FTM Forum

Full Version: FTM 2019
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ik heb me even kwaad gemaakt en heb een scenario editor gemaakt. Op blad 1 kun je in kolom F t/m L een '1' invullen voor iedere winnaar. In ieder vakje komt dus slechts 1  1.


In kolom P komen dan de behaalde punten.

Let op , deze tabel mag je niet sorteren, want dan klopt er geen reet meer van. Voor sorteren eerst kopieren naar waarden en dan pas sorteren.

@your service  ;-)
(14-01-2019, 09:36 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Wat stel jezelf voor Kraai?


Nu nog een team insturen en meedoen voor de prijzen lijkt me niet eerlijk tov de rest dus dan maar voor spek en bonen meedoen? Of jij moet nog een ander voorstel hebben?
(14-01-2019, 09:36 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Wat stel jezelf voor Kraai?

Hmmm dat is wel dubieus want er zijn al een aantal wedstrijden gespeeld....

Wat als hij een krapper budget tot zijn beschikking krijgt?
Op dit moment zou 15% van het resterende budget, dus de spelers nog in het spel, 18807 zijn.
Is dat iets, dat hij hiermee moet werken?

Dan heeft hij 3295 minder te besteden. Is dat wat?
(14-01-2019, 10:36 PM)Kraai Wrote: [ -> ]
(14-01-2019, 09:36 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Wat stel jezelf voor Kraai?


Nu nog een team insturen en meedoen voor de prijzen lijkt me niet eerlijk tov de rest dus dan maar voor spek en bonen meedoen? Of jij moet nog een ander voorstel hebben?

Ik heb even contact gehad met twee andere deelnemers. Een percentage van de laagste punten deze AO? Wij dachten aan 85%
zou grappig zijn als Nick Kyrgios en Gilles Simon een dubbel zouden vormen:
Nick en Simon....

Was net met die spreadsheet bezig en kwam toen deze namen tegen..... Big Grin
Bedankt voor het meedenken maar dan doe ik toch liever gewoon voor spek en bonen mee.
Bij 85% van de laagste score acht ik mezelf vrijwel kansloos om die achterstand nog in te halen gezien ook de 'toppers' die zich al hebben ingeschreven  Smile
Ik zal zsm een team mailen naar je. Ditzelfde geldt ook voor mijn maat RonnieV die dan ook voor spek en bonen zal meedoen.
Ik vind het wel leuk als er 2 extra meedoen om de prijzen. Ik  ben het met Kraai eens dat 85% een heel groot verschil kan betekenen.

Wat mij betreft doen ze gewoon mee op voorwaarde dat ze Rublev en Norrie (die hebben meerdere deelnemers) in hun  team zetten, maar dat is mijn mening.
Ik vind het lastig, hiervoor organiseer ik het in ieder geval niet haha.

Zijn gewoon te laat en kunnen nooit boven een team eindigen wat op tijd was. 
Team voor deze speeldag inleveren lukt ook al niet meer.
Als ze team niet voor 1 uur vannacht hebben gestuurd dan is het voor spek en bonen inderdaad. Ik had eigenlijk verwacht dat ze de teams gelijk gingen maken.
Wat zag iedereen precies in Kokkinakis?
En weer een kleintje weg, gaat lekker zo.
(15-01-2019, 08:34 AM)centre court Wrote: [ -> ]Wat zag iedereen precies in Kokkinakis?

Lekker makkelijk. Was gewoon dik favoriet en onwijs goed bezig. Easy 45 punten en stond ook voor toen ie geblesseerd raakte.
Pfff kokki
Kleintjes loont totaal niet, mijn grote team dus nutteloos
(15-01-2019, 12:50 AM)Jornstars Wrote: [ -> ]Als ze team niet voor 1 uur vannacht hebben gestuurd dan is het voor spek en bonen inderdaad. Ik had eigenlijk verwacht dat ze de teams gelijk gingen maken.

Maar ook bij spek en bonen gaat het 1e team niet meer tellen.
Exact Buurs
Ik wil er 90% van maken, eenmalig, gezien de situatie en thats it.
En wat dat als ze voor vannacht een team maken voor de helft van het budget?
De helft is immers al uitgeschakeld. Dan voor 11051. Dan kunnen ze nooit meer halen dan de huidige teams, maar wel een eigen draai eraan geven.
Het blijft oneerlijk.
Kooltje (betaald)
Mitch (betaald)
Buurs (betaald)
Rikbeter (betaald)
Adwim (betaald)
Atlanta (betaald)
stille (betaald)
Jornstars (betaald)
Cc (betaald)
DonFlexie (betaald)
GAE (betaald)
Als ze nu nog geen team hebben gemaakt is het pech hoor.... Hard maar zo denk ik erover. Inmiddels liggen er 64 van de 128 uit.
Dan dus maar een percentage idd
Percentage is de enige oplossing
Ik begrijp dat ons spek en bonen team niet meer wordt geaccepteerd voor de AO...jammer maar oke.
Dan laten we de AO voor wat het is en doen we vanaf volg toernooi voor spek en bonen mee.
Hierbij de stand na dag 2 (Thiem - Paire niet van belang voor FTM)

Mitch en CC nog het gehele team compleet. Zelf al 6 man kwijt na ronde 1.
Sta alweer laatste
Als ik de tussenstand vergelijk met mijn calculator klopt de waarde van donflexie niet.
Volgens mij moet die zijn : 9*45 + 5*10 = 455 en niet 490.

Verder klopt alles.
En Sock en Kubler moeten als WCs nog een nulpunter krijgen volgens mij.
(15-01-2019, 01:12 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Ik begrijp dat ons spek en bonen team niet meer wordt geaccepteerd voor de AO...jammer maar oke.
Dan laten we de AO voor wat het is en doen we vanaf volg toernooi voor spek en bonen mee.

Doe toch gewoon mee voor 90%
Het seizoen is nog lang

En wat is 20 euro voor een jaarspel, waarbij de kans 30% is dat je iets wint
Die Thiem...
Ja ik zie het.
Gunstig voor mijn LTM team. Mocht hij hier toch winnend uitkomen, lijkt het me toch wel vermoeiend zo een lange partij midden in de nacht.
Ik heb hem daar niet, heb Zverev en Anderson.
Ook in Zweeler nergens Thiem
Helaas wint ie hem alsnog
gebruikt iemand de scenario calculator spreadsheet?
Daarmee kun je gelijk uitslagen invoeren en heb je direct inzicht in de actuele tussenstand.
Je kan je ook aan een toekomst voorspelling wagen.

Morgen weer een boeiende nacht.

Ik vind het raar dat ik de enige met Cilic ben. Verliezend finalist van vorig jaar. In een kwart met een stokoude goat.
Ongekend wat een spel altijd. Nu Anderson er alweer af. 90% wordt niet veel op deze manier
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8