FTM Forum

Full Version: FTM 2019
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Lekker rba. Hup FedEx.
(17-01-2019, 03:57 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]De stand klopt als een bus!
Ik houd hem zelf ook bij op therapeutische basis.

Moeten de WC's nog op 0 worden gezet?
Dat kun je zelf in die spreadsheet doen, door bij die personen de formule aan te passen.

(17-01-2019, 04:05 PM)Stille Wrote: [ -> ]Is het niet handig om de teams + standen in de eerste twee threads te zetten?

Is het wellicht een optie om iets van een google doc file aan te maken, zodat de standen en teams makkelijk te bereiken zijn en als er meer mensen kunnen updaten voor de beleving ook meer tussenstanden?

Ik weet niet exact hoe de scores nu worden bijgehouden, maar wellicht kan het online?

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing gewoon even een opzetje gemaakt op basis van de huidige score excel sheet.
Ik zal er eens naar kijken. Doe ik even doordeweeks ivm tijd
Roger wordt met de game minder momenteel

Zou wat zijn heb ik al die outsiders behalve tsitsi
Ja, oogt vermoeid en traag. Is ook al 3.5 uur bezig met zijn 37 jaar.
Dit wordt hem niet meer, ben ik bang.
Prachtige pot, verdiende winnaar. 
Deze jongen komt er wel, zo compleet.

Toch altijd pijnlijk om Roger te zien verliezen op een groot toernooi, kom dat het altijd zijn laatste jaar kan zijn.
Tsisipas mentaal beest. Nu wel eraf tegen Rba. Maar dat is logisch na zo’n upset.
WoW tsitsi...nieuwe stap in carrière 

Prachtige zege ook nog eens goed voor ftm
Maar wat Ad zegt...ik zie Roger niet graag verliezen
Jornstars lekker team hoor. Maar geen djoko.
Die Zverev krijgt even een pak rammel zeg

Kregen Roger, Rafa en Djoko ook weleens zo een draai om hun oren op die leeftijd?
Allemaal uitslagen tegen de odds in vandaag. Ben benieuwd of Djokovic ook gaat sneuvelen.
Nou Medvedev...Maak me gek

Nishikori doet het ook maar dan in tegengestelde richting zeg maar
derde keer al dat Nishikori ontsnapt. Behoorlijk frustrerend als je hem zelf niet hebt.
Helaas geen stunt van Medvedev en tegen Nishikori krijgt Djokovic een makkie vrees ik. 

Is er al een definitieve beslissing genomen over de deadlines? Volgende week maandag 11 uur?
(21-01-2019, 02:44 PM)GAE Wrote: [ -> ]derde keer al dat Nishikori ontsnapt. Behoorlijk frustrerend als je hem zelf niet hebt.

Vrijwel niemand heeft hem toch?
Carreno werd ook flink genaaid op 8-5 in de laatste TB.
(21-01-2019, 05:00 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(21-01-2019, 02:44 PM)GAE Wrote: [ -> ]derde keer al dat Nishikori ontsnapt. Behoorlijk frustrerend als je hem zelf niet hebt.

Vrijwel niemand heeft hem toch?
Carreno werd ook flink genaaid op 8-5 in de laatste TB.

Nou ja, in 5 van de 12 teams aanwezig.

Ja, helemaal van slag daarna en geen punt meer gemaakt.
Ik vond wel terecht dat het punt naar Nishikori ging. Het was een late call en Carreno stond aan de andere kant van de baan. Hij had de bal van Nishikori nooit kunnen halen. In mijn ogen een juiste beslissing van de scheidsrechter.
Maar de call kwam wel voor of tegelijk dat Nishikori sloeg. Dan is het punt klaar en maakt het niet uit wat er daarna gebeurt. Anders had Carreno ook niet mogen challengen bijv.

Hoe terecht het ook lijkt dat Nishikori het punt kreeg, het was wel een fout van de scheids.
Tussenstand weer bijgewerkt. In de eerste post terug te vinden. 

Beslissing genomen wat betreft het prijzengeld:
1e Algemeen Klassement  €             99,00 
2e Algemeen Klassement  €             55,00 
3e Algemeen Klassement  €             33,00 
1e Medailleklassement      €             33,00 

Deadlines zijn ook te vinden in een tabblad, zonder grote bezwaren houden we die aan. 

Jornstars met Raonic schat ik nu op goud in
(21-01-2019, 08:32 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Deadlines zijn ook te vinden in een tabblad, zonder grote bezwaren houden we die aan. 

Aangezien de meesten op de maandagochtend werken, een idee de deadlines van maandag 11 uur te verplaatsen naar zondagavond?

Van mijn part alle toernooien, daar waar mogelijk, de deadline op zondagavond 22 uur?
Misschien aparte draad voor deadlines?
Waarom Dubai anders?

Ik opteer voor alles op zondagavond 22u muv een paar TMS en RG.
Dubai anders omdat ze daar al zijn begonnen op maandagochtend. Vandaar die al op zondagavond gezet. 
Alles zondag 23:59 vind ik ook prima, maar ik dacht voor de mensen die een druk weekend hebben ook nog zoveel mogelijk maandagochtend erbij.
(21-01-2019, 09:01 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Dubai anders omdat ze daar al zijn begonnen op maandagochtend. Vandaar die al op zondagavond gezet. 
Alles zondag 23:59 vind ik ook prima, maar ik dacht voor de mensen die een druk weekend hebben ook nog zoveel mogelijk maandagochtend erbij.

23:59 vind ik te laat.

22 uur is toch mooi?
Opteer voor zondag 22 uur. Maandagochtend heb ik absoluut geen tijd.
Ik ook liever 22 dan 24u. Je hebt in een druk weekend toch altijd een uurtje?
Of maandag 8u, maar liever zondag 22u.
nadeel van maandag 8u is dat je nog een keer moet kijken of er afzeggingen zijn
Ok lijkt mij duidelijk. Zondag 22:00
Zondag 22 uur prima

En dat voorstel ergens hierboven om een document te maken waar iedereen in kan werken om bijv scores bij te houden voel ik ook wel wat voor.
22 uur is prima. Ben wel zondag de hele dag weg. Wanneer zijn de invulbare spreadsheets klaar schat je?
(22-01-2019, 10:20 AM)rikbetert Wrote: [ -> ]22 uur is prima. Ben wel zondag de hele dag weg. Wanneer zijn de invulbare spreadsheets klaar schat je?

Vrijdagmiddag indien lotingen bekend zijn, anders zaterdagmiddag
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8