FTM Forum

Full Version: Indian Wells [TMS]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
(17-03-2018, 06:16 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Nou Roger, maak maar onderschrift maar werkelijkheid!

Voor mij zou het gunstiger zijn als Coric zou winnen. MAar roger is ook niet erg.
backhand van federer weer bedroevend slecht

set en break achter...
CORIIIIIIIIIICCCCCCCCC

Dit wordt heel leuk zo. Vergeet je onderschrift maar Haggie.
Wat gebeurt hier?
Iemand aan het kijken?
(17-03-2018, 08:59 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Wat gebeurt hier?
Iemand aan het kijken?

ik zou niet weten waar ik dit kan kijken... Maar mijn 2de supertroef gaat hier iets groots doen.
En dan ook nog even 0-40 missen voor de comeback. Ik ga er maar niks meer over zeggen.
federer speelt veel te verdedigend en slap

hij speelt weer als een oude man
zelfs de slice van federer is belabberd vandaag...

coric laat het hier liggen
eitje voor del potro morgen... haalt nu 1000 pnt ipv 90... Idontgetit
Set en break voor verprutst dus. Dit zijn de wedstrijden waar je ftm kan winnen. Scheelt 1000 punten op bijna iedereen. Mag nog even niet zo zijn.
federer speelt sinds lange tijd een paar goede punten.
(17-03-2018, 09:45 PM)centre court Wrote: [ -> ]Set en break voor verprutst dus. Dit zijn de wedstrijden waar je ftm kan winnen. Scheelt 1000 punten op bijna iedereen. Mag nog even niet zo zijn.

hoe kom je bij 1000 punten?
en federer choket Idontgetit
(17-03-2018, 10:06 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(17-03-2018, 09:45 PM)centre court Wrote: [ -> ]Set en break voor verprutst dus. Dit zijn de wedstrijden waar je ftm kan winnen. Scheelt 1000 punten op bijna iedereen. Mag nog even niet zo zijn.

hoe kom je bij 1000 punten?

Federer 1000 i.p.v. 360
Coric 360 i.p.v. (minimaal) 600

Tel uit je winst.
(17-03-2018, 10:12 PM)buurs Wrote: [ -> ]en federer choket Idontgetit

Gast lul toch niet zo slap. 

Wat een kansen voor coric om op 5-3 te komen. Maar hij geeft het helemaal weg.
Jammer CC, we zouden zeer goede zaken hebben gedaan.
(17-03-2018, 10:12 PM)buurs Wrote: [ -> ]en federer choket Idontgetit

coric doet er nog een schepje bovenop

moet morgen 4x beter
Zo onverdiend, zo zo onterecht.
(17-03-2018, 10:30 PM)centre court Wrote: [ -> ]Zo onverdiend, zo zo onterecht.

eens

federer speelde belabberd slecht
laatste games van set 2 en 3 gaf coric het weg door te choken
Het zal misschien aan mij liggen, bij voetbal kan je m.i. onterecht winnen/verliezen door bv een Lucky goal, bij tennis is dat m.i. niet zo. Je speelt een hele wedstrijd waarbij je tot het einde scherp moet blijven en ook tegen de spanning moet kunnen. Coric kon dat blijkbaar niet volhouden en heeft Federer dus terecht gewonnen. Dat Federer z'n niveau niet haalt is een heel ander verhaal...
Ach ik had Coric op 45 punten ingeschat. Hij haalt er 360. Geen reden tot klagen.

Van tevoren was Federer - Potro de beoogde finale. Ik was er ook vanuit gegaan en dat pakt(e) deze keer goed uit. Over 2 uurtjes weten we of Potro deze verwachting ook waar kan maken, maar dat lijkt er wel op.
Pfff, wat is delpo geblesseerd zeg
(17-03-2018, 08:57 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]CORIIIIIIIIIICCCCCCCCC

Dit wordt heel leuk zo. Vergeet je onderschrift maar Haggie.

Flower
(17-03-2018, 11:48 PM)Haggie Wrote: [ -> ]
(17-03-2018, 08:57 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]CORIIIIIIIIIICCCCCCCCC

Dit wordt heel leuk zo. Vergeet je onderschrift maar Haggie.

Flower
gefeliciteerd Hag.
17 overwinningen op rij nu voor goat, nog nooit zo goed aan een jaar beginnen. Weer een record, bizar
Toch grappig dat het weer zo'n idioot toernooi is, maar dat de twee topfavorieten wel gewoon de finale halen. Sowieso zijn er wat managers die een tikkie krijgen door de winnaar niet te hebben.

Maar Miami wordt echt een crapshoot.
Mooi toernooi. Goed gemanaged en ook geluk gehad met Coric, die zomaar uit mijn software kwam rollen. Hij had ook een aantal andere 45 punters kunnen kiezen. Cuevas mooi voorspeld, dat noem ik dan geen geluk. En Zverev was pech of dom.
Federer wordt weg gespeeld, zoals verwacht

Die Mayer...  Doh
Delpo mist Mp en die ouwe trekt de Tb er weer uit. 
Ik zat goed maar wordt tot 2x toe niet beloond.
2-1 3e set. Potro 13 punten meer gemaakt.  Doh
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10