nog door. Dat zou heel mooi zijn. volgens mij valt het met die blessure wel mee. Anders moet hij gewoon wat pilletjes nemen en zich erdoor vechten.
Op 80% wint ie van Kohl. En 80% is ie wel.
Hup Sam.
Tuurlijk joh. Querrey constant easy service games maar als ie voor de set serveert...

Past wel weer in het rijtje.
keurig must pick milos!

geen gekkigheid meer.
die 1e game sloeg nergens op.
Lol, van 5-3 naar 5-7.
(16-03-2018, 09:55 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Lol, van 5-3 naar 5-7.

Waanzin, gezien de servicegames van Kwerrie
Wtf querrey
raonic begint opnieuw zwak
3e set

kwerrie de favoriet
Zoals voor de wedstrijd ook al.
Graag gewoon afmaken.
Klasse Sam op naar de finale
Hup sam.  Heb verder geen belangen in deze pot, behalve dat het gunstiger is voor de concurrentie positie dat sam wint.
(16-03-2018, 10:23 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Klasse Sam op naar de finale

Dat is een beetje veel van het goede. De finale plaats is voor jm.
(16-03-2018, 10:23 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Klasse Sam op naar de finale

Hierdoor ging ik er vanuit dat ie al 3-0 voor stond in de 3e.
raonic nu iets beter
Jezus Sam wat laat je het liggen na set 2...niveauverschil echt ongekend. 

Gelukkig Raonic ook. Die moet sowieso van Kohl winnen en anders toch wel van een vermoeide Potro
close game die laatste

dat moet tegen del potro beter
Ook nog even 3 bps missen. Wat een grap weer, die buurs.
Raonic won echt nog niks dit jaar.
Kohl zal nu ook wel winnen. Nog een wonder dat ie Coric niet heeft.
Eerst mist Potro 2 bps en wordt dan gebroken. Ik ga maar slapen, wat een treurnis.

In Miami gewoon maar wat aanklikken. Nadenken en beredeneren heeft geen enkele zin. Raonic, Kohl en Coric in de SF, idioter wordt het niet.
kohl in topvorm

5*-3

nu ook afmaken
(16-03-2018, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ook nog even 3 bps missen. Wat een grap weer, die buurs.
Raonic won echt nog niks dit jaar.

Dat heb je met tennissers die dit niveau hebben. Die kunnen er ineens weer staan.
Inderdaad, Ad onderschat Raonic altijd al als hij fit is
del potro pielt zich er weer doorheen.... zo jammer dit
Keurig potro! Op naar de finale.
(17-03-2018, 12:24 AM)andre Wrote: [ -> ]
(16-03-2018, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ook nog even 3 bps missen. Wat een grap weer, die buurs.
Raonic won echt nog niks dit jaar.

Dat heb je met tennissers die dit niveau hebben. Die kunnen er ineens weer staan.

Wat een algemeenheid zeg. Djokovic is toch ook een tennisser van dit niveau?
Een superweek.  In de bovenste helft had ik geen betere keuzes kunnen maken. Onder kon wel beter maar al met al zeer tevreden. Volgende week een herkansing met nagenoeg dezelfde spelers.
Nou Roger, maak maar onderschrift maar werkelijkheid!
(17-03-2018, 09:47 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(17-03-2018, 12:24 AM)andre Wrote: [ -> ]
(16-03-2018, 11:00 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ook nog even 3 bps missen. Wat een grap weer, die buurs.
Raonic won echt nog niks dit jaar.

Dat heb je met tennissers die dit niveau hebben. Die kunnen er ineens weer staan.

Wat een algemeenheid zeg. Djokovic is toch ook een tennisser van dit niveau?

Zo simpel is het soms inderdaad.
Djokovic is een tennisser van zelfs hoger niveau. Die kan er inderdaad ook zomaar ineens staan. Als je hem in Miami niet hebt en hij blijkt ineens te winnen, is het niet sterk om te komen met het argument dat hij dit jaar nog niets gepresteerd heeft. Al kan hij net zo makkelijk in zijn eerste ronde verliezen of voor die tijd afhaken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10