The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006 (/showthread.php?tid=510)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


- Aukinho - 19-06-2006

zondag zou je er in ieder geval wel als enige man staan. zou robbie trouwens zelf wel op willen treden als engeland speelt Icon_question


- Dugarry - 20-06-2006

Die spelen toch om 18:00 al?


- Aukinho - 20-06-2006

hmm ja dat klopt, zal wel zijn omdat robbie anders niet kan kijken :wink:


- Keyzer - 09-07-2006

Gisteren naar Justin Timberlake geweest... Wat een goede show! Maar dat kwam vooral door zijn retestrakke band. Maar liefst elf man (allemaal Afro-Amerikanen) zorgden ervoor dat Paradiso swingde als een gek... En Timberlake is ook een zeer goed performer...


- Winstonicus - 15-07-2006

zo zit alweer een week in berlijn en daar voor 1 1/2 week barcelona achter de rug, ben een mode tourtje aan het doen met G-Star op de mode beurs Bread & Butter. Vandaag lekker vrij ga zo maar even flink uit m'n dak op de Loveparde. Zijn er nog luitjes die er heen gaan of nie?


- Treesong - 15-07-2006

Winstonicus Wrote:zo zit alweer een week in berlijn en daar voor 1 1/2 week barcelona achter de rug, ben een mode tourtje aan het doen met G-Star op de mode beurs Bread & Butter. Vandaag lekker vrij ga zo maar even flink uit m'n dak op de Loveparde. Zijn er nog luitjes die er heen gaan of nie?

Ik laat de modebeurzen dit jaar schieten... misschien een paar catwalkjes meepikken op de Amsterdam Fashion Week, maar B & B gaat niet lukken helaas Sad


- Winstonicus - 16-07-2006

Treesong Wrote:
Winstonicus Wrote:zo zit alweer een week in berlijn en daar voor 1 1/2 week barcelona achter de rug, ben een mode tourtje aan het doen met G-Star op de mode beurs Bread & Butter. Vandaag lekker vrij ga zo maar even flink uit m'n dak op de Loveparde. Zijn er nog luitjes die er heen gaan of nie?

Ik laat de modebeurzen dit jaar schieten... misschien een paar catwalkjes meepikken op de Amsterdam Fashion Week, maar B & B gaat niet lukken helaas Sad

daar staan wij volgende week ook, in de confension factory of zoiets, incl een optreden van Kane er bij


- de nieuwe - 17-07-2006

Voor de zekerheid ook maar hier ff posten:
Op 23 september gaat plaatsvinden het Metalvisie Songfestival !
Voor iedereen die de metal muziek een warm hart toedraagt of gewoon wel in is voor een gezellige avond met lekkere muziek. Voor meer info: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.metalvisiesongfestival.nl">http://www.metalvisiesongfestival.nl</a><!-- w --> .


- T00L - 17-07-2006

de nieuwe Wrote:Voor de zekerheid ook maar hier ff posten:
Op 23 september gaat plaatsvinden het Metalvisie Songfestival !
Voor iedereen die de metal muziek een warm hart toedraagt of gewoon wel in is voor een gezellige avond met lekkere muziek. Voor meer info: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.metalvisiesongfestival.nl">http://www.metalvisiesongfestival.nl</a><!-- w --> .

beetje jammer dat het dan helemaal in Lelystad is...


- de nieuwe - 17-07-2006

Tsja, met een project als dit heb je de zalen niet voor het uitzoeken. Gelukkig is Underground wel heel enthousiast! En bovendien, Lelystad ligt toch vrij centraal?


- Marshall - 23-07-2006

Vanavond op Java-eiland Amsterdam: Acda ed Munnik, VDH en de Dijk... Avondje feest en morgen lekker vrij Hakkuh


- Treesong - 23-07-2006

Marshall Wrote:Vanavond op Java-eiland Amsterdam: Acda ed Munnik, VDH en de Dijk... Avondje feest en morgen lekker vrij Hakkuh

Best wel kut dat je dan in arnhem woont heh :waf:


- Depor - 23-07-2006

anderhalf uur rijden ofzo? Wel leuk dat ik er op de fiets heen ga :lol:


- Treesong - 23-07-2006

Ik heb de dikke en de dunne laatst nog tijdens een 'geheim' concert in Toomler gezien... beetje sloeberig daar ze toch tamelijk so 5 years ago zijn :roll:

Maar gelukkig is die bolle van z'n vrouw af... misschien gaat ie nu weer 's wat goeds schrijven :wink:


- Gerben Zonderland - 23-07-2006

Treesong Wrote:Ik heb de dikke en de dunne laatst nog tijdens een 'geheim' concert in Toomler gezien... beetje sloeberig daar ze toch tamelijk so 5 years ago zijn :roll:

Maar gelukkig is die bolle van z'n vrouw af... misschien gaat ie nu weer 's wat goeds schrijven :wink:

Naaaar huis oooooeeeeehooeeeeeeeee, naaaaaahaaaaaarrr huiuiuiuiuiuissssssssss....


- Bumme - 23-07-2006

Als je bij mij weggaat, moet ik dan met je mee?


- de nieuwe - 23-07-2006

Bumme Wrote:Als je bij mij weggaat, mag ik dan met je mee?



- Keyzer - 23-07-2006

Bumme Wrote:Als je bij mij weggaat, mag ik dan met je mee?

Wel één van hun mooiste nummers... Samen met Zwerver Met Een Wekker en Lopen Tot De Zon Komt... Inderdaad, alledrie van hun eerste - titelloze - plaat.


- Treesong - 24-07-2006

Keyzer Wrote:
Bumme Wrote:Als je bij mij weggaat, mag ik dan met je mee?

Wel één van hun mooiste nummers... Samen met Zwerver Met Een Wekker en Lopen Tot De Zon Komt... Inderdaad, alledrie van hun eerste - titelloze - plaat.

De eerste plaat is de enige die echt goed is... van dat lekker zwelgende dronkemanspathos op mooie melodielijnen, met als hoogtepunt 'Henk' uiteraard :wink:


- Gerben Zonderland - 24-07-2006

Treesong Wrote:
Keyzer Wrote:
Bumme Wrote:Als je bij mij weggaat, mag ik dan met je mee?

Wel één van hun mooiste nummers... Samen met Zwerver Met Een Wekker en Lopen Tot De Zon Komt... Inderdaad, alledrie van hun eerste - titelloze - plaat.

De eerste plaat is de enige die echt goed is... van dat lekker zwelgende dronkemanspathos op mooie melodielijnen, met als hoogtepunt 'Henk' uiteraard :wink:

Wie mag dat wezen?


- Treesong - 24-07-2006

De nieuwe vriend van dat ellendige klotewijf :razz:


- Bumme - 24-07-2006

de nieuwe Wrote:
Bumme Wrote:Als je bij mij weggaat, mag ik dan met je mee?

Joh !

Lees het anders even in de context van het bericht van Treesong........


- Marshall - 24-07-2006

Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Vanavond op Java-eiland Amsterdam: Acda ed Munnik, VDH en de Dijk... Avondje feest en morgen lekker vrij Hakkuh

Best wel kut dat je dan in arnhem woont heh :waf:

Da's best wel kut inderdaad in dit geval, gisteren om 1.45uur thuis, linea recta het bedje in...
Maar goed, gelukkig woont schoonma in omgeving duh haagh dus lekker relaxed zaterdagochtend richting westen gereden, nog even bermbrandje op de A12 meegepikt en de rest van de zaterdag en zondag onderuitgehangen met 'Naar Merelbeke' in de ene hand en een roseetje in de andere hand niks gedaan. Zondag relaxed de trein richting Adam CS en rond 2300uur weer naar duh haagh...

Moet zeggen dat ik het een geslaagd gebeuren vond! Wel dom om De Dijk aan het eind te programmeren. Je zag het veld al redelijk leegstromen op het moment dat AedM, VDH en de combi in naam van De Poema's geweest waren. Zonda natuurlijk voor een band als De Dijk...
AedM speelden verder goed en echt 'live', VDH was, als altijd, weer net alsof het een ceedeetje was en De Dijk, door tijdgebrek helaas niet geheel meegemaakt, hing er wat tussenin... Verder een zeer relaxed sfeertje, geen enkel probleemgeval gezien (of je moet op kleding gaan letten) en als je even tussen de 'desperate thirties en forties' doorkeek was het een leuk publiek!
Goede sfeer, goede locatie, mooi weer, acceptabele wijn... een dikke duim en een 8.5 voor dit optreden!


- Treesong - 24-07-2006

Logies dat de Dijk als laatste komt... van dat natte wind geneuzel van die achterlijke dik hout sloebers valt iedereen in slaap, zodat er een echte band voor nodig is om de zaak weer aan het swingen te krijgen


- Marshall - 24-07-2006

Heb je een punt in, echter, veel huis, -tuin en keukengepeupel wat er rondliep leek toch voor VDH te komen... En eerlijk gezegd had ik liever ten tijde van VDH het terrein voortijdig verlaten dan ten tijde van De Dijk... IMO dus een misser, maar zal ook wel te maken hebben met de combi AedM en VDH in de Poema's. Konden ze het lekker achter elkaar programmeren...
En misschien had het uur verschil in aftrap (ruim na 1930uur ipv 1800uur) nog aardig uitgemaakt... Dan had ik de Dijk wel volledig kunnen zien vielleicht...


- Treesong - 24-07-2006

Marshall Wrote:leek toch voor VDH te komen...

Da's toch een van de grootste mysteries van de jaren Nul. Wanneer hebben die prutsers voor het laatst op eigen kracht een hit gehad? Je ZOU zeggen dat de bakvissen die soppig werden van Stil in Mij zo ondertussen volwassen zijn geworden... :-k


- Gerben Zonderland - 24-07-2006

Treesong Wrote:
Marshall Wrote:leek toch voor VDH te komen...

Da's toch een van de grootste mysteries van de jaren Nul. Wanneer hebben die prutsers voor het laatst op eigen kracht een hit gehad? Je ZOU zeggen dat de bakvissen die soppig werden van Stil in Mij zo ondertussen volwassen zijn geworden... :-k

Quote:Biografie

In februari 2004 kozen de lezers van muziekblad Oor en de luisteraars van Radio 3 voor het derde jaar op rij Stil in mij van Van Dik Hout als beste nummer ooit door een Nederlandse band gemaakt. Twee maanden later kozen 10.000 luisteraars van Sky Radio en lezers van de Telegraaf dit nummer unaniem op 1in hun favoriete nederlandstalige top 40. Tien jaar na de officiele release van Stil In Mij lijkt het nummer alleen nog maar populairder te worden. Wat een begin van dit jubileumjaar!


:eeeek: Sky Radio-luisteraars en lezers van de Telegraaf. Hieraan kan je toevoegen: TROS-abonnees, Opel Astra-rijders en mensen die elk jaar op vakantie gaan naar het Garda-Meer, Cote d'Azur of de Costa Blanca. Kortom: Sloebers! :lol:


- Marshall - 24-07-2006

:lol:
Wel een beetje heeeeeeeeeeeeel erg kort door de bocht en ge-etiketteerde reactie GZ :lol:


- gittermaster - 24-07-2006

Keyzer Wrote:
Bumme Wrote:Als je bij mij weggaat, mag ik dan met je mee?

Wel één van hun mooiste nummers... Samen met Zwerver Met Een Wekker en Lopen Tot De Zon Komt... Inderdaad, alledrie van hun eerste - titelloze - plaat.

Hmmm, Keyzer, ik kan me gewoon voor de verandering eens goed vinden in je post... Smile
Zwerver met een wekker en lopen tot de zon komt zijn ook imo hun mooiste nummers.
"Brussel moeten heten"mag er ook nog bij.


- gittermaster - 24-07-2006

Bumme Wrote:Als je bij mij weggaat, moet ik dan met je mee?

:lol: :lol: